Dostawa materiałów biurowych dla Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach tj. do siedziby Zarządu w Kielcach oraz Rejonów Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Staszowie w 2015 roku

Publication date 2014-12-15
End date 2014-12-29 11:30:00
Instytucja Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne druki,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258313 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301976002, 337119006, 301920001, 229000009, 302370002, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów odbywać się będzie sukcesywnie według składanych przez ŚZDW w Kielcach, RDW w Zgórsku i RDW w Staszowie zamówień. Rodzaj i przewidywane ilości materiałów biurowych zostały określone w Wycenach zamówienia na Zadanie nr 1, 2 i 3 (Rozdział nr 4 SIWZ). W przypadkach pilnych i nieprzewidzianych dostawy winny być realizowane najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
Ulica ul. Jagiellońska 72
Nr domu 72
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-602
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 347-04-71,80,81,90,91
Fax 041 347-04-70
Internet www.szdw.kielce.com.pl
Regon 00127574000000
E mail Zamowienia.Publiczne@szdw.kielce.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 210,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 dostawę materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów wymienionych w pkt. 8 sprawdzając kompletność, spełnianie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą granicznego spełnia/nie spełnia. Brak wykazania spełniania któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy oraz odrzuceniem jego oferty. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Potencjal Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) Wykonawca załączy do oferty szczegółowe charakterystyki oferowanych produktów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Wycenach zamówienia na Zadania nr 1, 2 i 3. Charakterystyki te winny być załączone w formie karty katalogowej lub załączonego przez Wykonawcę opisu produktu wraz ze zdjęciem. Wszystkie w/w formy charakterystyk muszą umożliwić jednoznaczną identyfikację produktów i ocenę zgodności oferowanych przedmiotów zamówienia z postawionymi przez Zamawiającego wymaganiami. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III 4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez konsorcjum (tzn. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) -do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności, w szczególności: a) działanie siły wyższej; b) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; c) w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d) z uwagi na zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); e) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; f) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy; g) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy
Kryt cena A
Spec www www.szdw.kielce.com.pl
Spec war ŚZDW w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 205, 206 lub 207; wersja papierowa płatna - cena 10,00 zł. Wersja elektroniczna do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej
Data skl 29/12/2014
Godz skl 11:30
Miejsce Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 219 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)