Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do monitoringu wód powierzchniowych i podziemnych

Publication date 2014-12-11
End date 2014-12-19 10:00:00
Instytucja Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 256263 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 195200007, 337930005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów zużywalnych do monitoringu wód powierzchniowych i podziemnych, z podziałem na cztery części:
Część I: butelki i kanistry z tworzywa, Część II: filtry, Część III: strzykawki, Część IV: butelki z ciemnego szkła.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy

Opis

Przedmiotem zamówienia są butelki i kanistry z tworzywa. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Części II oraz załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.Przedmiotem zamówienia są filtry. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Części II oraz załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.Przedmiotem zamówienia są strzykawki. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Części III oraz załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.Przedmiotem zamówienia są butelki z ciemnego szkła. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Części IV oraz załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Ulica ul. Rakowiecka 4
Nr domu 4
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-975
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 459 23 13, 22 459 21 55
Fax 22 459 20 23, 22 459 20 22
Internet www.pgi.gov.pl
E mail ewa.kucinska@pgi.gov.pl; joanna.muras@pgi.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają wprowadzenie istotnych zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie przy wykonywaniu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty przy zachowaniu niezmiennej ceny, w następującym zakresie: 1)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności oraz klasy jakości - w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia; 2) zmiany ilości przedmiotu umowy wyszczególnionego co do rodzaju w Załączniku nr 1 do umowy, a także przedłużenia okresu realizacji umowy - w granicach wynagrodzenia maksymalnego, o którym mowa w § 4 ust. 1 , 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, nadto zgodnej z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy każdej zamawianej partii przedmiotu umowy
Kryt 2p 5
Spec www www.pgi.gov.pl
Spec war Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, pokój nr 220
Data skl 19/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, Kancelaria Ogólna (parter budynku A, pok. nr 1)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Wiedza Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: Dla Części nr I: Co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę butelek i kanistrów wykonanych z tworzywa o niskiej zawartości metali śladowych, o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 złotych, zrealizowanej w ramach jednej umowy. Części nr II: Co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę filtrów strzykawkowych, o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 złotych, zrealizowanej w ramach jednej umowy. Części nr III: Co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę strzykawek jednorazowych typu Luer-Lock, o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000, złotych zrealizowanej w ramach jednej umowy. Części nr IV: Co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę butelek z ciemnego szkła wraz z nakrętkami, o wartości brutto nie mniejszej niż 3 000 złotych, zrealizowanej w ramach jednej umowy. W przypadku, gdy wartość zamówienia została wyrażona w walucie innej niż PLN, wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone) ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku.
Inf dodat Przedmiot niniejszego zamówienia, realizowany będzie sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy, albo do dnia, w którym Zamawiający wykorzysta kwotę określoną jako łączne (maksymalne) wynagrodzenie Wykonawcy, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej - dotyczy każdej z części zamówienia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)