P/26/2014 DOSTAWA ŻYWNOŚCI
Publication date | 2014-12-11 |
End date | 2014-12-19 09:00:00 |
Instytucja | Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi |
Miejscowość | Opole |
Województwo | opolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 406044 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 32200009, 32210006, 32221107, 32222005, 32223219, 32121001, 151000009, 151110009, 151130003, 151000009, 151120006, 155000003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy żywności wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. z podziałem na 7 zadań; Zadanie 1 - Dostawa warzyw; Zadanie 2 - Dostawa cytrusów; Zadanie 3 - Dostawa jabłek; Zadanie 4 - Dostawa ziemniaków; Zadanie 5 - Dostawa mięsa wieprzowo-wołowego; Zadanie 6 - Dostawa drobiu i wyrobów z drobiu; Zadanie 7 - Dostawa artykułów mlecznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach 7 zadań stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2010.136.914 - j.t.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczone w ramach zadania 5, 6 i 7wyroby posiadały znakowanie na opakowaniu zawierające n/w informacje: - nazwę produktu; - wykaz składników; - sposób przygotowania lub stosowania; - termin przydatności do spożycia; - nazwę dostawcy- producenta, adres; - warunki przechowywania; - oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującym prawem. 5.Termin obowiązywania umów dla wszystkich zadań: od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. 6. Termin realizacji zamówień cząstkowych: - dla zadania 1 , 2, 3 i 4 - dwa razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych. - dla zadania 5 - trzy razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych. - dla zadania 6 - dwa razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych. - dla zadania 7- od poniedziałku do soboty do godz. 6.00 na podstawie zamówień cząstkowych. UWAGA: W wyjątkowych przypadkach Wykonawca może dostarczyć towar do godziny 14:00, przy czym musi poinformować o tym Zamawiającego na dwie godziny przed planowaną dostawą. Termin realizacji uzupełniających zamówień cząstkowych dla wszystkich zadań: do godz. 16:00 w dniu złożenia zamówienia uzupełniającego przez Zamawiającego zgłoszonego Wykonawcy do godz. 13:00 w tym dniu Opis1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 1 są dostawy warzyw wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach zadania 1 Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2010.136.914 - j.t.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 2 są dostawy cytrusów wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach zadania 2 Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2010.136.914 - j.t.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 3 są dostawy jabłek wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach zadania 3 Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2010.136.914 - j.t.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 4 są dostawy ziemniaków wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach zadania 4 Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2010.136.914 - j.t.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 5 są dostawy mięsa wieprzowo-wołowego wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach zadania 5 Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2010.136.914 - j.t.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 6 są dostawy drobiu i wyrobów z drobiu wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach zadania 6 Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2010.136.914 - j.t.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 7 są dostawy artykułów mlecznych wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach zadania 7 Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2010.136.914 - j.t.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi |
Ulica | ul. Wodociągowa 4 |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Opole |
Kod poczt | 45-221 |
Wojewodztwo | opolskie |
Tel | 077 5414100 |
Fax | 077 5414237 |
Internet | www.wszn.opole.pl |
Regon | 00029430300000 |
