Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu sieciowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania oraz licencji

Publication date 2014-12-08
End date 2014-12-16 10:00:00
Instytucja Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 401798 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302321108, 302331600, 302330001, 324200003, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu sieciowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania oraz licencji na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach, w tym rozbudowy posiadanej przez Zamawiającego biblioteki taśmowej o dodatkowy napęd LTO oraz macierzy dyskowej o dodatkowy zasób dyskowy, oraz instalacji i wdrożenia dostarczonego oprogramowania. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia na koszt, ryzyko i siłami Wykonawcy, wyładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, montaż, instalację i konfigurację wymaganych przez Zamawiającego komponentów dostawy.
W zakresie dostawy i wdrożenia oprogramowania, jej głównym elementem jest instalacja
i wdrożenie systemu wykonywania kopii bezpieczeństwa środowiska serwerów wirtualnych oraz fizycznych Zamawiającego, jak i możliwość zabezpieczenia posiadanych danych na nośnikach taśmowych oraz na udziałach sieciowych.
2. Wykaz asortymentu objętego przedmiotem zamówienia wraz z parametrami technicznymi oraz zakresem ilościowym szczegółowo określono w Załączniku Nr 1 do SIWZ: Opis Przedmiotu Zamówienia OPZ.
3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wskazane tam oznaczenia producenta, nazwy, znaki towarowe producenta lub miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia niezbędnej do rozbudowy posiadanej przez Zamawiającego biblioteki taśmowej oraz macierzy dyskowej. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania opisane przez Zamawiającego. Wszystkie wymienione w OPZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fabrycznie nowy sprzęt bez śladów użytkowania
i posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej, o parametrach co najmniej takich, jak określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy sprzęt i oprogramowanie pochodzące z oficjalnego, autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oraz zapewni serwis dla dostarczonego sprzętu i wsparcie producenta dla oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu zgodnie z OPZ.
5. Minimalny okres gwarancji dla poszczególnego asortymentu został określony
w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
6. Przedmiot zamówienia musi posiadać w zależności od wymogów zawartych w OPZ: dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, licencje, certyfikaty itp. oraz inne niezbędne dokumenty ujęte w OPZ, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) konieczne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest nabywany. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Zamawiający dopuszcza przedstawienie kart katalogowych lub opisów technicznych w języku powszechnie przyjętym w handlu międzynarodowym, jeżeli nie są dostępne w języku polskim.
7. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Wzór umowy.
8. Wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
Ulica ul. Wrzosowa 44
Nr domu 44
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-211
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 200 12 00
Fax 41 200 12 10
Internet bip.powiat.kielce.pl
Regon 29100937200000
E mail zamowienia@powiat.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wedle wyboru Wykonawcy wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kielcach Nr 52 8493 0004 0000 0057 2783 0008 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu komputerowego, sprzętu sieciowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania oraz licencji. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, które przed upływem terminu składania ofert zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, należy dołączyć do oferty. Uwaga: Zamawiający informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 455) wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego, w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego czy też innego banku. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Starostwie Powiatowym w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, III piętro, pok. 363 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę wraz z pieczątką, datą i godziną wpływu do Starostwa, należy dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, c) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), d) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od precyzowania niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według zasady spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający odstępuje od precyzowania niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według zasady spełnia/nie spełnia
Potencjal Zamawiający odstępuje od precyzowania niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według zasady spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający odstępuje od precyzowania niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według zasady spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum wartości oferty. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, musi być ważna w dniu składania ofert. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy będzie on zobowiązany przedłużyć ważność polisy lub dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnoprawnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji umowy
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wymaga się aby Wykonawca dołączył: 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów trzecich niezbędnymi do realizacji zadania - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 6 do SIWZ - Oświadczenie z art. 26 ust. 2b. 2. Oświadczenie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo, które składa pełnomocnik podmiotów występujących wspólnie wraz z ofertą winno określać: nazwiska mocodawców i pełnomocnika, czytelne podpisy mocodawców, zakres i datę udzielonego pełnomocnictwa oraz czas na jaki je udzielono.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 50
Kryt 2 termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 50
Spec www bip.powiat.kielce.pl
Spec war Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, III-cie piętro, pokój nr 316
Data skl 16/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, III-cie piętro, sekretariat - nr 371
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)