Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i niszczarek do dokumentów na potrzeby Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości (Pakiet 1, 2) oraz szczegółowe opisy parametrów oferowanego asortymentu, warunki graniczne, ilości (dotyczy niszczarek do dokumentów - Pakiet 3) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Określone w formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Wobec czego szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb Szpitala, są one wartościami maksymalnymi dla zamówienia. Wymagany okres gwarancji na dostarczone niszczarki wynosi 24 miesiące od dnia dostawy, na noże tnące 36 miesięcy.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
Opisartykuły biurowepapier ksero, składanka komp.niszczarka do dokumentów |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Ulica |
ul. Nowe Ogrody 1-6
|
Nr domu |
1-6
|
Miejscowosc |
Gdańsk
|
Kod poczt |
80-803
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
58 768 42 81, 58 468 46 40
|
Fax |
58 761 46 29, 58 768 48 29
|
Internet |
www.copernicus.gda.pl
|
Regon |
22196438500000
|
E mail |
zamowienia_publiczne@wss.gda.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
wadium nie jest wymagane.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,
|
Wiedza |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,
|
Potencjal |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,
|
Zdolne |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,
|
Sytuacja |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz asortymentowo-cenowy, wymagane parametry techniczne/parametry oferowane -jeżeli dotyczy, formularz oferty,pełnomocnictwo jeżeli zostało udzielone,
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy między innymi w zakresie:
1) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy,
2) wydłużenia terminu jej obowiązywania, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy, w okresie o którym mowa § 11 ust. 1 umowy,
3) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
4) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
5) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy w przypadku zmiany cen urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie obniżenia cen asortymentu będącego przedmiotem umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego poinformowania Zamawiającego o każdej propozycji zmiany umowy na podstawie ust. 3 z załączeniem dokumentów potwierdzających wystąpienie przesłanek określonych w ust. 3, z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, mogą nastąpić za zgodą stron wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Termin zapłaty
|
Kryt 2p |
2
|
Spec www |
www.copernicu.gda.pl
|
Spec war |
Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o., Dział Zamówień Publicznych, Al. Jana Pawła II 50, poziom (minus) -1, pok. nr 093.
|
Data skl |
23/12/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Sekretariat Prezesa Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk (pokój 44).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|