Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesoriów do pojazdów w 2015 r. z podziałem na 15 części zamówienia: część zamówienia nr 1 - części zamienne do pojazdu STAR, JELCZ, część zamówienia nr 2 - części zamienne do pojazdu HONKER, LUBLIN, część zamówienia nr 3 - części zamienne do pojazdu FIAT, OPEL, część zamówienia nr 4 - części zamienne DO AUTOBUSÓW I PRZYCZEP, część zamówienia nr 5 - części zamienne do pojazdu BRDM, część zamówienia nr 6 - części zamienne do pojazdu IVECO, SCAM, część zamówienia nr 7 - części zamienne do pojazdu MERCEDES 290 GD, część zamówienia nr 8 - części zamienne do pojazdu KRAZ, ZIŁ, TATRA, część zamówienia nr 9 - FILTRY, część zamówienia nr 10 - OPONY, część zamówienia nr 11 - AKCESORIA, część zamówienia nr 12 - AKUMULATORY, część zamówienia nr 13 - Węże,uszczelnienia spożywcze, część zamówienia nr 14 - Sprzęt inżynieryjny i części do agregatów, część zamówienia nr 15 - Uszczelki kanistra
OpisDostawa części zamiennych do pojazdu STAR, JELCZ w zakresie 225 pozycji asortymentowychDostawa części zamiennych do pojazdu HONKER, LUBLIN w zakresie 151 pozycji asortymentowychDostawa części zamiennych do pojazdu FIAT, OPEL w zakresie 12 pozycji asortymentowychDostawy części zamiennych do autobusów i przyczep w zakresie 5 pozycji asortymentowychDostawa części zamiennych do pojazdu BRDM w zakresie 19 pozycji asortymentowychDostawa części zamiennych do pojazdu IVECO, SCAM w zakresie 15 pozycji asortymentowychDostawa części zamiennych do pojazdu Mercedes 290 GD w zakresie 10 pozycji asortymentowychDostawa części zamiennych do pojazdu KRAZ, ZIŁ, TATRA w zakresie 40 pozycji asortymentowychDostawa filtrów w zakresie 91 pozycji asortymentowychDostawa opon w zakresie 18 pozycji asortymentowychDostawa akcesoriów w zakresie 441 pozycji asortymentowychDostawa akumulatorów w zakresie 10 pozycji asortymentowychDostawa węży i uszczelnień spożywczych w zakresie 7 pozycji asortymentowychDostawa sprzętu inżynieryjnego i części do agregatów w zakresie 18 pozycji asortymentowychDostawa uszczelek do kanistra w zakresie 1 pozycji asortymentowej |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
|
Ulica |
ul. Łęczycka 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowosc |
Elbląg
|
Kod poczt |
82-300
|
Wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
55 230 25 72
|
Fax |
55 230 33 04
|
Regon |
28138539600000
|
E mail |
e.bammes@wp.mil.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Rodzaj zam inny |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
15
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
30/11/2015
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część zamówienia nr 1 - 3300 PLN, część zamówienia nr 2 - 1900 PLN, część zamówienia nr 9 - 1500 PLN, część zamówienia nr 10 - 700 PLN, część zamówienia nr 11 - 1600 PLN
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Wiedza |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Potencjal |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;
2) braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno - jakościowe wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 2 do umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.21wog.wp.mil.pl
|
Spec war |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6
|
Data skl |
22/12/2014
|
Godz skl |
09:30
|
Miejsce |
Kancelaria 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6, budynek nr 2, pokój nr 206
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Inf dodat |
Wymagany termin wykonania zamówienia:
- dla ilości minimalnych - do 30 dni od dnia zawarcia umowy;
- dla ilości maksymalnych - od dnia zawarcia umowy do 30.11.2015 r.
Zamówienie udzielane z wykorzystaniem prawa opcji
|