ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH ZE SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNO-SANITARNYCH NA PODSTAWIE TALONÓW DLA KLIENTÓW MOPS W SUWAŁKACH

Publication date 2014-12-05
End date 2014-12-18 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252825 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Świadczenie usług związanych ze sprzedażą żywności i artykułów higieniczno-sanitarnych na podstawie talonów dla około 500 klientów MOPS w Suwałkach.
2. Realizacja zamówienia w co najmniej 4 punktach miasta Suwałki zlokalizowanych odpowiednio: 1 punkt na Oś. Północ I, 1 punkt na Oś. Północ II oraz min. 2 punkty w Centrum Miasta.
3. Przygotowanie talonów o nominałach 10 zł - 10.100 szt., 20 zł - 3.500 szt. i 50 zł - 1.000. Zmawiający zastrzega zmianę liczby poszczególnych nominałów w zależności od wysokości świadczeń.
4. Wzór talonów, należy uzgodnić z Zamawiającym.
5. Talon powinien być wykonany w formie papierowej, zawierać cenę nominalną i nadruk /wyłącznie żywność/ lub /artykuły higieniczno-sanitarne/.
6. Za zabezpieczenie przed wszelkimi próbami fałszowania talonów odpowiedzialny jest Wykonawca.
7. Niedopuszczalne jest wydawanie w ramach niniejszego zamówienia napojów alkoholowych, używek
i wyrobów tytoniowych.
8. Wykonawca dostarczy talony w depozyt do siedziby Zamawiającego w ilości i nominałach zależnych od potrzeb Zamawiającego jeden raz w miesiącu lub częściej z zachowaniem kolejnej numeracji wzrostowo. O ilości i nominałach talonów Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie lub pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę.
9. Rekrutację osób zakwalifikowanych do realizacji przedmiotu zamówienia prowadzi Zamawiający

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. 23 Października 20
Nr domu 20
Miejscowosc Suwałki
Kod poczt 16-400
Wojewodztwo podlaskie
Tel 087 5628970, 5628973
Fax 087 5628971
Internet mops.suwalki.pl
Regon 79019198500000
E mail biuro@mops.suwalki.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 zamówień związanych z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto każde z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjal dysponują potencjałem technicznym - Wykonawca udokumentuje podstawę dysponowania minimum 4 punktami na terenie Miasta Suwałki (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym do prowadzenia działalności handlowej
Zdolne dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca udokumentuje potencjał kadrowy wynoszący co najmniej 16 osób wraz z informacją o zakresie wykonywanych czynności, doświadczenia, kwalifikacji i podstawie dysponowania tymi osobami, a także potwierdzą, że osoby mające kontakt z żywnością spełniają warunki sanitarno - epidemiologiczne.
Sytuacja znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty -Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 -Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. -W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (partnerów). -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Uwaga: Zamawiający dołączył do niniejszej SIWZ wzory załączników, które są materiałem uzupełniającym, a ich forma nie musi być traktowana przez Wykonawców jako obowiązująca.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy -Istotne postanowienia oraz warunki należytego wykonania umowy określa projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 7 -Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostepnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej zgodnie z art.139 ustawy Pzp. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności prawnej ani finansowej za niezrealizowane zamówienia w całości. -Stosownie do art.144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę polegającej na: zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy lub zmianie liczebności posiłków dziennie wynikającej ze zmiany liczby osób uprawnionych na mniejszą oraz wystąpienia zdarzeń losowych.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 marża
Kryt 2p 10
Spec www mops.suwalki.pl
Spec war MOPS w Suwałkach, ul. 23 Października 20, pokój nr 7 (Sekretariat)
Data skl 18/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce MOPS w Suwałkach, ul. 23 Października 20, pokój nr 7 (Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)