Zakup artykułów żywnościowych wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej, ul. G.Morcinka 4

Publication date 2014-12-10
End date 2014-12-18 09:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 3
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Soki owocowe i warzywne,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255315 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 31425003, 154000002, 155000003, 158000006, 153000001, 153200007, 153300000, 152200006, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych niezbędnych do funkcjonowania stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ i w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: Zadanie 1: Zakup mięsa, wędlin i drobiu wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej. Zadanie 2: Zakup artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej. Zadanie 3: Zakup warzyw, owoców mrożonek i ryb wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2A do specyfikacji istotnych warunków zamówieniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2B do specyfikacji istotnych warunków zamówieniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Nr 3
Ulica ul. G. Morcinka
Miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Kod poczt 41-303
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 268 86 02
Fax 32 268 86 02
Regon 27785699900000
E mail zs3dg@interia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Zaliczka Nie
Uprawnienie o Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ważną decyzję o zatwierdzeniu zakładu i zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, wystawione przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego w sprawie rejestracji i zatwierdzenia zakładu na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.)
Wiedza o Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Potencjal o Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Zdolne o Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Sytuacja o Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 4. w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. w zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia na skutek wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 2.1. zmian podatku VAT: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto podane w Formularzu cenowym (załącznik nr 2A, 2B lub 2C do SIWZ) nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto podane w Formularzu cenowym (załączmik nr 2A, 2B lub 2C do SIWZ) zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu. 2.2. zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmniejszenia ilości i wielkości zamówienia przez Zamawiającego z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego. 2.3.zmiany obowiązujących przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy. 2.4.zmian artykułu o równoważnych cechach lub lepszych w przypadku rozwiązania umowy dostawcy z producentem, lub niedostępności towaru na rynku; zmiany te nie będą powodować wzrostu cen jednostkowych przedmiotu umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Spec www www.zs3dabrowa.pl
Spec war Zespół Szkół nr 3, 41-303 Dąbrowa Górnicza ul. G.Morcinka 4 - parter, pokój kierownika gospodarczego
Data skl 18/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Zespół Szkół nr 3, 41-303 Dąbrowa Górnicza ul. G.Morcinka 4 - parter, sekretariat szkoły
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków z Unii Europejskiej. 2. Uszczegółowienie sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2015r. ; Zakończenie: 31.12.2015r. 3. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2. i 9.3. SIWZ przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1. i pkt. 9.4. SIWZ składają wszyscy wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem
Czy uniewaznienie Nie
Data zak 31/12/2015
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)