Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2015 roku

Publication date 2014-12-03
End date 2014-12-12 12:00:00
Instytucja Gmina Stalowa Wola
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 397210 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2015 roku według formularza cenowego /specyfikacji technicznej na 2015 r./, stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące dostarczanych w ramach zamówienia tonerów i tuszy: 1) Zamawiający zamawia materiały oryginalne. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta sprzętu lub kompatybilne ze sprzętem, w którym znajdą zastosowanie, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Dla pozycji 53-66 Specyfikacji technicznej/ Formularza cenowego, zamawiający nie dopuszcza materiałów równoważnych względem produktu oryginalnego, gdyż groziłoby to utratą gwarancji na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne wskazane w pozycjach 53-66 Specyfikacji technicznej/ Formularza cenowego.
2) Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy).
3) Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności.
3. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy, spełniają wymagania Zamawiającego. Przez produkt równoważny, Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiałów oryginalnych (pożądanych przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony. Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki zaoferowanego produktu z pozycji 198 formularza ofertowego/specyfikacji technicznej na 2015 r. tj.; zszywki ocynkowane 26/6 wraz z ofertą w celu dokonania przez komisję przetargową testu próbek na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
5. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za każde uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, które spowodowane będzie używaniem dostarczonych materiałów.
6. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancje producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca, w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji.
7. W przypadku awarii drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego lub kserokopiarki, spowodowanej zastosowaniem tonera lub atramentu dostarczonego przez Wykonawcę, naprawy drukarki dokonuje Zamawiający na koszt Wykonawcy. 8. W przypadku awarii o której mowa w punkcie 7, wykonawca winien dostarczyć urządzenie zastępcze dla zamawiającego o porównywalnych parametrach technicznych w ciągu 5-7 dni roboczych od dnia zgłoszenia o zaistniałej sytuacji przez Zamawiającego, zgodnie z deklaracją wykonawcy w formularzu ofertowym. 9. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli następować będą w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego za pośrednictwem telefonu lub faksu zgodnie z deklaracją wykonawcy w formularzu ofertowym.
10. Wymagania jakościowe - dostarczane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania:
1) nie mogą wpływać na złą jakość wydruku, tzn. na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi itp.;
2) proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać;
3) nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek.
11. Dostarczone materiały muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w przedmiarze zamówienia na 2015 r.
12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ.
13. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
14. Miejscem dostaw jest pomieszczenie piwniczne w Urzędzie Miasta Stalowa Wola, ul. Wolności 7.
15. Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się odebrać wszystkie zużyte przez Zamawiającego tonery, kartridże i bębny w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru.
16. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostawy.
17. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw.
18. Należność przekazywana będzie przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w treści faktury VAT, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT.
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w formularzu cenowym (przedmiar zamówienia na 2015 r.) stanowiący załącznik do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku do SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe, tonery. Wartość powyższej zamiany, nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza.
21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji do 30% przedmiotu zamówienia. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiarze zamówienia na 2015 r., Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Stalowa Wola
Ulica ul. Wolności 7
Nr domu 7
Miejscowosc Stalowa Wola
Kod poczt 37-450
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 015 6433456
Fax 015 6433412
Internet http://bip.stalowawola.pl/
Regon 83040908600000
E mail bzalesny@stalowawola.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 3 000 zł, (trzy tysiące złotych 00/100) do dnia 12 grudnia 2014 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dla zadania: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2015 roku 13 29.stycznia.2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2013 r., poz. 907 z późń. zm.), tj.: 1) pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem /Wadium - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2015 roku/. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówię publicznych
Wiedza warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie główne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszą niż 170 000 zł brutto każde, co winien potwierdzić dowodami, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
Potencjal warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówię publicznych
Zdolne warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówię publicznych
Sytuacja warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 50 000zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1; 2) formularz cenowy/specyfikacja techniczna na rok 2015 - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2; 3) Próbka produktu - /zszywki ocynkowane 26/6/ (1 opakowanie) -pozycja 198 f. cenowego. 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4; 5) parafowany wzór umowy - załącznik nr 6; 6) Zakres zamówienia powierzony podwykonawcom - załącznik nr 8 (jeżeli dotyczy); 7) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 9 (jeżeli dotyczy).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2-5. 2. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia określonego w § 1 ust. 2 umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie zmiany tej stawki i nie wcześniej niż od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w formularzu cenowym (przedmiar zamówienia na 2015r.), stanowiący załącznik do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku do SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe, tonery. Wartość powyższej zamiany, nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji do 30% przedmiotu zamówienia. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiarze zamówienia na 2015r., Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Kryterium ekologiczne
Kryt 2p 3
Kryt 3 czas dostawy przedmiotu zamówienia
Kryt 3p 3
Kryt 4 czas dostawy urządzenia zastepczego w przypadku awarii
Kryt 4p 4
Spec www http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Spec war Urząd Miasta Stalowej Woli, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, pokój nr 9.
Data skl 12/12/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Miasta Stalowej Woli, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, pokój nr 9.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. /Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm./, do 20 % wartości zamówienia podstawowego.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)