Dostawa mięsa i produktów mięsno wędliniarskich do magazynu DPS Czerna w okresie od 1 stycznia 2015r do 31 grudnia 2015r
Publication date | 2014-12-03 |
End date | 2014-12-11 10:30:00 |
Instytucja | Dom Pomocy Społecznej |
Miejscowość | Krzeszowice |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 396988 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008, 151000009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mięsa i produktów mięsno wędliniarskich powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych w ilościach jakie są potrzebne do wyżywienia 95 mieszkańców DPS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający szacunkowe ilości asortymentu jakie będą potrzebne do wyżywienia mieszkańców DPS Czerna w roku 2015, przedstawiony został w części III SIWZ w Formularzu Asortymentowo - Cenowym, a warunki oraz sposób realizacji przedmiotu umowy zawarte są poniżej oraz w projekcie umowy. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu umowy: a. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć mięso i produkty mięsno wędliniarskie o ustalonych standardach jakościowych do siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu wraz z rozładunkiem, na własny koszt i ryzyko, samochodem przeznaczonym do przewozu żywności /mięsa i produktów mięsno wędliniarskich / w terminie 1 dnia roboczego od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Towar dostarczany będzie nie mniej niż dwa razy w tygodniu w godzinach od 6:00 do 13:00 . b. towar będzie spełniał wszystkie wymogi fito - sanitarne - wymogi Polskiej Normy oraz wymogi określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz U z 2010r Nr 106 poz 914 z późn. zmianami). c. Wykonawca zapewni pełny asortyment wymieniony w formularzu asortymentowo - cenowym. d. Termin płatności - do 21 dni liczonych od dnia doręczenia fakturyZamawiającemu. Płatność w formie przelewu. e. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia dostawy o złej jakości i zbyt krótkich lub nieaktualnych terminach przydatności do spożycia. f. Zamawiający wymaga pełnej realizacji poszczególnych zamówień. g. Ilości towaru podane w formularzu asortymentowo- cenowym są szacunkowymi ilościami, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru ofert najkorzystniejszych. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu asortymentowo - cenowym. h. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu asortymentowo - cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Dom Pomocy Społecznej |
Ulica | Czerna 110 |
Nr domu | 110 |
Miejscowosc | Krzeszowice |
Kod poczt | 32-065 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 0-12 282 02 19 |
Fax | 0-12 282 02 19 wew. 20 |
Internet | www.dpsczerna.pl |
Regon | 00106391300000 |
E mail | dps-czerna@cogisoft.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka budżetowa Starostwa Powiatowego |
Rodzaj zam inny | Jednostka budżetowa Starostwa Powiatowego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2015 |
Wadium | zamawiający nie wymaga wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku wykonawca w celu potwierdzenia składa oświadczenie. |
Wiedza | Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku wykonawca w celu potwierdzenia składa oświadczenie. |
Potencjal | Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku wykonawca w celu potwierdzenia składa oświadczenie. |
Zdolne | Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku wykonawca w celu potwierdzenia składa oświadczenie. |
Sytuacja | Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku wykonawca w celu potwierdzenia składa oświadczenie. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: Zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia zawartymi formularzu asortymentowo - cenowym do wysokości ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. Zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy mogą nastąpić w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. Zmiany ceny, która nastąpi w następujący sposób: Cena za przedmiot umowy będzie miała charakter stały do dnia 15.04.2015 r. Od dnia 16.04.2015r do dnia 31.12.2015r, dopuszcza się możliwość zmiany cen, raz na kwartał, w oparciu o aktualne wskaźniki inflacji wg GUS przy czym ewentualna zmiana cen wraz z jej uzasadnieniem będzie poprzedzona pisemną informacją ze strony Wykonawcy i nastąpić może po obopólnym uzgodnieniu w formie pisemnego aneksu. wynikającym ze zmian regulacji prawnych dotyczących przedmiotu umowy, przy czym ceny określone w formularzu asortymentowo - cenowym nie zostaną podwyższone w trakcie obowiązywania umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.dpsczerna.pl |
Spec war | w Domu Pomocy Społecznej w Czernej nr 110 32-065 Krzeszowice w budynku administracyjnym w pokoju nr 6, |
Data skl | 11/12/2014 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | w Domu Pomocy Społecznej w Czernej nr 110 32-065 Krzeszowice w budynku administracyjnym w pokoju nr 6, |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |