Materiały medyczne w podziale na 7 zadań

Publication date 2014-12-05
End date 2014-12-16 10:00:00
Instytucja Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły elektroniczne,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 400278 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331412108, 331413209, 331412002, 317111406
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnej dostawy pn. materiały medyczne w podziale na 7 zadań (nr ref. sprawy: FZP/ZP-22/D/26/14).
Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem oddzielnych części.
1) Część - zadanie nr I - kaniule , igły poz. 1-22;
2) Część -zadanie nr II - materiały medyczne poz. 1-101,
3) Część - zadanie nr III - szpatułki poz. 1-2,
4) Część - zadanie nr IV - materiały medyczne II, poz. 1-4,
5) Część - zadanie nr V - materiały medyczne III, poz. 1-6,
6) Część - zadanie nr VI - akcesoria do spirometru Pneumo, poz. 1-3,
7) Część - zadanie nr VII - papiery i elektrody, poz. 1-17.

Opis

kaniule , igły poz. 1-22materiały medyczne poz. 1-101szpatułki poz. 1-2materiały medyczne II, poz. 1-4materiały medyczne III, poz. 1-6akcesoria do spirometru Pneumo, poz. 1-3papiery i elektrody, poz. 1-17

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Ulica ul. Górczewska 89
Nr domu 89
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-401
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 3211470
Fax 22 3211406
Internet www.attis.com.pl
Regon 01644180300000
E mail przetargi@attis.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1. Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: Część - zadanie I - 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych), Część - zadanie II - 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych), Część - zadanie III - brak, Część - zadanie IV - 200,00 zł (dwieście złotych), Część - zadanie V - 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych), Część - zadanie VI - brak, Część - zadanie VII - 400,00 (czterysta złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ)
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) W odniesieniu do wyrobów medycznych tj. :Oświadczenie o posiadaniu wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) dokumentów dopuszczających oferowane wyroby medyczne do obrotu oraz zobowiązanie do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagane oświadczenie dotyczy wyrobów medycznych. W przypadku, kiedy dany produkt nie jest wyrobem medycznym i nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 mają 2010 r. o wyrobach medycznych ani dyrektywie europejskiej 93/42/EEC, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, iż dokumenty te nie są wymagane (wymieniając w oświadczeniu, iż dany produkt nie jest wyrobem medycznym) - załącznik nr 5 do SIWZ. b) Folderu-katalogu , w języku polskim zawierającego zdjęcia oraz szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez Zamawiającego, z nazwą producenta ,opisem których pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do przedstawienia próbek oferowanych towarów w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej Umowy: 1) wynagrodzenia, w wypadku o którym mowa w ust3 pkt 1); 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw; 3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, lub gdy produkt zaoferowany pierwotnie trzykrotnie powodował usterki w urządzeniu posiadanym przez Zamawiającego, jego przestój, zacinanie się (zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu Asortymentowo - Cenowym) przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie 4) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora 5) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż o 6 miesięcy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym podniesienie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości brutto, a ich obniżenie spowoduje odpowiednie obniżenie wartości brutto; 2) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 4) w zakresie przedłużenia jej obowiązywania w sytuacji częściowego niezrealizowania ilości określonych w tabelach asortymentowo - cenowych, stanowiących załącznik do umowy; 5) w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru - zgodnie z informacją na temat zmiany zawartą w ust. 2 pkt. 3), jeżeli zmiana ta nie spowoduje rozszerzenia przedmiotu umowy oraz nie spowoduje wzrostu ceny zawartej ofercie; 6) Zamawiający może jednostronnie zmienić umowę w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabelach asortymentowo - cenowych, stanowiących załącznik do umowy, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy; 7) w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 czas dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.attis.com.pl
Spec war Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa Dział Zamówień Publicznych- p.184
Data skl 16/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa Sekretariat- p.196
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)