Serwis systemów IBM DS4800 (znak sprawy: BZ/SZP - 89/14)

Publication date 2014-12-05
End date 2014-12-15 12:00:00
Instytucja Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Profesjonalne usługi komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 400432 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 725900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej na trzy systemy dyskowe IBM DS4800 przez okres 36 miesięcy.
Wykonawca będzie świadczył usługę opieki serwisowej na zasadach i warunkach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych
Ulica Al. Niepodległości 77/85
Nr domu 77/85
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-977
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48 22 6459384
Fax +48 22 6453957
Internet www.prsa.pl
Regon 01042059100000
E mail matylda.grzybowska@polskieradio.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium Za SIWZ: 14.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 14.2. Wadium wpłaca / wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 14.2.1. pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. Bank Handlowy S.A. w Warszawie nr 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078, 14.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 14.2.3. gwarancjach bankowych, 14.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 14.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.). 14.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 14.2.1. SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 14.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania. 14.5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 14.2.1. SIWZ, należy zdeponować oryginał dowodu wniesienia wadium w kasie Polskiego Radia S.A., budynek O-1bis (nowy budynek), parter - kasa czynna jest w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 11:00-13:00, telefon +48 (22) 645 92 22
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa minimalnych wymogów, spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia
Wiedza Za pkt. 8.3. SIWZ: Za spełniających warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było: świadczenie minimum dwunastomiesięcznej opieki serwisowej, co najmniej jednego systemu dyskowego z rodziny IBM DS4000/DS5000, o minimalnej wysokości 50.0000,00 zł brutto. Wykonawcy wykazując spełnienie przedmiotowego warunku w zakresie wyżej opisanym mogą legitymować się usługami nadal wykonywanymi (tj. usługami, których wykonywanie nie zakończyło się przed upływem terminu, wskazanego w pkt. 17.2. SIWZ terminu składania ofert). Jednak, w takim przypadku do oceny spełnienia warunku udziału liczyć się będzie tylko wartość i zakres tej części usługi, która została już zrealizowana (tj. zrealizowana do upływu, wskazanego w pkt. 17.2. SIWZ terminu składania ofert). Ocena spełnienia przedmiotowego warunku udziału, zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1. SIWZ, na zasadzie zero jedynkowej (spełnia / nie spełnia) oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia
Potencjal Zamawiający nie określa minimalnych wymogów, spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia
Zdolne Za pkt. 8.4. SIWZ: Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy dysponują, co najmniej dwiema osobami, posiadającymi certyfikat producenta systemu dyskowego IBM DS4800 na poziomie minimum umożliwiającym administrację oraz świadczenie wsparcia technicznego dla systemów dyskowych IBM DS4800 (np. IBM Certified Specialist - Midrange Storage Technical Support). Ocena spełnienia przedmiotowego warunku udziału, zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1. SIWZ, na zasadzie zero jedynkowej (spełnia / nie spełnia) oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia
Sytuacja Zamawiający nie określa minimalnych wymogów, spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Za SIWZ: 10.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału, określonych w pkt. 8.1. SIWZ, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 10.1.5. w sytuacji gdy wykonawcy, wykazując spełnienie warunków udziału określonych w pkt. 8.1.2. SIWZ i 8.1.3. SIWZ, polegać będą na zasobach innych podmiotów - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), z którego wynikać będzie faktyczna dostępność zasobów podmiotów trzecich w okresie realizacji zamówienia, tj. rzeczywista możliwość dysponowania zasobami innego podmiotu przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. Dla skutecznego złożenia, w myśl art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązania podmiotu trzeciego, jego treść winna zawierać: oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby (potencjał), oznaczenie podmiotu przejmującego zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego (opis - konkretyzacja udostępnianych zasobów), sposób wykonania zobowiązania (w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - w przypadku gdy zasoby są nierozerwalnie związane z podmiotem je udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia - również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa podmiotu w wykonaniu zamówienia), wskazanie czasu, na jaki zasoby zostaną udostępnione. 10.5. Pozostałe dokumenty: 10.5.1. wypełniony Formularz oferty wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ, 10.5.2. dowód wniesienia wadium, 10.5.3. pełnomocnictwo złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawomocnione do reprezentacji wykonawcy. 10.6. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika, stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy oraz do przedłożenia pełnomocnictwa (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i określającego zakres umocowania pełnomocnika, a ponadto: 10.6.1. w celu wykazania spełnienia warunków udziału, określonych w pkt. 8.1. SIWZ, do przedłożenia oświadczania i dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1. SIWZ, 10.6.2. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, oświadczenia i dokumentów, o których mowa w pkt. 10.2. i 10.3. SIWZ. Postanowienia pkt. 10.4. SIWZ mają zastosowanie, 10.6.3. pozostałych dokumentów, o których mowa w pkt. 10.5.1. i 10.5.2. SIWZ. 10.4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zobowiązany jest przedłożyć również: 10.4.1. oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2.1. SIWZ oraz dokumenty określone w pkt. 10.3. SIWZ, 10.4.2. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 10.2.