DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W 2015 ROKU

Publication date 2014-12-11
End date 2014-12-19 10:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. B. Prusa
Miejscowość Kałuszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty cukrownicze,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Napoje orzeźwiające,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 407222 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158700007, 159820005, 32121001, 151120006, 31425003, 151000009, 33110002, 153311709, 32200009, 155000003, 158960005, 158331007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2015 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od 4.1. do 4.12.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ.
4. Poszczególne zamówienia będą składane faksem na co najmniej jeden dzień roboczy przed dostawą.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
7. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
8. Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany, co miesiąc przez GUS.
9. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art.spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
11. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 20.01.2004r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)
12. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami w jednym pojemniku.
13. Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej,
14. Dostawy będą realizowane bez minimum logistycznego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa im. B. Prusa
Ulica ul. Pocztowa 4
Nr domu 4
Miejscowosc Kałuszyn
Kod poczt 05-310
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 25 75 76 021
Fax 25 75 76 021
Internet www.sp.kaluszyn.pl
Regon 00055602200000
E mail sp@kaluszyn.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: szkoła podstawowa
Rodzaj zam inny szkoła podstawowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Potencjal Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin ważności do spożycia artykułów spożywczych
Kryt 2p 5
Spec www www.sp.kaluszyn.pl
Spec war Szkoła Podstawowa im. B. Prusa w Kałuszynie, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 4
Data skl 19/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Szkoła Podstawowa im. B. Prusa w Kałuszynie, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 4, Sekretariat Dyrektora Szkoły
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)