Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu

Publication date 2014-12-03
End date 2014-12-11 09:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej nr 3
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 396730 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do kuchni w Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu określona wg Kodu CPV: 150000000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, z podziałem na
10 części) tj.:
Część I - Nabiał i produkty mleczarskie- ( KOD CPV: 15500000-3)
Część II - Mięso drobiowe - ( KOD CPV: 15112000-6)
Część III - Mięso świeże: wołowe, wieprzowe - ( KOD CPV: 15110000-2)
Część IV - Produkty mięsne, wędliny - ( KOD CPV: 15100000-9)
Część V - Ryby - (KOD CPV: 15221000-3)
Część VI - Mrożonki -( KOD CPV:15331100-8
Część VII - Artykuły ogólnospożywcze (KOD CPV: 15800000-6)
Część VIII - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - ( KOD CPV:1581000-9)
Część IX - Jaja konsumpcyjne - ( KOD CPV: 03142500-3)
Część X - Warzywa i owoce - ( KOD CPV: 15300000-1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment oraz szacunkowe ilości określone zostały w załącznikach 1.1 do 1.10 do SIWZ stanowiące jednocześnie formularze cenowe.
Dostarczane produkty muszą być świeże, dobrej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia pozwalające na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadać termin ważności nie krótszy niż 2/3 okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta. Dostarczane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. ( Dz. U. Nr 171, poz.1225, z późn. zm.).Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb zamawiającego na podstawie zamówienia telefonicznego lub faxem, w którym określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego po uprzednim zamówieniu telefonicznym, faksem lub pisemnym przez upoważnionego pracownika oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.Produkty dostarczane będą w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach zawierających istotne informacje
( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu).Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięć ilościowych w ramach asortymentu, określonego w poszczególnych pakietach (częściach) w granicach ogólnej wartości zamówienia, która będzie korygowana według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu przy niezmienionej całkowitej wartości umowy określonej w § 2 ust.1. umowy. Niniejsza zamiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy.Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie
z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających, jakość produktów przy danej dostawie.Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.

Opis

Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.3. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.4. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.5. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.6. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.7. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.8. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.9. do SIWZ.Opis przedmiotu,cechy , asortyment oraz szacunkowe ilości określono w Załączniku Nr 1.10. do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej nr 3
Ulica ul. Brysza 3
Nr domu 3
Miejscowosc Zabrze
Kod poczt 41-800
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2713861
Fax 032 2713861
Internet www.dps3.zabrze.magistrat.pl
Regon 00068666400000
E mail sekretariat@dps3.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Rodzaj zam inny Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający bnie określa wymagan szczegółowych-Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o ktorych mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
Wiedza Zamawiający bnie określa wymagan szczegółowych-Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o ktorych mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
Potencjal Zamawiający bnie określa wymagan szczegółowych-Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o ktorych mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający bnie określa wymagan szczegółowych-Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o ktorych mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający bnie określa wymagan szczegółowych-Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o ktorych mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.dps3.zabrze.magistrat.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej Nr 3, 41-800 Zabrze ul. Brysza 3
Data skl 11/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej Nr 3, 41-800 Zabrze ul. Brysza 3 ( pokój Nr 1)parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)