Utrzymanie infrastruktury serwerowej i macierzy w Urzędzie Miejskim w Gdańsku

Publication date 2014-12-04
End date 2014-12-12 12:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Profesjonalne usługi komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 251883 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 725900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi dla zachowania ciągłości i wydajności infrastruktury serwerowej Zamawiającego. Zamówienie składa się z usługi serwisu pogwarancyjnego dla infrastruktury serwerowej i oprogramowania w Urzędzie Miejskim w Gdańsku zgodnie z wykazem przedstawionym w Rozdziale 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Ulica ul. Nowe Ogrody 8/12
Nr domu 8/12
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-803
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 3236129
Fax 58 3236529
Internet www.gdansk.pl
Regon 00059846300000
E mail bzp@gdansk.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/03/2017
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty co najmniej dwie usługi polegające na obsłudze serwisowej (łącznie):
a) serwerów IBM Blade,
b) macierzy IBM,
c) oprogramowania systemowego związanego z tym sprzętem,
przy czym każda usługa była świadczona przez nieprzerwany okres co najmniej 1 roku.
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie:
1) serwisowania serwerów IBM Blade i oprogramowania systemowego związanego z tym sprzętem,
2) serwisowania macierzy IBM i oprogramowania systemowego związanego z tym sprzętem.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy będą wymagały pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4.
2. Zmiany Umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji Umowy,
2) zmiany wynagrodzenia,
3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić:
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
b) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
c) w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
d) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 roku Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.);
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę.
5. Zmiana wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku gdy zmiany, o których mowa w ust. 4 lit. b lub c, spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania.
6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Czas reakcji
Kryt 2p 15
Spec www www.gdansk.pl
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, pok. 127
Data skl 12/12/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pokój 129 (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 12.12.2014 r. godz. 12:30, siedziba Zamawiającego, sala 132 A.
2. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
3. Termin realizacji zamówienia:
3.1. od 2 stycznia 2015 roku do 31 marca 2017 roku,
- w przypadku zawarcia umowy do dnia 2 stycznia 2015 roku włącznie z tym dniem,
3.2. od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2017 roku,
- w przypadku zawarcia umowy po dniu 2 stycznia 2015 roku.
4. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Monika Wilczyńska, pok. 127, tel. (58) 32-36-127, faks (58) 32-36-529, e-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00.
5. Sygnatura postępowania: BZP-271-101/BI/14/MW.
6. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu harmonogram płatności miesięcznych przysługujących Wykonawcy.
7. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
8. W przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązków, o których mowa w pkt. 6 i 7, będzie to uznane przez Zamawiającego za tożsame z uchylaniem się od zawarcia umowy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)