Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu
Publication date | 2014-12-03 |
End date | 2014-12-11 09:00:00 |
Instytucja | Dom Pomocy Społecznej nr 3 |
Miejscowość | Zabrze |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 396730 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do kuchni w Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu określona wg Kodu CPV: 150000000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, z podziałem na 10 części) tj.: Część I - Nabiał i produkty mleczarskie- ( KOD CPV: 15500000-3) Część II - Mięso drobiowe - ( KOD CPV: 15112000-6) Część III - Mięso świeże: wołowe, wieprzowe - ( KOD CPV: 15110000-2) Część IV - Produkty mięsne, wędliny - ( KOD CPV: 15100000-9) Część V - Ryby - (KOD CPV: 15221000-3) Część VI - Mrożonki -( KOD CPV:15331100-8 Część VII - Artykuły ogólnospożywcze (KOD CPV: 15800000-6) Część VIII - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - ( KOD CPV:1581000-9) Część IX - Jaja konsumpcyjne - ( KOD CPV: 03142500-3) Część X - Warzywa i owoce - ( KOD CPV: 15300000-1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment oraz szacunkowe ilości określone zostały w załącznikach 1.1 do 1.10 do SIWZ stanowiące jednocześnie formularze cenowe. Dostarczane produkty muszą być świeże, dobrej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia pozwalające na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadać termin ważności nie krótszy niż 2/3 okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta. Dostarczane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. ( Dz. U. Nr 171, poz.1225, z późn. zm.).Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb zamawiającego na podstawie zamówienia telefonicznego lub faxem, w którym określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego po uprzednim zamówieniu telefonicznym, faksem lub pisemnym przez upoważnionego pracownika oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.Produkty dostarczane będą w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach zawierających istotne informacje ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu).Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięć ilościowych w ramach asortymentu, określonego w poszczególnych pakietach (częściach) w granicach ogólnej wartości zamówienia, która będzie korygowana według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu przy niezmienionej całkowitej wartości umowy określonej w § 2 ust.1. umowy. Niniejsza zamiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy.Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających, jakość produktów przy danej dostawie.Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. OpisOpis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.3. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.4. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.5. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.6. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.7. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.8. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.9. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.10. do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Dom Pomocy Społecznej nr 3 |
Ulica | ul. Brysza 3 |
Nr domu | 3 |
Miejscowosc | Zabrze |
Kod poczt | 41-800 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 032 2713861 |
Fax | 032 2713861 |
Internet | www.dps3.zabrze.magistrat.pl |
Regon | 00068666400000 |
E mail | sekretariat@dps3.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. |
Rodzaj zam inny | Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 10 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2015 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający bnie określa wymagan szczegółowych-Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o ktorych mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. |
Wiedza | Zamawiający bnie określa wymagan szczegółowych-Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o ktorych mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. |
Potencjal | Zamawiający bnie określa wymagan szczegółowych-Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o ktorych mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. |
Zdolne | Zamawiający bnie określa wymagan szczegółowych-Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o ktorych mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. |
Sytuacja | Zamawiający bnie określa wymagan szczegółowych-Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o ktorych mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.dps3.zabrze.magistrat.pl |
Spec war | Dom Pomocy Społecznej Nr 3, 41-800 Zabrze ul. Brysza 3 |
Data skl | 11/12/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Dom Pomocy Społecznej Nr 3, 41-800 Zabrze ul. Brysza 3 ( pokój Nr 1)parter |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |