Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z jego montażem w siedzibie Zamawiającego w Ząbkach ul. Batorego 11.

Publication date 2014-12-05
End date 2014-12-13 09:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Miejscowość Ząbki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 400878 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321108, 302320004, 301952004, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż sprzętu komputerowego, w tym: komputer przenośny typu notebook - szt 8, tablica interaktywna - szt 7, projektor szt. 8, ekran do projekcji dziennej - szt. 1, odtwarzacz CD - szt. 3, urządzenie wielofunkcyjne szt. 1, głośniki komputerowe 8 kpl.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Ulica ul. Batorego 11
Nr domu 11
Miejscowosc Ząbki
Kod poczt 05-091
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 781 60 66
Fax 22 762 05 08
Internet www.sp2zabki.neostrada.pl
Regon 00079963500000
E mail sp2zabki@neostrada.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Szkoła Podstawowa
Rodzaj zam inny Szkoła Podstawowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 17/01/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Spec www www.sp2zabki.neostrada.pl
Spec war Szkoła Podstawowa Nr 2 , ul. Batorego 11, 05-091 Ząbki
Data skl 13/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Szkoła Podstawowa Nr 2 , ul. Batorego 11, 05-091 Ząbki - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Nie dotyczy
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa może ulec zmianie, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 Ustawy - Pzp - w razie wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający zawiadamia o tym Wykonawcę na piśmie, w terminie 30 dni od po wzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)