Świadczenie usług dostępu szerokopasmowego Internetu dla 30 gospodarstw domowych i 7 jednostek podległych Urzędowi Gminy w Cedrach Wielkich oraz instalacja sieci LAN w jednostkach podległych Urzędowi Gminy w Cedrach Wielkich w ramach realizacji projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie
| Publication date | 2014-12-04 |
| End date | 2014-12-12 11:00:00 |
| Instytucja | Gmina Cedry Wielkie |
| Miejscowość | Cedry Wielkie |
| Województwo | pomorskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 251429 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 724000004, 724100007 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług dostępu szerokopasmowego Internetu dla 30 gospodarstw domowych i 7 jednostek podległych Urzędowi Gminy w Cedrach Wielkich oraz instalacja sieci LAN w jednostkach podległych Urzędowi Gminy w Cedrach Wielkich w ramach realizacji projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie. 2.W przypadkach konieczności wprowadzenia zmian składu grupy Beneficjentów Ostatecznych zapewnienie przeniesienia i aktywacji łącza Internetowego na nowy adres wskazany przez Zamawiającego, odbędzie się to na koszt Wykonawcy, 3.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Określone w załączniku nr 1 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. 4.Projekt pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Nr umowy POIG.08.03.00-22-106/13-00 z dnia 17.06.2014r. podpisana z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie. 5.Dostarczony zestaw urządzeń musi być skonfigurowany w taki sposób, by działał bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwiać realizację usługi korzystania z Internetu, 6.Terminy dostaw i montażu zestawów urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu w gospodarstwach domowych - BO Wykonawca uzgodni bezpośrednio z BO i przedstawicielem Zamawiającego, w taki sposób, aby możliwe było ukończenie wszystkich prac. 7.Odbiór dostarczonych i uruchomionych zestawów urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu zostanie przeprowadzony bezpośrednio u BO, z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy na podstawie protokołów częściowych podpisanych przez przedstawicieli obu stron (Zamawiającego i Wykonawcy), sukcesywnie. 8.Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia i sprzęt muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 9.Prace związane z wykonaniem zamówienia należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 10.Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia 11.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 12.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 13.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i serwisu na dostarczany przedmiot zamówienia. 14.Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 15.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących dostawę o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych rodzajów dostaw. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ / model proponowanego wyposażenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje wyposażenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane należy podać typ / model proponowanego wyposażenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego wyposażenia. 16.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 17.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a)dostawy, instalacji, uruchomienia oraz konfiguracji zestawu urządzeń udostępniających Internet dla 30 gospodarstw domowych b)dostawy, instalacji, uruchomienia oraz konfiguracja dostępu do Internetu w miejscu instalacji i uruchomienia usługi dla 30 gospodarstw domowych c)dostawy zestawu urządzeń niezbędnych do instalacji sieci LAN, uruchomienia, konfiguracji, serwisowania sieci LAN w 7 jednostkach podległych Urzędowi Gminy Cedry Wielkie d)świadczenia usługi dostępu szerokopasmowego Internetu dla 30 gospodarstw domowych i 7 jednostek podległych Urzędowi Gminy Cedry Wielkie 18.Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD obejmującego: a)protokoły dostarczonych i uruchomionych zestawów urządzeń dostępowych do BO oraz protokół końcowy, b)wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: a) karty gwarancyjne, b) instrukcje obsługi, c) atesty, aprobaty, certyfikacje techniczne. 19.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą płynąć na cenę oferty lub realizację zamówienia. 20.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 21.Dostawa zestawu urządzeń w ramach niniejszego zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo - odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Gmina Cedry Wielkie |
| Ulica | ul. M. Płażyńskiego 16 |
| Nr domu | 16 |
| Miejscowosc | Cedry Wielkie |
| Kod poczt | 83-020 |
| Wojewodztwo | pomorskie |
| Tel | 58 6836164 |
| Fax | 58 6836166 |
| Internet | www.cedry-wielkie.pl |
| Regon | 19167494500000 |
| E mail | magda.wozniak@cedry-wielkie.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | U |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Tak |
| Zam uzupelniajace | 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające obejmować będą swym zakresem przedmiotowym zamówienie podstawowe. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające obejmować będą swym zakresem przedmiotowym zamówienie podstawowe. |
| Czas | D |
| Data zak | 31/10/2015 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy. |
| Wiedza | Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się posiadanym doświadczeniem w realizacji: świadczenia usługi dostępu szerokopasmowego Internetu do co najmniej dwóch jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego lub do co najmniej 15 gospodarstw domowych. Wykazane przez Wykonawcę dostawy muszą być zakończone i odebrane przez ich zleceniodawców. |
| Potencjal | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy zawartego w Rozdziale II SIWZ. |
| Zdolne | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy zawartego w Rozdziale II SIWZ. |
| Sytuacja | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 10 000,00 złotych. |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 1. Formularz oferty; 2.W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do Rozdziału II SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale I pkt. V ust. 1 lit. a i lit. b SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: I.Zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna: a)w przypadku podjętej przez Zamawiającego decyzji o: -zmianie parametrów dostarczonego zestawu urządzeń, -rezygnacji z dostawy niektórych elementów zestawu urządzeń, b)w przypadku wstrzymania lub zawieszenia dostawy przez Zamawiającego, c)w przypadku wstrzymania lub zawieszenia usługi przez Zamawiającego d)z powodu siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie, w szczególności burze, trzęsienie ziemi, powódź, pożar, epidemia lub inna katastrofa naturalna, wojna wypowiedzianej lub nie, zamieszki, działania wroga, sabotaż, inwazję, ograniczenia wynikające z kwarantanny, strajki, lock - outy, działania władz naczelnych lub lokalnych, jeśli strona wywodząca wystąpienie siły wyższej powiadomiła drugą stronę po wystąpieniu okoliczności siły wyższej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia jej wystąpienia. Okoliczności siły wyższej nie będą brane pod uwagę, jeżeli nie powiadomiono o nich drugiej strony na piśmie jak określono powyżej. e)w przypadku wstrzymania realizacji dostawy lub usługi ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy f)w związku z koniecznością zapewnienia finansowania zamówienia w sytuacji, gdy Zamawiający chwilowo nie będzie posiadał środków na zapłatę wynagrodzenia dla Wykonawcy. II. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy a)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stosownie do stawki ustalonej przez ustawodawcę. III. Inne zmiany a)zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostawy lub usługi, b)zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego IV.Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjną organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) oraz zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 90 |
| Kryt 2 | Przepustowość dostępu do sieci Internet dla jednostek podległych transmisji od komputera klienta |
| Kryt 2p | 10 |
| Spec www | www.cedry-wielkie.pl |
| Spec war | Urząd Gminy Cedry Wielkie, ul. M.Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie |
| Data skl | 12/12/2014 |
| Godz skl | 11:00 |
| Miejsce | Urząd Gminy Cedry Wielkie, ul. M.Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat | Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion |
| Czy uniewaznienie | Nie |