Dostawa materiałów i urządzeń biurowych oraz papieru kserograficznego i artykułów papierniczych do Urzędu Miasta Lublin w 2015r. - II części

Publication date 2014-12-08
End date 2014-12-16 10:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 402370 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Część I: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych do Urzędu Miasta Lublin w 2015r. obejmuje sukcesywne dostarczanie zamawianych partii materiałów i urządzeń biurowych
2. Część II: Dostawa papieru kserograficznego i artykułów papierniczych do Urzędu Miasta Lublin w 2015r. obejmuje sukcesywne dostarczanie zamawianych partii papieru kserograficznego i artykułów papierniczych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-109
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E mail zamowienia@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza .
Potencjal .
Zdolne .
Sytuacja .
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wykaz materiałów i urządzeń biurowych dla części I. 3. Wykaz papieru kserograficznego i artykułów papierniczych dla części II. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1.1. w części I: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto; 2) zmiana asortymentu poszczególnych artykułów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy na artykuły o co najmniej takich samych parametrach jakie wymaga Zamawiający, z zachowaniem ceny ofertowej Wykonawcy. 1.2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1.1. dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę; 2) zmiana asortymentu poszczególnych artykułów w przypadku zaprzestania produkcji artykułów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy - Wykonawca musi pisemnie powiadomić Zamawiającego o zaprzestaniu produkcji danego artykułu z dołączeniem oświadczenia producenta. 2.1. w części II: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 2. 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę
Kryt cena B
Kryt 1p 99.8
Kryt 2 Termin realizacji dostaw cząstkowych
Kryt 2p 0.2
Spec www www.bip.lublin.eu
Spec war Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w kasie UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki)
Data skl 16/12/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Termin wykonania zamówienia - od dnia 02.01.2015r. do dania 31.12.2015r. jeżeli umowa zostanie zawarta przed dniem 02.01.2015r. albo od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2015r. jeżeli umowa zostanie zawarta po dniu 02.01.2015r. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Antoni Fałkowski - Wydział Organizacji Urzędu Urzędu Miasta Lublin, ul. Dolna 3-Maja 5/2, telefon 81 466 12 40. 2.2. W zakresie procedury: p. Sylwia Brzezińska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 19
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)