Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego
|
Ulica |
ul. Nowowiejska 26A
|
Nr domu |
26A
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-911
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 3149863
|
Fax |
22 3149900
|
Internet |
www.amw.com.pl
|
Regon |
01245670700000
|
E mail |
Ireneusz.Honczar@amw.com.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
6
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2015
|
Wadium |
nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który:
1) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy;
2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
|
Wiedza |
Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3.1 zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca w sposób należyty wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych:
1) dla części zamówienia nr 1: minimum jedną dostawę o wartości co najmniej 25 000,00 PLN brutto,
2) dla części zamówienia nr 2: minimum jedną dostawę o wartości co najmniej 15 000,00 PLN brutto,
3) dla części zamówienia nr 3: minimum jedną dostawę o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto,
4) dla części zamówienia nr 4: minimum jedną dostawę o wartości co najmniej 30 000,00 PLN brutto,
5) dla części zamówienia nr 5: minimum jedną dostawę o wartości co najmniej 15 000,00 PLN brutto,
6) dla części zamówienia nr 6: minimum jedną dostawę o wartości co najmniej 90 000,00 PLN brutto,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
UWAGA:
a) przez jedną dostawę należy rozumieć zamówienie wykonane lub wykonywane
w ramach jednej umowy;
b) w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części dostawy, która została wykonana w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert i została potwierdzona dokumentem o jej należytym wykonaniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będzie zmiana przepisów prawnych, jeśli ma ona wpływ na realizację zamówienia oraz zmiana siedziby Odbiorcy.
3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
termin dostawy zamówienia cząstkowego
|
Kryt 2p |
15
|
Spec www |
www.amw.com.pl
|
Spec war |
Agencja Mienia Wojskowego, 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A
|
Data skl |
10/12/2014
|
Godz skl |
09:30
|
Miejsce |
kancelaria jawna Zamawiającego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, parter, pok. 022.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ, Wykonawca wraz z ofertą składa:
1. certyfikat ISO 9001 lub równoważny w zakresie projektowania i produkcji materiałów eksploatacyjnych wystawiony dla producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub podmiotu wytwarzającego wyrób na zlecenie producenta,
2. certyfikat ISO 14001 lub równoważny w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych wystawiony dla producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub podmiotu wytwarzającego wyrób na zlecenie producenta;
3. oświadczenie, że oferowane materiały eksploatacyjne:
1) nie łamią praw patentowych producentów urządzeń, do których są przeznaczone,
2) są kompatybilne z urządzeniami, do których są przeznaczone i nie powodują ograniczeń ich funkcjonalności (jak np. informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tuszu/tonera, głowicy - jeżeli sprzęt posiada takie możliwości);
oraz że w przypadku, gdy bezpośrednią przyczyną uszkodzenia urządzeń biurowych będzie zastosowanie materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę zobowiązuje się on do:
a) zwrotu kosztów naprawy w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia,
b) bezpłatnej wymiany urządzenia na fabrycznie nowe w terminie 5 dni od dnia wezwania do wymiany, jeżeli naprawa nie przywróci sprawności urządzenia.
|