Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Wąbrzeźno w zakresie wyposażenia 5 oddziałów przedszkolnych

Publication date 2014-12-11
End date 2014-12-22 09:00:00
Instytucja Gmina Wąbrzeźno
Miejscowość Wąbrzeźno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Noże i nożyczki,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Wyroby zegarmistrzowskie,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Dywany,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 406128 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302360002, 481900006, 323220006, 320000003, 375000003, 391610008, 392200000, 395314007, 391500008, 392211101, 397000009, 392541008, 392411004, 392240008, 444100007, 395140008, 397120006, 444110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pięciu oddziałów przedszkolnych, zlokalizowanych:
1) w Jarantowicach - 1 oddział przedszkolny;
2) w Myśliwcu - 1 oddział przedszkolny;
3) w Ryńsku - 2 oddziały przedszkolne;
4) w Zieleniu - 1 oddział przedszkolny;
w zakresie ich wyposażenia.
2. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych polega na dostawie i montażu miedzy innymi: wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenia lub doposażenia kuchni, mebli i wyposażenia, rolet kuchennych, wyposażenia wypoczynkowego, mebli do szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, zabawek i pomocy dydaktycznych, pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć, artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć, kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki.
Szczegółową specyfikację (opis) w podziale na poszczególne oddziały przedszkolne zawiera załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.Wykonawca dostarczy wszystkie fabrycznie nowe zamawiane artykuły do poszczególnych oddziałów przedszkolnych własnym transportem i dokona rozładunku w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
4.Wykonawca dokona montażu dostarczonych elementów.
5.Wszystkie artykuły dostarczone przez wykonawcę muszą być zgodne z opisanymi przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6.Wszystkie dostarczane artykuły muszą posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE.
7.W przypadku określenia przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty.
8.Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wąbrzeźno
Ulica ul. Mickiewicza 21
Nr domu 21
Miejscowosc Wąbrzeźno
Kod poczt 87-200
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 6871800
Fax 056 6881704
Internet www.wabrzezno.bip.net.pl
Regon 00572621000000
E mail izatyl1@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/02/2015
Wadium zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie - zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
Wiedza - zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
Potencjal - zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
Zdolne - zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
Sytuacja - zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy, stosowne pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: 1) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie ulegnie sposób i termin realizacji zamówienia; 2) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia; 3) jeżeli zaistnieją okoliczności leżące po stronie zamawiającego w szczególności spowodowane sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec sposób i terminy realizacji dostaw; 4) jeżeli w okresie obowiązywania umowy zmianie ulegnie stawka podatku VAT zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia wykonawcy (wartość netto pozostaje bez zmian). 5) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może: 1)dokonać zmiany podwykonawcy, 2)zrezygnować z udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia, 3)wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie, 4)powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom pomimo niewskazania w ofercie części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.wabrzezno.bip.net.pl
Spec war siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno I piętro pokój nr 104
Data skl 22/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno I piętro pokój nr 101 sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)