Wynajem i serwis odzieży roboczej dla Pracowników Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

Publication date 2014-12-08
End date 2014-12-16 10:00:00
Instytucja Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o.
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 254155 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Master Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach w następującym asortymencie:

spodnie ogrodniczki: 130 szt.
bluza robocza: 130 szt.
koszula flanelowa: 200 szt.
spodnie ogrodniczki z taśmami odblaskowymi 3M: 88 szt.
bluza robocza z taśmami odblaskowymi 3M: 88 szt.
kurtka ocieplana krótka z taśmami odblaskowymi 3M: 50 szt.
kurtka ocieplana długa z taśmami odblaskowymi 3M: 38 szt.
spodnie ogrodniczki ocieplane z taśmami odblaskowymi 3M: 88 szt.
kamizelka ostrzegawcza z taśmą odblaskową 3M z logo: 88 szt.
kamizelka ostrzegawcza z logo: 130 szt.
Kalesony: 60 szt.
kurtka ocieplana długa: 120 szt.
spodnie ogrodniczki ocieplane: 114 szt.
koszulka bawełniana z długim rękawem: 16 szt.
Ręczniki: 200 szt.

2. ODZIEŻ STANDARDOWA
Kolor bazowy zielony z możliwością zmiany kolorystyki poszczególnych elementów wzoru dla rozróżnienia sekcji (np. karczki, patki itp. w innym kolorze)
Skład 65% poliester, 35% bawełna
Wykończenie materiału zastosowanego do produkcji odzieży ocieplanej wodo i olejoodporne, gramatura minimum 250 g/m2, ocieplina minimum 150 g/ m2 ;

3. ODZIEŻ Z ELEMENTAMI ODBLASKOWYMI
Kolor bazowy zielony z możliwością zmiany kolorystyki poszczególnych elementów wzoru dla rozróżnienia sekcji (np. karczki, patki itp. w innym kolorze)
Gramatura minimum 280 g/m2
Wykonanie elementów odblaskowych za pomocą wszycia taśm 3M zgodnie z normą PN -EN 471
4. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewni:
a)pomiar pracowników w celu dostarczenia odpowiedniej odzieży we właściwych rozmiarach. Ilości odzieży: 3 komplety w okresie letnim oraz 2 komplety w okresie zimowym. W/w ilość kompletów będzie dostarczona w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
b)oznakowanie odzieży kodem kreskowym za pomocą etykiet termotransferowych -oznakowanie w systemie (platformie) musi zawierać minimum Imię i Nazwisko pracownika;
c)oznakowanie kamizelek ostrzegawczych za pomocą haftu komputerowego w formie emblematu;
d)odpowiednią ilość worków na odzież;
e)pranie odzieży minimum raz w tygodniu;
f)bieżącą naprawę zniszczonej odzieży;
g)wszelkie przeróbki krawieckie;
h)wymianę odzieży uszkodzonej w wyniku naturalnego użytkowania;
i)sezonowe magazynowanie odzieży - poza terenem zamawiającego;
j)sortowanie, składanie i rozmieszczanie odzieży w wynajmowanych szafach dostarczonych przez Wykonawcę;
k)dodatkową odzież rezerwową dla nowo przyjmowanych pracowników w ilości 3 szt. z każdego rozmiaru w specjalnie przystosowanej do tego szafce;
l)dostawę i odbiór odzieży własnym transportem;
m)realizację nowych zamówień do 7 dni roboczych (dla zamówienia do 30 osób)
n)brak konieczności wykupu odzieży po okresie obowiązywania umowy;
o)pokrycie opłaty ekologicznej
p)dzierżawę ręczników 0,7 x 1,4 m, gramatura minimum 550 g/ m2 w ilości zapewniającej obsługę pracowników;
q)przydzielenie dedykowanego opiekuna klienta do opieki nad prawidłową realizacją umowy;
r)dostęp do elektronicznej platformy obsługi klienta zapewniający indywidualny dostęp do wszelkiego rodzaju zestawień i statystyk dotyczących odzieży będącej w obrocie oraz możliwość składania wszelkich reklamacji;
s)uwzględnienie w systemie pracownika wyrejestrowanego w danym tygodniu;
t)wynajem nowych szaf skrytkowych oraz wsypów na odzież brudną w ilości dostosowanej do stanu zatrudnienia;
u)każdemu pracownikowi własną skrytkę oraz dopasowany do niej kluczyk, który zapewni bezpieczny dostęp do odzieży;
v)rozpatrzenie reklamacji na podstawie dokumentacji fotograficznej w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania reklamacji poprzez platformę bądź drogą mailową.
5. Zakres usług wymienionych w pkt a-v Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie za w/w usługi.
6. Rozmieszczenie szafek odzieżowych i wsypowych w miejscach wskazanych przez zleceniodawcę w Tychach: ul. Lokalna, ul. Serdeczna i ul. Mikołowska.
W trakcie trwania umowy istnieje możliwość zmiany ilości osób pomiędzy punktami.
7. Zamawiający dostosuje zamówienie do rzeczywistych potrzeb, w ramach ceny zamówienia, co nie spowoduje dla Zamawiającego konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
9. Wzór ubrań należy każdorazowo uwzględnić z zamawiającym.
10. Termin realizacji usługi: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o.
Ulica ul. Grota Roweckiego 44
Nr domu 44
Miejscowosc Tychy
Kod poczt 43-100
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2198427
Internet www.master.tychy.pl
Regon 27385470400000
E mail szymon.lakota@master.tychy.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne
Rodzaj zam inny Przedsiębiorstwo Międzygminne
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia warunku
Wiedza warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących podobnych usług: - 3 usług polegających na kompleksowym świadczeniu usług leasingu odzieży roboczej o wartości minimalnej 200.000,00 zł. -netto każda. Do oferty należy załączyć poświadczenie potwierdzające, że usługi były należycie wykonane - (załącznik nr 3)
Potencjal Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia warunku
Zdolne Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia warunku
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych - osiągnął w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej był krótszy- za ten okres, średnioroczne obroty netto w wysokości co najmniej 500.000,00 zł.
Sprawozdanie calosc 2 Nie
Lata obrotowe 2 3
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 14 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Formularz oferty, parafowany wzór umowy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.master.tychy.pl
Spec war Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ul. Lokalna 11 lub za pośrednictwem poczty.
Data skl 16/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ul. Lokalna 11 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)