Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
|
Ulica |
ul. Rakowiecka 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-975
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 459 23 13, 22 459 21 55
|
Fax |
22 459 20 23, 22 459 20 22
|
Internet |
www.pgi.gov.pl
|
E mail |
ewa.kucinska@pgi.gov.pl; joanna.muras@pgi.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Instytut badawczy
|
Rodzaj zam inny |
Instytut badawczy
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
4
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie.
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają wprowadzenie istotnych zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie przy wykonywaniu umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty przy zachowaniu niezmiennej ceny, w następującym zakresie:
1)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności oraz klasy jakości - w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia;
2) zmiany ilości przedmiotu umowy wyszczególnionego co do rodzaju w Załączniku nr 1 do umowy, a także przedłużenia okresu realizacji umowy - w granicach wynagrodzenia maksymalnego, o którym mowa w § 4 ust. 1 ,
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, nadto zgodnej z ustawą Prawo zamówień publicznych.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin dostawy każdej zamawianej partii przedmiotu umowy
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.pgi.gov.pl
|
Spec war |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, pokój nr 220
|
Data skl |
19/12/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy ul. Rakowiecka 4,
00-975 Warszawa, Kancelaria Ogólna (parter budynku A, pok. nr 1)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
Dla Części nr I:
Co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę butelek i kanistrów wykonanych z tworzywa o niskiej zawartości metali śladowych, o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 złotych, zrealizowanej w ramach jednej umowy.
Części nr II:
Co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę filtrów strzykawkowych, o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 złotych, zrealizowanej w ramach jednej umowy.
Części nr III:
Co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę strzykawek jednorazowych typu Luer-Lock, o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000, złotych zrealizowanej w ramach jednej umowy.
Części nr IV:
Co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę butelek z ciemnego szkła wraz z nakrętkami, o wartości brutto nie mniejszej niż 3 000 złotych, zrealizowanej w ramach jednej umowy.
W przypadku, gdy wartość zamówienia została wyrażona w walucie innej niż PLN, wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone) ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku.
|
Inf dodat |
Przedmiot niniejszego zamówienia, realizowany będzie sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy, albo do dnia, w którym Zamawiający wykorzysta kwotę określoną jako łączne (maksymalne) wynagrodzenie Wykonawcy, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej - dotyczy każdej z części zamówienia.
|