NAJEM I SERWIS WIELOFUNKCYJNYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU
| Publication date | 2014-12-04 |
| End date | 2014-12-12 09:30:00 |
| Instytucja | Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu |
| Miejscowość | Wrocław |
| Województwo | dolnośląskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 251449 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 302321108, 301212005, 301214306 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1.Przedmiotem zamówienia jest: najem i serwis wielofunkcyjnych urządzeń drukujących na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. 2.Zamówienie obejmuje:1)najem 3 wielofunkcyjnych urządzeń drukujących spełniających wymogi określone w załączniku nr 3 (pkt I) do SIWZ ;2)najem 1 wielofunkcyjnego urządzenia drukującego spełniającego wymogi określone w załączniku nr 3 (pkt II) do SIWZ;3)zakup i dostawę oprogramowania do urządzeń objętych umową najmu zgodnie z wymogami określonymi załączniku nr 3 (pkt III) do SIWZ;4)serwis urządzeń objętych umową najmu zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;5)możliwość zakupu urządzeń i oprogramowania po zakończeniu umowy.3.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:1)dostarczenia, instalacji i uruchomienia w siedzibie zamawiającego czterech wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w strukturze IT zamawiającego, w sposób umożliwiający ich użytkowanie bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych czynności, w tym dokonywania dodatkowych zakupów przez zamawiającego;2)zainstalowania w każdym z najmowanych urządzeń wymaganego oprogramowania; 3)wykonywania w czasie obowiązywania umowy kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń polegającej w szczególności na:b)wykonywaniu przeglądów technicznych urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi, c)dokonywaniu napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego urządzeń,d)dostarczaniu i wymianie wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru), części zamiennych zużywalnych niezbędnych dla prawidłowego i ciągłego funkcjonowania urządzeń, e)niezwłocznego odbioru od zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, f)przeszkolenia pracowników zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń.4.Zamówienie będzie realizowane w siedzibie zamawiającego zlokalizowanej we Wrocławiu przy ul. Jastrzębiej 24.5.Zamawiający szacuje, że ilość wydruków / kopii w czasie trwania umowy na wszystkich czterech urządzeniach wyniesie łącznie 370 000 stron A4 czarno białych oraz 230 000 stron A4 kolorowych.6.Dwustronny wydruk/kopia formatu A4 będzie liczony jako 2 strony A4, jednostronny wydruk/kopia formatu A3 będzie liczony jako 2 strony A4, dwustronny wydruk/kopia formatu A3 będzie liczony jako 4 strony A4.7.Użytkowanie urządzeń jako skanera lub faksu nie podlega zliczaniu przez liczniki wydruków/kopii i nie będzie dodatkowo płatne.8.Określona w ust. 7 ilość wydruków/kopii jest wielkością szacunkową; zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania mniejszej ilości bez konsekwencji w postaci jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy.9.Zamawiający wymaga, aby urządzenia będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe, nie poleasingowe, nie powystawowe, nieużywane przed zawarciem umowy najmu, rok produkcji 2014.10.Wymagane w niniejszym postępowaniu urządzenia oraz oprogramowanie wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz zainstalować i skonfigurować we wskazanych przez zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.11.Wykonawca z wyprzedzeniem najpóźniej 24 godz. zawiadomi zamawiającego o terminie dostawy urządzeń i dostarczy go własnym transportem na swój koszt i ryzyko. 12.Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do dostawy urządzeń zgodnie z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. 13.Wykonawca zagwarantuje zamawiającemu możliwość zakupu urządzeń objętych umową po upływie okresu najmu za kwotę brutto podaną w złożonej ofercie. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu urządzeń po upływie umowy najmu i oceniając własne potrzeby może zdecydować o zakupie dowolnej ilości urządzeń lub odstąpieniu od ich zakupu. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczenia urządzeń z tytułu kradzieży, pożaru, zalania na własny koszt.15.Opracowana na podstawie niniejszej specyfikacji oferta musi zawierać opis urządzeń i oprogramowania potwierdzający spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego, z podaniem nazwy producenta i modelu. Niezgodność parametrów oferowanych urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.16.Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.17.Użyte przez zamawiającego w SIWZ i w załącznikach nazwy określają klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służą jedynie ustaleniu standardu, a nie wskazują na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi zamawiającego.18.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, wydajności, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w modelu określonym przez zamawiającego. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu |
| Ulica | ul. Jastrzębia 24 |
| Nr domu | 24 |
| Miejscowosc | Wrocław |
| Kod poczt | 53-148 |
| Wojewodztwo | dolnośląskie |
| Tel | 71 333-09-30, 333 09 40 |
| Fax | 71 332 37 76 |
| Internet | www.wfosigw.wroclaw.pl |
| Regon | 02114648600000 |
| E mail | dsperuda@fos.wroc.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: Samorządowa osoba prawna |
| Rodzaj zam inny | Samorządowa osoba prawna |
| Rodz zam | U |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 48 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
| Zaliczka | Nie |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok potw 5 | Tak |
| Inne dok potw | W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawcy składają wraz z ofertą opis urządzeń i oprogramowania, które mają zostać dostarczone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ |
| Inne dokumenty | Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pełnomocnictwa wystawione dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisania oferty oraz reprezentanta podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:a)zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony lub dodatkowo wyposażony za cenę taką jak podana w ofercie wykonawcy;b)w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT możliwe będzie dokonanie zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie regulującym wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy; c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, możliwe będzie dokonanie zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie regulującym wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana ta będzie polegała na podwyższeniu wynagrodzenia wykonawcy o wartość równą dodatkowym kosztom, które wykonawca poniesie w związku ze zmianą wskazanych powyżej regulacji prawnych Przedmiotowa zmiana obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym obowiązywać zacznie zmieniona wysokość składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Zmiany, o których mowa wyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 60 |
| Kryt 2 | KOSZT EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ |
| Kryt 2p | 30 |
| Kryt 3 | CENA SPRZEDAŻY URZĄDZEŃ Z OPROGRAMOWANIEM po zakończeniu umowy |
| Kryt 3p | 10 |
| Spec www | www.wfosigw.wroclaw.pl |
| Spec war | Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław |
| Data skl | 12/12/2014 |
| Godz skl | 09:30 |
| Miejsce | Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, sekretariat |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |