Zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP

Publication date 2014-12-11
End date 2014-12-23 11:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach,
  • Pasty i kremy,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 256873 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 398110000, 398124001, 398130004, 398310006, 398312008, 398312503
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.
2. Zamówienie jest podzielone na następujące części:
a) Część I - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego w Warszawie;
b) Część II - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej;
c) Część III - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego w Wiśle;
d) Część IV - Specjalistyczne środki czystości - dostawa do obiektów, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ tj. do Warszawy, Wisły i na Mierzeję Helską;
e) Część V - Środki dezynfekujące i uzdatniające - dostawa do obiektów, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ tj. do Warszawy, Rudy Tarnowskiej, Wisły i na Mierzeję Helską.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.
3. Miejsce dostawy - dostarczanie środków czystości odbywało się będzie sukcesywnie do obiektów położonych na Mierzei Helskiej, w Warszawie, Wiśle i Rudzie Tarnowskiej zgodnie z opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Ulica ul. Wiejska 10
Nr domu 10
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-902
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 695 21 30
Fax 22 695 21 33
Regon 14273498200000
E mail zamowienia@prezydent.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja gospodarki budzetowej
Rodzaj zam inny Instytucja gospodarki budzetowej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej głównej dostawy: a) dla części I - środków czystości ogólnego przeznaczenia o wartości minimum 200.000,00 zł brutto; b) dla części II - środków czystości ogólnego przeznaczenia o wartości minimum 15.000,00 zł brutto; c) dla części III - środków czystości ogólnego przeznaczenia o wartości minimum 30.000,00 zł brutto; d) dla części IV - specjalistycznych środków czystości o wartości minimum 40.000,00 zł brutto; e) dla części V - środków dezynfekujących i uzdatniających o wartości minimum 10.000,00 zł brutto. oraz załączą dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część powinien wykazać się realizacją dostaw dla każdej z części osobno.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) Wzory wszystkich wyrobów składanych jako równoważne w części I, II, III (do produktów, w których została określona nazwa); b) Charakterystykę wyrobów, opisy lub katalogi z opisem w części IV, V, dla produktów składanych jako równoważne; c) Kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego w części IV, V, dla produktów składanych jako równoważne; d) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby spełniają wymagania jakościowe i zdrowotne. e) Oświadczenie Wykonawcy o zabezpieczeniu serwisu i prawidłowego działania używanych dozowników.
Inne dokumenty 1. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SIWZ); 3. formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona: a) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ - w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na Wykonawcy, b) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany, c) zmniejszenia ilości zamawianych artykułów w stosunku do Załącznika nr 8 do SIWZ pod warunkiem, że nie przekroczy 20% wartości brutto umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Ocena jakosci oferowanych wyrobów
Kryt 2p 40
Spec www www.prezydent.pl/bip
Spec war Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
Data skl 23/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna, wejście D
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)