Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na 2015r.

Publication date 2014-12-11
End date 2014-12-19 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Sztumie
Miejscowość Sztum
Województwo pomorskie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 256325 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowych odblaskowych tablic rejestracyjnych, tj: tablic samochodowych jednorzędowych i dwurzędowych zwyczajnych, tablic do przyczep jednorzędowych i dwurzędowych zwyczajnych, tablic motocyklowych zwyczajnych, tablic motorowerowych zwyczajnych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych, tablic zabytkowych, wtórników tablic oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
Szacunkową ilość zamawianych tablic rejestracyjnych określa Załącznik nr 5 do Rozdziału I SIWZ.
Ilości wskazane w Załączniku nr 5 są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w ilościach podanych w Załączniku nr 5. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w Załączniku nr 5. Jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy.



2.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć tablice na własny koszt i własne ryzyko do siedziby
Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania pisemnego, a w wyjątkowych wypadkach do 24 godzin.

2.3. Tablice jednostkowe (wtórniki, indywidualne) Wykonawca wykona wyłącznie na pisemne
zlecenie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni po otrzymaniu pisemnego zapotrzebowania.

2.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dostaw awaryjnych w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania pisemnego zamówienia.

2.5. Tablice będą trwale opakowane czytelnie opisane serią, numerami, a ich odbiór ilościowy następuje w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie.

2.6. Wykonawca jest zobowiązany do odebrania i złomowania tablic wycofanych z użytku zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Odbiór i złomowanie tablic wycofanych z użytku odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, a odbiór tablic po spisaniu protokołu odbioru obywać się będzie z siedziby Zamawiającego tj. z Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg (III piętro) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, po wcześniejszym ustaleniu terminu. Szacunkowa ilość tablic wycofanych w okresie trwania umowy może wynieść ok. 2.600 sztuk. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie.

2.7. Koszt transportu ponosi Wykonawca.

2.8. Wykonawca dostarczy tablice wykonane zgodnie z wzorami, wymiarami i wymogami podanymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( tj. Dz.U. z 2007r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) oraz z posiadanym przez Wykonawcę certyfikatem na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi o którym mowa w przepisach art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym /tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm./.

2.9. W przypadku zmiany przepisów dotyczących produkcji tablic, w okresie wykonywania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu wymaganych zmian.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Sztumie
Ulica ul. Mickiewicza 31
Nr domu 31
Miejscowosc Sztum
Kod poczt 82-400
Wojewodztwo pomorskie
Tel 055 2677428
Fax 055 2677442
Internet www.powiatsztumski.pl
Regon 19262862000000
E mail powiatsztumski@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1) Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych, o których mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) 2) Aktualny certyfikat zgodności na tablice rejestracyjne wydany przez Instytut Transportu Samochodowego.
Wiedza Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie w zakresie dostawy tablic rejestracyjnych, o wartości co najmniej 50.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania. Fakt wykonania dostaw musi być potwierdzony dowodami, (poświadczeniami) określającymi, czy dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjal Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikem nr 1A do SIWZ.
Zdolne Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikem nr 1A do SIWZ.
Sytuacja Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikem nr 1A do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zawarte są w wzorze umowy - Rozdział III. Na podstawie art. 144 Pzp Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w n/w przypadkach: a) Zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. b) Opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej, przez którą będą rozumiane wszelkie wydarzenia mające wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realna kontrolą Wykonawcy i Zamawiającego a których nie można było przewidzieć. Za wystąpienie siły wyższej uznane będą w szczególności takie zdarzenia, jak: pożary, powodzie, huragany, zalanie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. c) Zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej. d) Zmiany ilości zamawianych poszczególnych rodzajów tablic. e) Rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku utraty przez Wykonawcę certyfikatów zgodności produkowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi lub zezwolenia. f) Zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym).
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.powiatsztumski.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 14.
Data skl 19/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 22 Sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)