Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych, wykładzin dywanowych oraz stolarki budowlanej
| Publication date | 2014-12-05 |
| End date | 2014-12-15 08:30:00 |
| Instytucja | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie |
| Miejscowość | Kraków |
| Województwo | małopolskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 400442 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 448000008, 441100004, 442000002, 443000003, 444100007, 444200000, 445000005, 392200000, 441122000 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych, wykładzin dywanowych oraz stolarki, dalej zwanych towarem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 3. Dostawy będą realizowane na podstawie pisemnych zamówień częściowych, w ilościach i asortymencie wymienionych w zamówieniach, przekazanych do Wykonawcy drogą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. 4. Miejsce dostawy: magazyn MOPS, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków lub inne miejsce w granicach administracyjnych miasta Krakowa wskazane przez Zamawiającego w umowie, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 14:30. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: a. dostawy przedmiotu umowy własnym transportem i na własny koszt do wskazanego przez Zamawiającego miejsca dostawy, w tym wniesienie do właściwego pomieszczenia, b. realizacji przedmiotu umowy w ilościach i asortymencie wskazanym w zamówieniu częściowym bez względu na minima magazynowe i ilości w zbiorczych opakowaniach, c. udzielenia Zamawiającemu 12 miesięcy rękojmi na dostarczony towar licząc od daty dostawy danej partii towaru, d. dostawy towaru producentów wskazanych w ofercie. 6. Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, nie będzie nosić śladów użytkowania oraz zostanie dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach. Opakowanie towaru musi umożliwiać jego jednoznaczną identyfikację, w tym producenta, typ, model itp. 7. Towar będzie kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem. 8. W przypadku, gdy oferowane materiały są w opakowaniach o innej pojemności, niż podano w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy, Wykonawca zmieni ilości oferowanych materiałów - proporcjonalnie do wielkości opakowań (przykładowo: 2 x większe opakowanie, 2 x mniejsza ilość oferowanego środka) zaokrąglając w górę. 9. Gramatura materiałów budowlanych wymienionych przez Zamawiającego w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy może odbiegać max. 10% od pojemności wymienionych przez Zamawiającego. 10. Termin przydatności do użycia materiałów budowlanych i elektrycznych musi wynosić minimum 10 miesięcy od dnia dostawy danej partii towaru. 11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty dostawy wad w dostarczonym towarze, Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 2 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Zgłoszenie może być doręczone Wykonawcy za pośrednictwem e-maila (adres: lub faksu (nr). 12. Jeżeli po zrealizowaniu dostawy właściwości dostarczonego towaru nie będą odpowiadały oczekiwaniom Zamawiającego, Wykonawca zmieni materiał (narzędzie) na inny/e zaakceptowany-e przez Zamawiającego i wymieni dostarczoną partię z wyjątkiem materiałów (narzędzi) otwartych lub używanych. Powyższe winno nastąpić do 4 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 13. W przypadku, gdy producent zakończy produkcję dostarczanego asortymentu, dopuszcza się jego zmianę, jednak musi to być potwierdzone informacją pisemną producenta. W takim przypadku: a. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu produkt zastępczy o co najmniej takich samych właściwościach i parametrach, jak towar który zastępuje, b. Wykonawca winien przedstawić propozycję nowego towaru w ciągu 3 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia częściowego, którego Wykonawca nie może zrealizować z powodu wystąpienia w.w okoliczności, c. termin realizacji zamówienia dotyczącego tego produktu biegnie od daty pisemnej akceptacji przez Zamawiającego nowego produktu, pozostała część dostawy realizowana ma być w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia częściowego. 14. Za termin złożenia zamówienia (zgłoszenia) przyjmuje się termin wysłania przez Zamawiającego zamówienia częściowego (zgłoszenia) za pomocą poczty elektronicznej e-mail lub faksem. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. nie wykorzystania całej wartości umowy, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, b. zmiany ilości zamawianych poszczególnych materiałów budowlanych, elektrycznych i narzędzi w stosunku do ilości podanych w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy w ramach asortymentu objętego zamówieniem, do kwoty umowy. 16. Opakowanie towaru będzie jednoznacznie umożliwiać identyfikację (typ, producent itp.) |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie |
| Ulica | ul. Józefińska 14/002 |
| Nr domu | 14 |
| Nr miesz | 002 |
| Miejscowosc | Kraków |
| Kod poczt | 30-529 |
| Wojewodztwo | małopolskie |
| Tel | 12 6165482, 6165469 |
| Fax | 12 6165428 |
| Internet | www.mops.krakow.pl |
| Regon | 35150530800000 |
| E mail | do@poczta.mops.krakow.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 10 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 31/12/2015 |
| Wadium | 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 1 540,00 zł (słownie zł: tysiąc pięćset czterdzieści 00/100) w terminie do dnia 14 grudnia 2014 roku, do godz. 23:59. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Pekao S.A. Oddział w Krakowie o numerze następującym: 80 1240 4722 1111 0000 4860 8042. 4. Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie załączone do oferty potwierdzenie bankowe wykonania przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach opisanych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 6. Zamawiający zatrzyma wadium, gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. |
| Zaliczka | Nie |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Kryt cena | A |
| Spec www | www.mops.krakow.pl |
| Spec war | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków |
| Data skl | 15/12/2014 |
| Godz skl | 08:30 |
| Miejsce | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14 30-529 Kraków dziennik podawczy |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |
| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 3 | Tak |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga formy pisemnej - pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: zmiany dostarczanego towaru w stosunku do towaru zaoferowanego w ofercie w przypadku, gdy towar przestanie być produkowany lub nie będzie dostępny na rynku, wydłużenia okresu gwarancji, miejsca i godzin dostawy towaru. 3. Zmiana treści umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych postanowień jest nieważna |