Dostawę papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Publication date | 2014-12-12 |
End date | 2014-12-22 11:00:00 |
Instytucja | Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia |
Miejscowość | Wrocław |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 408262 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301976301 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Szacunkowe ilości, rodzaje, parametry i charakterystyka zamawianego papieru do drukarek i kserokopiarek zostały określone w załączniku nr 1.1 do SIWZ. 1. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), w terminie zgodnym z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w formularzu ofertowym ( 1 lub 2 dni robocze), licząc od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj papieru do drukarek i kserokopiarek oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę 1 sztuki przedmiotu zamówienia. Zamówienia składane telefonicznie będą bezzwłocznie potwierdzane przez Zamawiającego na piśmie. 2. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach i w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia. 3. Wydanie towaru będzie potwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia papieru do drukarek i kserokopiarek oznaczony znakiem ekologicznym w ramach Certyfikacji Wyrobów. 6. Na każdym opakowaniu 1 ryzy/rolce papieru musi być umieszczona informacja o oznaczonym znaku ekologicznym, dotycząca korzyści jakie daje certyfikacja papieru tym znakiem oraz zachowanie proekologiczne. 7. Wykonawca musi udzielić 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia w opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. 9. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca, na własny koszt, dokona jego wymiany na nowy w terminie do 1 dnia od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. 10. W przypadku ukrytych wad towaru, powodujących nieprawidłowe użytkowanie drukarek i kserokopiarek Wykonawca gwarantuje zwrot kosztów naprawy ww. sprzętu, po uprzednim przedstawieniu przez Zamawiającego ekspertyzy wykonanej przez autoryzowany serwis urządzeń, niezależnie od tego, czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta. 11. W przypadku dostawy papieru wadliwego, powodującego uszkodzenia sprzętu będącego na gwarancji producenta, który spowoduje utratę tej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu sprzętu nowego, posiadającego takie same parametry co uszkodzony. 12. W przypadku każdorazowego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego do zgłoszonej reklamacji papieru, koszty transportu ponosi Wykonawca. 13. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pięciu kompletów wzorników papieru kolorowego z podziałem na kolory pastelowe i nasycone najpóźniej w dniu podpisania umowy. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia |
Ulica | pl. Nowy Targ 1-8 |
Nr domu | 1-8 |
Miejscowosc | Wrocław |
Kod poczt | 50-141 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 71 7779230, 7779231 |
Fax | 71 7779229 |
Regon | 00109467000000 |
E mail | tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 24 |
Wadium | Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.800,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych 00/100). |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 dostawy na papier do drukarek i kserokopiarek odpowiadającym swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, każdą na kwotę o wartości minimum 240 000 zł brutto. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin dostawy |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | http://bip.um.wroc.pl |
Spec war | Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław |
Data skl | 22/12/2014 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław pok. nr 134. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość zmiany do umowy w przypadku (zapis § 7 ust. 2 projektu umowy): - zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, mających wpływ na realizację umowy; - zmian formalno-organizacyjnych, mających wpływ na realizację umowy; - zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT, (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany wartości stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za część usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano); - zmiany minimalnego wynagrodzenia z pracę ustalonego na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; - zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Powyższe zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności (zapis § 7 ust. 1 projektu umowy). Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana nr rachunku bankowego, 2) zmiana danych teleadresowych, 3) zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy (osób kontaktowych). Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. |
Inf dodat | Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działa lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. |