dostawa artykułów biurowych i niszczarek do dokumentów

Publication date 2014-12-15
End date 2014-12-23 10:00:00
Instytucja Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258403 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i niszczarek do dokumentów na potrzeby Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości (Pakiet 1, 2) oraz szczegółowe opisy parametrów oferowanego asortymentu, warunki graniczne, ilości (dotyczy niszczarek do dokumentów - Pakiet 3) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Określone w formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Wobec czego szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb Szpitala, są one wartościami maksymalnymi dla zamówienia. Wymagany okres gwarancji na dostarczone niszczarki wynosi 24 miesiące od dnia dostawy, na noże tnące 36 miesięcy.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.

Opis

artykuły biurowepapier ksero, składanka komp.niszczarka do dokumentów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica ul. Nowe Ogrody 1-6
Nr domu 1-6
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-803
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 768 42 81, 58 468 46 40
Fax 58 761 46 29, 58 768 48 29
Internet www.copernicus.gda.pl
Regon 22196438500000
E mail zamowienia_publiczne@wss.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,
Wiedza zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,
Potencjal zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,
Zdolne zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,
Sytuacja zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Formularz asortymentowo-cenowy, wymagane parametry techniczne/parametry oferowane -jeżeli dotyczy, formularz oferty,pełnomocnictwo jeżeli zostało udzielone,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy między innymi w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy, 2) wydłużenia terminu jej obowiązywania, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy, w okresie o którym mowa § 11 ust. 1 umowy, 3) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 5) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy w przypadku zmiany cen urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie obniżenia cen asortymentu będącego przedmiotem umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego poinformowania Zamawiającego o każdej propozycji zmiany umowy na podstawie ust. 3 z załączeniem dokumentów potwierdzających wystąpienie przesłanek określonych w ust. 3, z dwutygodniowym wyprzedzeniem. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, mogą nastąpić za zgodą stron wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin zapłaty
Kryt 2p 2
Spec www www.copernicu.gda.pl
Spec war Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o., Dział Zamówień Publicznych, Al. Jana Pawła II 50, poziom (minus) -1, pok. nr 093.
Data skl 23/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat Prezesa Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk (pokój 44).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)