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, 10.4.3. w przypadku, gdy w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia (pkt. 10.4.2. SIWZ), wykonawca zastępuje go (je) dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przedmiotowy/e dokument/y powinien/powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Za Wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ: § 8 1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w następujących okolicznościach w zakresie: 1.1. zmian wysokości wynagrodzenia, wskazanego w § 4 ust. 1 i 2 umowy, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w § 4 ust. 9 Umowy; 1.2. zakresu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wydania orzeczeń sądowych i administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy poprzez dostosowanie ww. zakresu lub sposobu do treści wydanych orzeczeń. 1.3. Zmiany: 1.3.1. stawki podatku od towarów i usług, 1.3.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 1.3.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Ponadto, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 2.1. wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej, przez które Zamawiający rozumie wszelkie zdarzenia, których wystąpienie pozostaje poza kontrolą Strony i było niemożliwe do przewidzenia przez nią przy uwzględnieniu zasad rozsądnego prognozowania przyszłości, których skutków Wykonawca nie mógł zapobiec, skutkujące obiektywną niemożnością wykonania w całości lub części zobowiązań względem drugiej Strony; w szczególności za Okoliczności Siły Wyższej Strony uznają zdarzenia takie jak klęski żywiołowe, katastrofy komunikacyjne, budowlane i przemysłowe, konflikty zbrojne, akty terroryzmu, mające bezpośredni wpływ na działalność Strony i uniemożliwiające realizację zobowiązań przez Stronę.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 gwarantowany czas naprawy (GCN)
Kryt 2p 20
Spec www www.prsa.pl
Spec war Polskie Radio S.A., al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, pok. 351, piętro III, budynek O-1 (stary budynek) od pn. do pt. w godz. 08:00-16:00
Data skl 15/12/2014
Godz skl 12:00
Miejsce al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, do skrzynki oznaczonej: Oferty na SERWIS SYSTEMÓW IBM DS4800 (znak sprawy: BZ/SZP - 89/14), która mieści się w holu głównym budynek O-1 (stary budynek)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Za treścią SIWZ: 9.1. Z udziału w niniejszym postępowaniu zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy: 9.1.2. w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie, chyba że, w przypadku zaistnienia przedmiotowej okoliczności, wykonawcy udowodnią, że podjęli konkretne środki techniczne lub organizacyjne lub kadrowe, które mają zapobiec nie wykonaniu lub nienależytemu wykonaniu zamówień w przyszłości oraz naprawili szkody powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania zamówienia lub zobowiązali się do ich naprawienia. Przy czym przez zamówienie, o którym mowa powyżej, należy rozumieć jako umowy realizowane na rzecz podmiotów publicznych (zobowiązanych do stosowania ustawy), jak i na rzecz podmiotów prywatnych. 20.1. Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem Umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 20.2. Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem Umowy wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 21.1. Zamawiający wymaga aby wykonawca przed podpisaniem Umowy wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 21.1.1. w pieniądzu, wpłaconym na konto Polskiego Radia S.A. w Banku Handlowym S.A. nr rachunku: 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078, 21.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 21.1.3. gwarancjach bankowych, 21.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 21.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.). 21.2. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, niepodlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku / ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 21.3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. 21.4. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie określonej w pkt. 21.1.1. SIWZ, Zamawiający przechowywać będzie je na rachunku bankowym. Zabezpieczenie to zostanie zwrócone wykonawcy wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, po pomniejszeniu o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy, po upływie okresu wskazanego w § 7 ust. 3 z zastrzeżeniem § 7 ust. 4 Załącznika nr 8 do SIWZ. Za treścią Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ: § 4 1. Za realizację przedmiotu umowy w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do Umowy Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie w wysokości PLN brutto w tym podatek VAT. Wartość netto oferty opiewa na kwotę PLN, zgodnie z formularzem oferty Wykonawcy. 2. Płatność dokonana przez Zamawiającego będzie realizowana w sześciu równych transzach, każda transza o wartości 6/36 kwoty określonej w ust.1. 3. Zapłata pierwszej transzy wynagrodzenia w wysokości ustalonej w ust. 2 nastąpi przelewem bankowym w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT wystawionej po podpisaniu bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Technicznego (zgodnie z § 2 ust. 3 Umowy). 4. Zapłata drugiej, trzeciej, czwartej, piątej i szóstej transzy wynagrodzenia w wysokości ustalonej w ust. 2 nastąpi przelewem bankowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Wykonawca wystawi faktury na kwoty ustalone w ust. 2 w sześciomiesięcznych odstępach czasu, liczonych od dnia podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Technicznego (zgodnie z § 2 ust. 3 Umowy). 5. W kwocie określonej w ust. 1 mieszczą się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z cłem, opłatami i podatkami. 6. Za dzień zapłaty Strony przyjmują dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania listem poleconym faktury wynikającej z realizacji niniejszej umowy do Biura Ekonomii i Finansów Polskiego Radia - S.A. przy al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, lub złożenia jej osobiście w sekretariacie Biura Ekonomii i Finansów. 8. Strony oświadczają, że są czynnymi podatnikami podatku VAT i posiadają numer identyfikacji podatkowej NIP. 9. W przypadku zmian, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2-3 ustawy, mających wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Wykonawca w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wykonawca będzie zobowiązany jednocześnie do przedłożenia Zamawiającemu opisu wpływu zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne na koszty realizacji zamówienia wraz z ich szczegółowym wyliczeniem oraz dowodów potwierdzających przedstawione wyliczenia. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione odpowiednio do wzrostu albo zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia wykazanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w zdaniu poprzednim zostanie dokonana poprzez zawarcie aneksu do Umowy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)