Dostawa cyfrowej konsolety emisyjnej dla Radia Łódź S.A.

Publication date 2014-12-05
End date 2014-12-15 11:00:00
Instytucja Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A.
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252457 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 323424202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowej konsolety mikserskiej wraz z oprogramowaniem oraz pełną dokumentacją instalacyjną, użytkową i serwisową - zwanej dalej konsoletą, przeznaczonej na wyposażenie zespołu emisyjnego (reżysernia + studio).
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także późniejszy montaż konsolety w docelowym miejscu instalacji, wykonanie wszystkich połączeń kablowych i uruchomienie konsolety wraz z instalacją, przeszkolenie obsługi technicznej połączone z wprowadzeniem docelowych konfiguracji, przeszkolenie realizatorów oraz przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej (instalacyjno-konfiguracyjnej).
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również: połączenia kablowe konsolety z pulpitem w studiu, połączenia kablowe konsolety z pozostałymi urządzeniami audio w reżyserni i studiu (np. mikrofonami, monitorami odsłuchowymi, komputerami, odtwarzaczami CD, hybrydami telefonicznymi itd.), gotowe kable połączeniowe muszą pochodzić z fabryki producenta konsolety, natomiast pozostałe muszą zostać wykonane profesjonalnie - z wysokiej jakości materiałów (przewody i złącza) i z zachowaniem najwyższej staranności, oprogramowanie systemowe, konfiguracyjne, dokumentacja instalacyjna i użytkowa konsolety, dokumentacja serwisowa konsolety (zawierająca schematy ideowe elektroniki), montaż i instalacja konsolety z wyposażeniem i okablowaniem w docelowym miejscu instalacji u Zamawiającego, przeszkolenie obsługi technicznej Zamawiającego w zakresie konfiguracji
i eksploatacji konsolety oraz wsparcie obsługi technicznej Zamawiającego w zakresie samodzielnej zmiany domyślnej konfiguracji konsolety na konfigurację docelową - zgodną z potrzebami Zamawiającego, przeszkolenie realizatorów Zamawiającego w zakresie eksploatacji konsolety, uruchomienie emisji programu Radia Łódź na dostarczonej konsolecie, dostarczenie dokumentacji powykonawczej (instalacyjno-konfiguracyjnej).
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, kompletny, w oryginalnych opakowaniach producentów, dopuszczony do stosowania na terenie Unii Europejskiej, posiadający wszelkie stosowne dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Warunki techniczne oraz funkcjonalne określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A.
Ulica ul. Narutowicza 130
Nr domu 130
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-146
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 678 12 00
Fax 42 678 37 12
Internet www.radiolodz.pl
Regon 47079105500000
E mail zp@radiolodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Media
Rodzaj zam inny Media
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 93
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Wiedza Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dwie dostawy, polegające na wykonaniu dostawy dla stacji radiowej lub telewizyjnej konsolety mikserskiej audio wraz z jej zainstalowaniem, skonfigurowaniem oraz uruchomieniem, o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1 - dokładną listę komponentów sprzętowych wraz ze wszystkimi ilościami, z dokładnością do poszczególnych kabli połączeniowych - 1 egzemplarz w formie papierowej oraz 1 egzemplarz z zapisem elektronicznym na płycie CD-R/DVD-R jednokrotnego zapisu (wiążące są dokumenty złożone w formie papierowej), 2 - dokładną listę wszystkich dostarczonych komponentów programowych - wersji użytego oprogramowania, firmware oraz ich zabezpieczeń, które dostarczy Wykonawca w ramach Zamówienia - plików licencyjnych / kodów licencyjnych / kluczy sprzętowych - 1 egzemplarz w formie papierowej oraz 1 egzemplarz z zapisem elektronicznym na płycie CD-R/DVD-R jednokrotnego zapisu (wiążące są dokumenty złożone w formie papierowej), 3 - rysunki ze wstępnymi szkicami połączeń poszczególnych modułów sprzętowych, jakie zamierza wykonać w miejscu docelowej instalacji u Zamawiającego - 1 egzemplarz w formie papierowej oraz 1 egzemplarz z zapisem elektronicznym na płycie CD-R/DVD-R jednokrotnego zapisu (wiążące są dokumenty złożone w formie papierowej), 4 - pełne wersje dokumentacji instalacyjnej konsolety - 1 egzemplarz w formie papierowej oraz 1 egzemplarz z zapisem elektronicznym na płycie CD-R/DVD-R jednokrotnego zapisu (wiążące są dokumenty złożone w formie papierowej), 5 - pełne wersje dokumentacji użytkowej - 1 egzemplarz w formie papierowej oraz 1 egzemplarz z zapisem elektronicznym na płycie CD-R/DVD-R jednokrotnego zapisu (wiążące są dokumenty złożone w formie papierowej).
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia. Oświadczenie należy sporządzić na podstawie załącznika nr 6 do SIWZ, 3. stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru, w postaci oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, radcę prawnego, adwokata, 4. upoważnienie dla wspólnego Pełnomocnika, w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, w postaci oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, radcę prawnego, adwokata, 5. kopia przelewu, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, 6. oryginał dowodu wniesienia wadium (przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie), w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie można ich było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, c) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, d) zmiana numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, e) zmiana sposobu spełnienia świadczenia poprzez wdrożenie zmian technicznych i technologicznych w dostarczanej konsolecie w przypadku niedostępności na rynku tego modelu konsolety lub jej elementów składowych, komponentów, części i podzespołów, określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1 do umowy) spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tej konsolety lub jej elementów składowych, komponentów, części i podzespołów, udokumentowanej oświadczeniem Producenta konsolety lub jej komponentu. Zmiana może dotyczyć zamiany na nowszy model konsolety zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez niego warunków technicznych i funkcjonalnych określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do Umowy), f) zwiększenie wartości zamówienia, z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, g) na skutek zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym m. in.: zmiany podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w terminie realizacji umowy ze względu na: a) powszechną niedostępność surowców bądź materiałów, b) zaistnienie innej, niemożliwej w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienie siły wyższej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, c) wystąpienie ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) zmianę podwykonawcy ze względów losowych lub korzystnych dla Zamawiającego (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców). 3. Strony dopuszczają możliwość: a) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, b) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Długość okresu gwarancyjnego
Kryt 2p 10
Spec www www.radiolodz.pl/bip
Spec war Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Łodzi Radio Łódź S.A. - Sekretariat, ul. Narutowicza 130, 90-146 Łódź
Data skl 15/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Łodzi Radio Łódź S.A., ul. Narutowicza 130, 90-146 Łódź (sala konferencyjna nr. 92)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)