Dostawa mebli wraz z montażem i drobnego sprzętu AGD do oddziału przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej Nr 13 przy ul. Kordeckiego 34 w Kaliszu

Publication date 2014-12-12
End date 2014-12-19 10:00:00
Instytucja Miasto Kalisz
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 408526 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem i drobnego sprzętu AGD do oddziału przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej Nr 13 przy ul. Kordeckiego 34 w Kaliszu zgodnie ze `Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia` stanowiącym załącznik do SIWZ.
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone i zamontowane meble na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od daty podpisania przez strony protokołu odbioru (bez uwag).
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia uporządkuje pomieszczenia i usunie z nich puste opakowania po dostarczonym przedmiocie zamówienia oraz wykona niezbędne czynności celem potwierdzenia sprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres dostawy określony został w SIWZ i jej załącznikach

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Kalisz
Ulica Główny Rynek 20
Nr domu 20
Miejscowosc Kalisz
Kod poczt 62-800
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel +4862 7654300
Internet www.kalisz.pl
E mail zam.publ@um.kalisz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 29/05/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Inne dokumenty Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) wypełniony `Formularz oferty` i `Formularz cenowy` - zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki do SIWZ lub na nich; 2) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 3) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Katalog przewidywanych istotnych zmian postanowień umowy zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne) lub www.kalisz.pl
Spec war w pok. nr 412 (IV piętro budynku UM przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu) - nieodpłatnie lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca)
Data skl 19/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce pokój nr 309 (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza) mieszczący się na III piętrze budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie informacji oraz korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień pisemnie lub faksem - wyłącznie na nr faksu +48 62 7654 446, z zastrzeżeniem pkt 4 i 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema (przyjmuje), że pismo (dokument) wysyłany przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. 4. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 5. W przypadku konieczności uzupełnienia przez Wykonawcę dokumentów - Zamawiający uzna je za skutecznie uzupełnione (pod rygorem nieważności), jeżeli zostaną złożone Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym w formie określonej w pkt 9 i 10 SIWZ, a w przypadku pełnomocnictw w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (pod rygorem nieważności). 6. Numer konta, na jaki należy wnieść opłatę za SIWZ: mBank 83 1140 1993 0000 5502 3500 1002. 7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Dagmara Pokorska, tel. +48 62 7654 433. 8. Jeżeli w załączonych do oferty dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu podane będą wartości w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego Narodowego Banku Polskiego danej waluty z daty zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego postępowania. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie ogłasza średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty ogłoszony przez NBP ostatniego dnia przed dniem zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)