E mail | sekretariat@wszn.opole.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 7 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data roz | 01/01/2015 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego jakie muszą zostać dołączone do oferty: 1.1. Zamawiający wymaga załączenia do oferty na każde z zadań : a) Kserokopii decyzji zatwierdzającej środek transportu przeznaczony do przewozu przedmiotu zamówienia (w zależności od zadania) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione zgodnie z wypisem z właściwego rejestru; b)Kserokopii dokumentu potwierdzającego wdrażanie HACCP lub kserokopii certyfikatu systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione zgodnie z wypisem z właściwego rejestru. 2. Próbki, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem w SIWZ: UWAGA: Na każdej z załączonych do oferty próbek należy dokonać adnotacji, której pozycji asortymentowej i którego pakietu dotyczy próbka. PAKIET 2: - poz. 5 - 1 sztukę kiełbasy wieprzowej grubej zapakowanej w folię i zaopatrzoną w oryginalną etykietę zawierającą opis składu produktu. UWAGA: Opis sposobu badania dostarczonej próbki: Badanie dołączonej do oferty próbki ma stwierdzić czy oferowana kiełbasa wieprzowa gruba zgodnie z wymaganiami Zamawiającego posiada nast. parametry wskazane w SIWZ: - skład - zwartość mięsa wp. - min. 80 %; - ø min. 3 cm. - poz. 7 - 1 sztukę kiełbasy żywieckiej wieprzowej zapakowaną w folię i zaopatrzoną w oryginalną etykietę zawierającą opis składu produktu. UWAGA: Opis sposobu badania dostarczonej próbki: Badanie dołączonej do oferty próbki ma stwierdzić czy oferowana kiełbasa żywiecka wieprzowa zgodnie z wymaganiami Zamawiającego posiada nast. parametry wskazane w SIWZ: - skład - zwartość mięsa wp. - min. 85 %; - dodatki: naturalne przyprawy; - osłonka kiełbasy białkowa lub sztuczna; - ø min. 80-90 mm; - waga min. 1 kg ; - barwa ciemnowiśniowa do ciemnobrązowej. - poz. 17 - 1 sztukę pasztetu wieprzowego zapakowanego w folię i zaopatrzonego w oryginalną etykietę zawierającą opis składu produktu. UWAGA: Opis sposobu badania dostarczonej próbki: Badanie dołączonej do oferty próbki ma stwierdzić czy oferowany pasztet zgodnie z wymaganiami Zamawiającego posiada nast. parametry wskazane w SIWZ: - osłonka naturalna, - skład; min. 50 % mięsa wp. i min. 50 % dodatków. - poz. 18 - 1 sztukę salcesonu ozorkowo-golonkowego, zapakowanego w folię i zaopatrzonego w oryginalną etykietę zawierającą opis składu produktu. UWAGA: Opis sposobu badania dostarczonej próbki: Badanie dołączonej do oferty próbki ma stwierdzić czy oferowany salceson zgodnie z wymaganiami Zamawiającego posiada nast. parametry wskazane w SIWZ: - skład salcesonu; ozorkowo- golonkowy - (min. 50% /min. 50%). - poz. 22 - 1 sztukę szynki konserwowej zapakowaną w folię i zaopatrzoną w oryginalną etykietę zawierającą opis składu produktu. UWAGA: Opis sposobu badania dostarczonej próbki: Badanie dołączonej do oferty próbki ma stwierdzić czy oferowana szynka zgodnie z wymaganiami Zamawiającego posiada nast. parametry wskazane w SIWZ: - skład 100% mięsa wieprzowego; - kształt prostokąta. - poz. 23 - 1 sztukę szynki wiejskiej zapakowaną w folię i zaopatrzoną w oryginalną etykietę zawierającą opis składu produktu. UWAGA: Opis sposobu badania dostarczonej próbki: Badanie dołączonej do oferty próbki ma stwierdzić czy oferowana szynka zgodnie z wymaganiami Zamawiającego posiada nast. parametry wskazane w SIWZ: - skład min. 85% mięsa wieprzowego. W trakcie całego trwania umowy Zamawiający będzie sprawdzał i wymagał aby dostawy częściowe przebiegały zgodnie z ofertą. Próbki po ich zbadaniu przez Komisję przetargową zostaną zutylizowane zgodnie z instrukcją I - HACCP Postępowanie z odpadami pochodzącymi z żywności. |
Inne dokumenty | 1. Wypełniony formularz OFERTA PRZETARGOWA stanowiący Załącznik nr 1 do specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami - Załącznik nr 1A, 3, 4 i 5 do specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: a) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inna firmą. 3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Ponadto Wykonawca gwarantuje stałość cen jednostkowych netto przez cały okres obowiązywania umowy. Ewentualna zmiana ceny brutto może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT proporcjonalnie do tej zmiany. Wprowadzenie nowych cen brutto z uwagi na zaistnienie niniejszej okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego poprzez przesłanie załącznika nr 1A zawierającego wskazanie nowych cen brutto. Zawiadomienie to nie stanowi zmiany niniejszej umowy, w konsekwencji czego nie winno mieć charakteru aneksu. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 97 |
Kryt 2 | Termin wymiany wadliwego asortymentu |
Kryt 2p | 3 |
Spec www | www.wszn.opole.pl |
Spec war | Oferty należy składać w Sekretariacie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole. |
Data skl | 19/12/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |