usługa wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
| Publication date | 2014-12-05 |
| End date | 2014-12-12 10:00:00 |
| Instytucja | Miejskie Centrum Usług Socjalnych |
| Miejscowość | Wrocław |
| Województwo | dolnośląskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 252281 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 722270002, 722600005 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV 72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania, 72260000-5 - usługi w zakresie oprogramowania, 3. Usługi serwisowe będą świadczone w odniesieniu do Produktów SAP nabytych przez MCUS na podstawie Umowy Licencyjnej. Licencje te dotyczą: SAP HR (Zarządzanie Kapitałem Ludzkim - kadry i płace), SAP BASIS (Administrowanie Systemem), zwanego dalej Oprogramowaniem systemu SAP V.6.00. Listy płac (dotyczy rozwiązania: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi SAP V.6.00 Human Resource) dla 1000 zapisów głównych, bazy danych - SAP MaxDB. Nabyte licencje, o których mowa powyżej zostały udzielone dla 11 użytkowników kategorii Użytkownik profesjonalny. 4. Wykonawca zapewni wsparcie eksploatacji systemu SAP istniejącego w MCUS na podstawie potrzeb i celów określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zleci wykonawcy wsparcie eksploatacji systemu SAP w obszarach: SAP HR oraz SAP BASIS. Wsparcie systemu obejmuje wszelkie rozszerzenia systemu w obszarach wymienionych powyżej, utworzone za pomocą narzędzi ABAP i zainstalowane w systemie SAP Zamawiającego. Dostarczanie zmian oprogramowania opracowanych przez producenta systemu SAP V.6.00 dotyczących dostosowywania systemu do zmian prawnych oraz aktualizacji i rozbudowy funkcjonalności. 5. Wykonawca zapewni wsparcie aplikacyjne dla końcowych użytkowników systemu w formie puli minimum 25 godzin do wykorzystania kwartalnie polegającego w szczególności na: 1) rozwiązywaniu problemów związanych z błędną obsługą procesów biznesowych w obszarach HR oraz BASIS systemu SAP V.6.00 i błędami w danych podstawowych; 2) asyście przy wgrywaniu poprawek, łat, pakietów aplikacyjnych SAP V.6.00; 3) udzielaniu odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonalności systemu SAP V.6.00; 4) analizie problemów związanych z niepoprawną konfiguracją systemu SAP V.6.00 dotyczącą zarówno standardowych, jak i klienckich obiektów/rozwiązań; 5) wykonywaniu zmian w konfiguracji modułów HR; 6) wskazywaniu potrzeb szkoleniowych i rozwoju systemu na podstawie analizy zgłoszeń serwisowych oraz wsparcie pracowników Zamawiającego w konfiguracji i obsłudzę systemu SAP V.6.00; 7) Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia liczby zamawianych godzin serwisowych; 8) nie wykorzystane godziny serwisowe w ramach kwartału przenoszone są na kolejny kwartał, natomiast nie wykorzystane godziny serwisowe do dnia zakończenia umowy przepadają; 9) wykonywaniu wszelkich prac programistycznych, na które składać się mogą np. raporty, rozszerzenia obecnych funkcjonalności, nowe funkcjonalności, interfejsy do migracji danych z i do systemu SAP V.6.00; 10) wykonywanie na bieżąco dokumentacji systemu SAP wszelkich wprowadzonych zmian w systemie SAP w tym także instrukcji dla końcowych użytkowników i dostarczanie aktualnej dokumentacji Zamawiającemu; 11) wsparciu przy migracji systemu SAP V.6.00 do nowszych wersji; 12) wsparciu technicznym przy przenoszeniu systemu SAP V.6.00 do nowego środowiska serwerowego w razie wystąpienia takiej potrzeby; 13) Wykonawca będzie dokonywał raz w roku lub na żądanie, przeglądu funkcjonowania systemu SAP V.6.00 (tzw. Kontrola Utrzymania Jakości Systemu) pod kątem identyfikacji rzeczywistych i potencjalnych problemów (między innymi w zakresie obsługi systemu, danych transakcyjnych, danych podstawowych, planowanej migracji do wyższej wersji systemu, planowanej aktualizacji lub zmiany bazy danych). 6. Strony ustalają klasyfikację błędów według 4 priorytetów zgłoszeń. Priorytet zgłoszenia nadawany jest przez MCUS i przypisywany w systemie serwisowym wykonawcy. Wykonawca ma prawo - po uzgodnieniu z Zamawiajacym - do weryfikacji i zmiany priorytetu w przypadku, gdy nie są spełnione przyjęte dla niego kryteria w systemie serwisowym wykonawcy. Ustala się następujące czasy reakcji wykonawcy na zgłoszone zlecenia wsparcia przez Zamawiającego: Zgłaszany priorytet Opis stanu Czas reakcji * Czas usunięcia błędu ** Wysoki System nie pracuje, brak możliwości pracy z systemem dla wszystkich użytkowników Do 0,5 godziny Nieprzerwanie aż do usunięcia usterki Średni Znaczące przestoje w pracy systemu i/lub znaczne zakłócenie procesów biznesowych. Do 2 godzin Maksymalnie do 24 godzin Niski Zakłócenie procesów biznesowych i / lub niemożliwość pracy dla kilku użytkowników Do 8 godzin Maksymalnie do 2 dni roboczych Prace Planowe System działa stabilnie. Prace dotyczą rozwoju działającego systemu SAP. Do 24 godzin W terminie ustalonym pomiędzy stronami * Czas Reakcji - czas, jaki upływa pomiędzy zgłoszeniem awarii lub problemu przez Zamawiającego, a rozpoczęciem wykonywania procedury naprawczej przez wykonawcę; Czas reakcji liczony jest w godzinach pracy zgodnie z pkt. 7. ** Czas usunięcia błędu - nieprzekraczalny czas usunięcia awarii lub realizacji zlecenia (w zależności od rodzaju zgłoszenia) od momentu zgłoszenia problemu lub awarii przez zamawiającego do momentu usunięcia awarii lub odbioru zlecenia. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Miejskie Centrum Usług Socjalnych |
| Ulica | ul. Mączna 3 |
| Nr domu | 3 |
| Miejscowosc | Wrocław |
| Kod poczt | 54-131 |
| Wojewodztwo | dolnośląskie |
| Tel | 071 3769950 |
| Fax | 071 3769951 |
| Internet | www.mcus.pl |
| Regon | 93268454000000 |
| E mail | mzdps@mzdps.wroclaw.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Adres dyn zak | nie dotyczy |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | U |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data roz | 01/01/2015 |
| Wadium | Nie dotyczy |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, |
| Wiedza | Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, |
| Potencjal | Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, |
| Zdolne | Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje co najmniej dwoma osobami, zapewniającymi ciągłość i niezawodność realizacji zamówienia, tj. wykaże, iż każda z osób posiada doświadczenie polegające na uczestnictwie w co najmniej dwóch procedurach wsparcia systemu zarządzania kadrami oraz systemu obsługi płac w instytucjach porównywalnych z Zamawiającym (minimum 600 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz 600 pracowników zatrudnionych na podstawie umowów cywilnoprawnych) oraz posiadać uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca jest zobowiązany do wskazana w załączniku nr 6 do SIWZ również zakres czynności jaki będzie wykonywać każda z osób wskazana przez wykonawcę w trakcie realizacji zadania. Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w rozdziale VII ust. 1 pkt. 2 SIWZ; Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z rozdziałem VII ust. 2 SIWZ (załącznik nr 5 i 6 do SIWZ). |
| Sytuacja | Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ; |
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 2 | Tak |
| Dok podm zag 3 | Tak |
| Dok podm zag 4 | Tak |
| Dok podm zag 5 | Tak |
| Inne dokumenty | pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1. W treści umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 2. Wprowadzenie do treści umowy zmian jest możliwe wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 632 Kodeksu Cywilnego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp, które zastosował w § 8 wzoru umowy (zał. 7), tj.: 1) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy; 2) zmiany osoby reprezentującej po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ, 4) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej wykonawcy i/lub zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy, 5) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia związanego z zwiększeniem ilości godzin, ze względu na możliwość wystąpienia okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć wcześniej. Zamawiający zastrzega, że cena za 1 godzinę nie może być większa niż cena zaoferowana w ofercie. 6) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego: a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy; b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie. 5. O zmianie cen Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. 6. W przypadku, o którym mowa w § 7 ust. 3 wzoru umowy (tj. w rozdziale XVIII ust. 5 niniejszej SIWZ), Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 7. O zmianie cen Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. |
| Kryt cena | A |
| Spec www | www.mcus.pl |
| Spec war | Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 145 |
| Data skl | 12/12/2014 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, Sekretariat pokój nr 160 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat | Nie dotyczy |
| Czy uniewaznienie | Nie |