Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w gminie Osiek
Publication date | 2014-12-05 |
End date | 2014-12-15 09:00:00 |
Instytucja | Gmina Osiek |
Miejscowość | Osiek |
Województwo | świętokrzyskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 252641 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391500008, 302360002, 317100006, 323200002, 397134306, 481900006, 391500008, 395154102, 441000007, 444110004, 301900007, 391621006, 392210007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w ramach projektu - Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w gminie Osiek współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Osiek wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 2. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień. 30236000-2 - różny sprzęt komputerowy, 31710000-6 - sprzęt elektroniczny, 32320000-2 - sprzęt telewizyjny i audiowizualny, 39713430-6 - odkurzacze, 48190000-6 - pakiety oprogramowania edukacyjnego, 39161000-8 - meble przedszkolne, 39150000-8 - różne meble i wyposażenie, 39515410-2 - rolety wewnętrzne, 44100000-7 - artykuły łazienkowe i kuchenne, 44411000-4 - wyroby sanitarne 30190000-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe 39162100-6 - pomoce dydaktyczne 39221000-7 - sprzęt kuchenny 3. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: CZĘŚĆ NR 1 - DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ 1) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Suchowoli - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, 2) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Pliskowoli - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. 3) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Ossali - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. 4) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Szwagrowie -dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, CZĘŚĆ NR 2 - WYPOSAŻENIE 1) Zakup wyposażenia do PSP w Suchowoli - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup artykułów plastycznych, - - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową. 2) Zakup wyposażenia do PSP w Pliskowoli - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych -zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup artykułów plastycznych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową. 3) Zakup wyposażenia do PSP w Ossali -zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup rolet okiennych, -zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych. 4) Zakup wyposażenia do PSP w Szwagrowie - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup artykułów plastycznych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. CZĘŚĆ NR 3 - SPRZĘT ICT, AUDIOWIZUALNY, TABLICE INTERAKTYWNE Z OPROGRAMOWANIEM, KSEROKOPIARKI 1) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Suchowoli, 2) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Pliskowoli, 3) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Ossali, 4) Zakup sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem dla PSP w Szwagrowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. Nr 2 do SIWZ. 4. Wszystkie dostarczone materiały, pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji 24 miesiące oprócz zabawek i artykułów biurowych. Miejsce dostawy - w/w szkoły. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Osiek |
Ulica | ul. Rynek 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Osiek |
Kod poczt | 28-221 |
Wojewodztwo | świętokrzyskie |
Tel | 015 8671203 |
Fax | 015 8671232 |
Internet | www.bip.osiek.iap.pl |
Regon | 00053481300000 |
E mail | gminaosieck@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/12/2014 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Wiedza | Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Na potwierdzenie spełniania warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca powinien przedłożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, ze dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Sytuacja | Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłacona polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | A.1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ A.2) Opis przedmiotu zamówienia -załącznik nr 2 do SIWZ, , A.6) Projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ A.7) Wymagania gwarancji -załącznik nr 7 do SIWZ A.8) Wykaz dostaw - załącznik Nr 8 do SIWZ |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | wwwbip.osiek.iap.pl |
Spec war | Urząd Miasta i Gminy w Osieku ul. Rynek1 28-221 Osiek tel.(15) 867 12 03 fax. (15) 867 12 32 |
Data skl | 15/12/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Urząd Miasta i Gminy w Osieku ul. Rynek1 28-221 Osiek pok. 103 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Program Operacyjny Kapitał Ludzki |
Czy uniewaznienie | Nie |