Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Izby Skarbowej w Opolu i urzędów Skarbowych województwa opolskiego

Publication date 2014-12-04
End date 2014-12-15 11:00:00
Instytucja Izba Skarbowa w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 398036 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301921136, 301923200, 311243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, taśmy, kalki, etykiety itp.) do drukarek, kserokopiarek, faksów i innych urządzeń użytkowanych przez jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający rodzaj materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu posiadanego przez Izbę Skarbową w Opolu i urzędy skarbowe województwa opolskiego oraz wielkości szacunkowe określone jako maksymalne ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera wykaz zamawianych materiałów, będący jednocześnie formularzem cenowym, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. W formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, wykazano szacunkowe ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w celu obliczenia wartości oferty przez Wykonawców oraz porównania ofert przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Szacunku dokonano przy zachowaniu maksymalnej rzetelności i staranności. Faktyczna ilość dostarczanych materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z bieżących potrzeb Jednostek Administracji Podatkowej, których nie można szczegółowo określić w okresie wszczęcia i prowadzenia niniejszego postępowania. Ilości te mogą się nieznacznie różnić od podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wynikające ze zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiane materiały eksploatacyjne zostały określone poprzez wskazanie producenta, typów urządzeń, łącznie z numerami katalogowymi oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nadanych przez producenta. Wskazane dane mają służyć celom informacyjnym przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców, a Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne są wysokiej jakości, nie gorszej niż materiały oferowane przez producenta urządzeń i materiałów eksploatacyjnych, zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz właściwe opakowanie i oznakowanie, umożliwiające identyfikację terminu przydatności do użycia, ilość wykonanych kopii, rodzaj, numer katalogowy, parametry techniczne itp.) oraz zawierają wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku itp. bez konieczności naruszania opakowania.
Z uwagi na wymogi dotyczące gwarancji, stawiane przez producenta sprzętu, do urządzeń specjalnie oznaczonych przez Zamawiającego należy dostarczyć wyłącznie oryginalne materiały eksploatacyjne wyspecyfikowane przez producenta danego urządzenia. W przypadku pozostałych urządzeń Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych. Pod określeniem materiały równoważne Zamawiający rozumie takie, które są kompatybilne ze sprzętem, do którego materiały te są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych od oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Przez równoważne Zamawiający rozumie również materiały fabrycznie nowe, wyprodukowane w 100 % z nowych części, nieregenerowane, nie noszące śladów użytkowania o wydajności i jakości nie gorszej od materiałów oryginalnych zlecanych przez producenta urządzenia, nie naruszających w żaden sposób praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych naruszających prawo polskie lub prawo UE. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy oraz termin ważności. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający za dowód uzna oświadczenie Wykonawcy. Dostarczane materiały powinny posiadać datę ważności, umieszczoną w widocznym miejscu na opakowaniu, gwarantującą użytkowanie ich przez Zamawiającego przez co najmniej 24 miesiące od dnia dostarczenia ich Zamawiającemu. W wykazie zamawianych materiałów eksploatacyjnych, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, należy zamieścić opis oferowanych materiałów, zawierający informacje o producentach, typach, rodzajach i parametrach oferowanych elementów składowych przedmiotu zamówienia. Na wniosek jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, od tej jednostki, zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz przedłożenia Karty odbioru odpadu potwierdzającej przekazanie, przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na zbieranie odpadów, przez Zamawiającego, zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Dostawy następować będą sukcesywnie po zgłoszeniu przez Zamawiającego zapotrzebowania pocztą elektroniczną lub faksem. Maksymalny termin realizacji dostawy, który Wykonawca określi w złożonej ofercie, nie może być dłuższy niż 4 dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów dostarczenia sprzętu do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego, w szczególności kosztów opakowania i transportu.
W przypadku dostawy produktu złej jakości, który spowoduje uszkodzenie sprzętu, kosztem naprawy z tego tytułu zostanie obciążony Wykonawca.
W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych niezgodnych ze złożoną ofertą lub wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny lub wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia na własny koszt towaru zgodnego z wymaganiami Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa w Opolu
Ulica ul. Ozimska 19
Nr domu 19
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-057
Wojewodztwo opolskie
Tel 077 453 68 86
Fax 077 456 43 13
Internet www.izba-skarbowa.opole.pl
Regon 00102292000000
E mail Magdalena.Wlodowska@op.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie wydane przez właściwe organy na zbieranie odpadów po zużytych materiałach eksploatacyjnych, tj. aktualne zezwolenie uprawniające do zbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206) lub wykaże, że jest zwolniony na podstawie art. 45 ustawy o odpadach z obowiązku posiadania zezwoleń w zakresie zbierania odpadów po zużytych materiałach eksploatacyjnych.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł, ujęte w złożonym wraz z ofertą wykazie dostaw opracowanym zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, gdy oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość złożonej oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) wydłużenie terminu realizacji zamówienia, określonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, dopuszczalne jest, gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, a wydłużenie terminu jest niezbędne do wykonania zamówienia; 2) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, stawka VAT zastosowana do obliczenia ceny oferty zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa, przy czym wartość netto oferty pozostanie niezmieniona. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy do siedzib jednostek administracji podatkowej (maks. 4 dni robocze)
Kryt 2p 10
Spec www www.izba-skarbowa.opole.pl
Spec war ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, pok. 313, 310a
Data skl 15/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, pok. 315 (kancelaria) - III piętro, w godz. od 7:30 do godz. 15:00.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)