Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym

Publication date 2014-12-08
End date 2014-12-17 09:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej dla Osób Dorosłych Niepełnosprawnych Intelektualnie
Miejscowość Frysztak
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty dietetyczne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 401384 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 155000003, 158100009, 152000000, 153000001, 158820004, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z podziałem na 9 części: Część 1.Dostawa różnych artykułów spożywczych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, Część 2.Dostawa pieczywa,świeżych wyrobów piekarskich - wg załącznika nr 3 do SIWZ, Część 3. Dostawa produktów mleczarskich - wg załącznika nr 4 do SIWZ, Część 4. Dostawa produktów zwierzęcych,mięsa i produktów mięsnych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, Część 5. Dostawa produktów mrożonych - wg załącznika nr 6 do SIWZ, Część 6. Dostawa jaj - wg załącznika nr 7 do SIWZ,Część 7. Dostawa owoców i warzyw - wg załącznika nr 8 do SIWZ Część 8. Dostawa produktów diabetycznych - wg załącznika nr 9 do SIWZ, Część 9. Dostawa wód mineralnych - wg załącznika nr 10 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej dla Osób Dorosłych Niepełnosprawnych Intelektualnie
Ulica Glinik Dolny 230
Nr domu 230
Miejscowosc Frysztak
Kod poczt 38-130
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 2777934
Fax 17 2777934
Regon 00082303200000
E mail dpsf@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Rodzaj zam inny jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowym Wykonawcom dostaw w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
Czas D
Data roz 01/01/2015
Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadają ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji oraz ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 12
Potencjal Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 12
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 12
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 12
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 12 oraz 11 lub 13 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany zawiera wzór umowy - załącznik nr 15 do SIWZ
Kryt cena B
Kryt 1p 98.00
Kryt 2 Termin platności
Kryt 2p 2.00
Spec www www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej, Glinik Dolny 230, 38-130 Frysztak w administracji pokój nr 24.
Data skl 17/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej, Glinik Dolny 230, 38-130 Frysztak w administracji pokój nr 24.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)