Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 175 w Łodzi - 1/PM175/2014

Publication date 2014-12-09
End date 2014-12-17 09:00:00
Instytucja Przedszkole Miejskie Nr 175
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 402902 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 155000003, 158100009, 158000006, 153000001, 31425003, 153300000, 152200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 175
w Łodzi z podziałem na pakiety:
Pakiet 1 - Mięso wołowe i wieprzowe oraz wędliny
Pakiet 2 - Mięso drobiowe
Pakiet 3 - Wyroby garmażeryjne
pakiet 4 - Pieczywo
Pakiet 5 - Nabiał
Pakiet 6 -Artykuły spożywcze różne
Pakiet 7 - Warzywa i owoce świeże oraz jajka
Pakiet 8 - Ryby
Pakiet 9 - Mrożonki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1A do specyfikacji stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.
3. Termin płatności za wykonane dostawy nie może być krótszy niż 21 dni i nie może być dłuższy niż 60 dni.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia, łącznie z całkowitym wstrzymaniem zakupu ogólnej ilości towarów, jak i poszczególnych ich rodzajów i asortymentów w poszczególnych okresach obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości towarów przewidzianej w przedmiocie zamówienia - w zależności zmiany profilu świadczonych usług. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony.
5. Produkty żywnościowe muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo- cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
6. Produkty żywnościowe objęte dostawą spełniają wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP niezbędne w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
- odpowiednie normy jakościowe lub atesty,
- odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia,
- odpowiedni sposób przewożenia towarów- zachowanie rozdzielności transportu,
- odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
7. Wykonawca posiada aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej/Weterynaryjnej potwierdzającej spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówień Zamawiającego zgodnymi z procedurami HACCAP.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty lub atesty i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie.
9. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy terminowe zrealizowanie dostawy, w ciągu 45 minut zapewnić usługę zastępczą, aby dowóz produktów a tym samym przygotowanie i podanie obiadu mogło odbyć się terminowo.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości tj.: świeżych, czystych, nie przeterminowanych, bez objawów pleśni, bez obcych zapachów, nie kruszących się, dopieczonych - dotyczy pieczywa itp. Dostarczone artykuły będą posiadały czytelne i trwałe oznakowanie, a zwłaszcza termin przydatności do spożycia. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności lub daty minimalnej trwałości.
11. Dostarczane artykuły, które są przeznaczone do bezpośredniego użycia (np. mąka, cukier, dżemy, makarony) w danej partii zamówienia musza posiadać co najmniej 4 miesięczny termin przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczania do Zamawiającego. Termin ten nie dotyczy w szczególności świeżych warzyw, mięsa, wędlin i wyrobów garmażeryjnych, mleka i produktów mleczarskich.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia, żądania wymiany lub reklamacji dostawy w przypadku stwierdzenia złej jakości dostarczonego artykułu, niezgodności ilościowej lub dostarczenia towaru, który nie został zamówiony.
13. W przypadku niezgodności ilościowej lub złej jakości dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienie ilości lub wymiany towaru na towar dobrej jakości w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, tak aby możliwe było jego użycie zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego w dniu przez niego zaplanowanym.
14. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, ze zm.).
15. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie internetowej od dnia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
16. Zamawiający na wniosek Wykonawcy przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia. Opłata za specyfikację istotnych warunków zamówienia wynosi 30,00 zł.
17. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (Proszę wypełnić Załącznik Nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika Nr 4 do oferty lub nie będzie on zawierał skreśleń, Zamawiający uzna, że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie.

Opis

Mięso wołowe i wieprzowe
oraz wędliny - wartość 76 731,70 zł netto.Mięso drobiowe - wartość 23 040,00 zł netto.Wyroby garmażeryjne
-wartość 25 619,46 zł netto.Pieczywo - wartość 8 478,72 zł netto.Nabiał - wartość 49 615,36 zł netto.Artykuły spożywcze różne - wartość 54 391,81 zł netto.Warzywa i owoce świeże oraz jajka - wartość 61 693,70 zł netto.Ryby - wartość 18 681,86zł netto.Mrożonki - wartość 9 288,19 zł netto.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedszkole Miejskie Nr 175
Ulica ul. Ćwiklińskiej 9
Nr domu 9
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 92-508
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6730118
Fax 42 6730118
Regon 47001047700000
E mail pm175lodz@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, ze zm.).Maksymalna wielkość 360 294,87 zł. netto
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
Wiedza W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
Potencjal W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający żąda a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
Zdolne W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
Sytuacja W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku co do sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, Zamawiający żąda a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. W celu potwierdzenia, że oferowane towary będące przedmiotem zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a. Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dostarczanych artykułów spożywczych różnych (załącznik nr 7) b. W przypadku - jeżeli w jakiejkolwiek pozycji formularza asortymentowo cenowego (załącznik 1A do SIWZ) użyto nazwy towarowej, Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny (o tych samych parametrach) lub lepszy jakościowo od tego, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny lub lepszy od opisanego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego artykuł spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności poprzez złączenie do oferty kart produktu lub opakowania potwierdzających skład produktu. 2. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VI punkt 2.2 w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VI punkt 2.2 oraz jej podpisem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany warunków umowy mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia przesłania zawiadomienia w formie aneksu do umowy. 2. Zmiany cen rzeczy, będących przedmiotem niniejszej umowy, mogą być dokonywane w przypadku zmian stawek podatku od towarów i usług lub opłat celnych. 3. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiedników towarów objętych umową w cenach niższych niż ceny zawarte w ofercie przetargowej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości opakowania towaru objętego umową przetargową z możliwością przeliczenia ceny nie przekraczającej ceny zaoferowanej w ofercie przetargowej. 6. W przypadku niezrealizowania umowy w terminie - w zakresie ilości i wartości przedmiotu zamówienia, z przyczyn dotyczących Zamawiającego - wynikających z niewykorzystania w działalności ilości wyrobów dostarczanych, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, nie dłużej niż o dwa miesiące
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Terrmin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.pm175lodz.wikom.pl
Spec war Pokój Dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 175 w Łodzi, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 9.
Data skl 17/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Pokój Dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 175 w Łodzi, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 9.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Internet www.pm175.szkoly.lodz.pl

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)