Zakup i dostawa materiałów papierniczych i biurowych na bieżące potrzeby IMP na lata 2015 - 2016
| Publication date | 2014-12-05 |
| End date | 2014-12-15 11:00:00 |
| Instytucja | Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera |
| Miejscowość | Łódź |
| Województwo | łódzkie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 399924 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 301900007 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych - papier, teczki, segregatory, długopisy, inne. Szczegółowy wykaz zamawianych towarów przedstawiony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może zaproponować towar równoważny tzn. taki, który posiada parametry co najmniej takie jak określone w SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający w wymaganiach technicznych wskazał konkretny typ towaru (producent/marka, symbol indywidualizujący towar) Wykonawca może zaoferować towar równoważny, przez co rozumie się, że będzie to towar nie gorszy niż wskazany pod względem parametrów ilościowych (np.: wielkość opakowania), jakościowych - precyzji wykonania, trwałości, walorów użytkowych i estetycznych, rozwiązań technicznych. Wykonawca oferując towar równoważny ma obowiązek dołączenia do oferty próbki oferowanego towaru równoważnego. Zamawiający dokona oceny równoważności oferowanych towarów przez porównanie ich specyfikacji technicznych oraz próbek z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 - metoda oględzin i prób. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli którykolwiek z oferowanych towarów, jako równoważny do wskazanego, nie będzie spełniał kryteriów równoważności opisanych wyżej. Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące - marka / symbol) bez konieczności naruszania opakowania. Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu ofertowym, jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości produktów niż podane w załączniku nr 1 do SIWZ. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych. Przedmiot umowy będzie dostarczany przez Wykonawcę jego transportem, na jego koszt do magazynu IMP. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostawę do czasu przekazania jej Zamawiającemu. Dostawy realizowane będą na podstawie zapotrzebowania złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, w którym wskazana będzie ilość i asortyment zamawianych towarów. W przypadkach awaryjnych - dostawa towaru w ciągu 24 godzin od złożenia zapotrzebowania. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych w dostarczonym towarze, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia wadliwości bez żadnej dopłaty. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek dokonać zgodnych z zamówieniem korekt w dostawie w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania od Zamawiającego informacji o stwierdzeniu braków ilościowych. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera |
| Ulica | ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 |
| Nr domu | 8 |
| Miejscowosc | Łódź |
| Kod poczt | 91-348 |
| Wojewodztwo | łódzkie |
| Tel | 42 6314533 |
| Fax | 42 6314573 |
| Internet | www.imp.lodz.pl |
| Regon | 00028853800000 |
| E mail | zampubl@imp.lodz.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: Instytut badawczy |
| Rodzaj zam inny | Instytut badawczy |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 24 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ |
| Wiedza | oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ |
| Potencjal | oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ |
| Zdolne | oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ |
| Sytuacja | oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 2 | Tak |
| Dok potw 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 1. wypełnione załączniki do SIWZ, 2. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) W przypadku aktualizacji danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., 2) przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia, 3) W przypadku zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 95 |
| Kryt 2 | termin realizacji |
| Kryt 2p | 5 |
| Spec www | www.imp.lodz.pl |
| Spec war | Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 384 - Sekcja Zamówień Publicznych |
| Data skl | 15/12/2014 |
| Godz skl | 11:00 |
| Miejsce | Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |