dostawy części i wyposażenia do aparatów i urządzeń medycznych oraz akumulatorów, zamówienie: TAM-687-PN/72-2014

Publication date 2014-12-05
End date 2014-12-15 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 399720 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 331232103, 331700002, 331710009, 314000000, 337930005, 384365005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie realizowane dostawy części i wyposażenia do aparatów i urządzeń medycznych oraz akumulatorów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Zamówienie podzielone jest na 21 pakietów (części). Szczegółową specyfikację dostaw zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Umowy zostaną zawarte bezpośrednio po zakończeniu postępowania na okres 12 miesięcy

Opis

Akcesoria do aparatu EKG produkcji AspelAkcesoria do automatycznego procesora tkankowego typ TP1020 produkcji LeicaAkcesoria do aparatu do narkozy typ Aestiva 3000 i Aespire S/5 produkcji Datex-OhmedaAkcesoria do aparatu do narkozy typ Aestiva 3000 i Aespire S/5 produkcji Datex-OhmedaŁyżki do laryngoskopuCzujnik tlenu do miernika typ T801 produkcji Air-ShieldsAkcesoria do defibrylatora Cardio Aid MC+Akcesoria do aparatu do terapii prądami produkcji Astar ABRAkumulator do kardiomonitora MoniCard Mobil produkcji AspelAkcesoria do aparatu EEG typ Wavepoint produkcji MedtronicWłókno światłowodowe do lasera urologicznego typ Auriga produkcji WaveLight Laser TechnologiUchwyt do lampy operacyjnej Dr Mach produkcji ErbeŚwiatłowód do źródła światła produkcji R.WOLFAkcesoria do aparatu EMG produkcji MedtronicKabel główny EKG do kardiomonitora CS/3 produkcji Datex OhmedaMieszadło do miksera recepturowego typ Unguator e/s produkcji GakoAkcesoria do mikroskopu operacyjnego typ Hi-R 900 produkcji Moller-WedelAkcesoria do trokarów produkcji AesculapAkumulator do kardiostymulatora SP-5 PlusAkcesoria urologiczneAkcesoria do aparatu USG typ Hawk 2102 EXL produkcji B-K Medical

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Ulica ul. Energetyków 46
Nr domu 46
Miejscowosc Rybnik
Kod poczt 44-200
Wojewodztwo śląskie
Tel 0324291000, 4291288
Fax 032 4291225
Internet www.szpital.rybnik.pl
Regon 27278032300014
E mail zampub@szpital.rybnik.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 21
Czy wariant Tak
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
Potencjal Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów (oprócz formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1.1): - jako załącznik nr 1.2: oświadczenie, że wykonawca jest w posiadaniu dopuszczeń do obrotu i do używania - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na żądanie zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem przetargu - w ramach udzielanych na wezwanie zamawiającego wyjaśnień) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.2 do specyfikacji, - jako załącznik nr 1.3: deklaracja zgodności dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), - jako załącznik nr 1.4: certyfikat zgodności dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I), - jako załącznik nr 1.5: Oświadczenie producenta oferowanego towaru, iż oferowany asortyment (zamiennik) jest kompatybilny z urządzeniem zamawiającego (wymagane w przypadku, jeżeli z dokumentów wymienionych w punkcie 1.3 i 1.4 nie wynika ta kompatybilność oraz gdy zaoferowano asortyment równoważny do opisanego w formularzu cenowym). Przez kompatybilność zamawiający rozumie pełną współpracę i zachowanie wszystkich funkcji urządzenia zamawiającego
Inne dokumenty W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach III.3.1 - 3.5 oraz III.4 niniejszego ogłoszenia należy wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy wykonawcy spełniają co najmniej łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W związku z tym w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wystarczające jest złożenie jednego wspólnego oświadczenia wymienionego w punkcie III.3.1 - 3.5 i III.4.1 - wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 2.1). W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć odrębne dla każdego z wykonawców oświadczenia wymienione w punkcie III.4.2 wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 3.1) i odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.2 lub III.4.3 (wymagane jako załącznik nr 3.2 do oferty), a także odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.4 (wymagane jako załącznik nr 3.3 do oferty)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.szpital.rybnik.pl
Spec war w siedzibie szpitala (kancelaria - w Pawilonie nr 2, Przychodnia Wielospecjalistyczna, I piętro, pok. nr 116), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.4.16
Data skl 15/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce oferty należy składać w sekretariacie Dyrektora, w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku - w godzinach 7:15-14:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.4.1. Wniosek należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę i numer referencyjny, podane w punkcie II.1.1. Koszt specyfikacji: 27,50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania)
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)