Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w 2015 r

Publication date 2014-12-05
End date 2014-12-16 10:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Tusz,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 399936 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 226000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typy urządzeń, jakimi dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego, zalecanego przez producenta urządzenia oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-155
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E mail zampub@pk.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 16 000.00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy 00/100 PLN)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje, w sposób należyty co najmniej 2 dostawy tuszy i tonerów (dwie odrębne umowy realizowane sukcesywnie w ciągu minimum 12 miesięcy)na minimalną wartość brutto każdej z dostaw nie mniejszą niż 80 000,00 zł brutto Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie Wykazu dostaw -Załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 -Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 -Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 -Załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ) Na formularzu cenowym należy określić oferowany produkt w sposób umożliwiający Zamawiającemu ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ
Inne dokumenty Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów (w oryginale) - załącznik nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy ), Dowód wniesienia wadium.Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1.Zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. brak przygotowania miejsca dostawy, 2.Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w zamówieniu i ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę gramatury dostarczanych produktów po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego bez zmiany jego ceny jednostkowej. 3.Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, wycofania przez producenta z produkcji produktów określonych w ofercie Wykonawcy. Zmiana produktu na inny produkt nie może zmienić tożsamości jego parametrów, właściwości i zastosowania oraz może mieć miejsce tylko w przypadku niedostępności spowodowanej zaprzestaniem produkcji przy zachowaniu ceny jednostkowej po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 4.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.pk.edu.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego , budynek W9, pokój 110
Data skl 16/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego , budynek W9, pokój 110
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 i art.24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)