Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Białej

Publication date 2014-12-15
End date 2014-12-23 08:45:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Białej
Miejscowość Biała
Województwo opolskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258585 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Białej
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 15.00.00.00-8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja .
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części:
Część 1: Jaja (jaja świeże klasy M) - CPV 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.
Część 2: Mięso i wędliny (mięso drobiowe, mięso wieprzowe, mięso wołowe, wędliny) - CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
Część 3: Ryby (ryby, filety rybne, śledzie)-CPV15.20.00.00.-0
Część 4: Warzywa i owoce świeże (warzywa i owoce krajowe, owoce cytrusowe) - CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
Część 5: Warzywa i owoce mrożone - CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9
Część 6: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne (olej rzepakowy, olej uniwersalny)-CPV15.40.00.00.-2
Część 7: Produkty mleczarskie (masło, sery, mleko, śmietana, jogurty, sery twarde i pleśniowe)-CPV15.50.00.00.-3
Część 8: Produkty przemiału ziarna (ryż, mąka, otręby, kasze)-CPV15.60.00.00.-4
Część 9: Pieczywo i wyroby cukiernicze: (bułki, chleby pszenne i razowe, bułka tarta, pączki, drożdżówki) - CPV 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
Część 10: Wyroby garmażeryjne (naleśniki, pierogi, pyzy, kluski, kopytka, krokiety, leniwe) - CPV 15.00.00.00-8, 15.89.42.00-3.
Część 11: Produkty ogólnospożywcze (przyprawy, makarony, soki, sosy, koncentraty, syropy, słodycze, owoce w puszkach itp., woda mineralna niegazowana) - CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7

Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 1 -formularz ofertowy wraz z załącznikami od nr 1.1 do 1.11 kosztorys ofertowy do SIWZ.

Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych towarów w przypadku zmniejszenia się ilości stołujących dzieci do 10 % wartości netto zamawianego towaru w poszczególnej części, ewentualnie zwiększenia ilości stołujących dzieci do 2% wartości netto zamawianego towaru w poszczególnej części. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
Należność za dostawy w danym miesiącu będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy
w terminie do 14 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym na poszczególne części.
Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążał kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach.
Oferowane produkty winny spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi :
- odpowiednie normy jakościowe i atesty,
-dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: pieczywo i wyroby cukiernicze oraz wyroby garmażeryjne - wyprodukowane będą w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego danego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowe w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru
Wykonawca dostarcza produkty do siedziby zamawiającego w następujących przedziałach godzinowych i do następujących podległych placówek:
a. jaja (07:00-10:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała
b. mięso i wędliny (07:00-10:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała
c. ryby (07:00-10:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała
d. warzywa i owoce świeże (07:00-10:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała
e. warzywa i owoce mrożone ( 07:00-10:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała
f. oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne ( 07:00-10:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała
g. produkty mleczarskie ( 07:00-10:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała
h. produkty przemiału ziarna ( 07:00-10:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała
i. pieczywo i wyroby cukiernicze (06:30-07:30) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała
j. wyroby garmażeryjne (07:00-10:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała
k. produkty ogólnospożywcze (07:00-10:00) do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów nazwy handlowe lub nazwy producentów, zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla produktu. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego zamawiający wymaga, aby opakowanie produktu zawierało informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.). Wystawianie faktur za okres dostawy nie częściej niż co 2 tygodnie

Opis

Jaja (jaja świeże klasy M) Podane ilości produktów w poszczególnych częściach dostawy mogą ulec zmianie ze względu na ilość stołujących się dzieci .Szczegółowy wykaz w załączniku nr 1.1 do SIWZ.Mięso i wędliny (mięso drobiowe, mięso wieprzowe, mięso wołowe, wędliny)Podane ilości produktów w poszczególnych częściach dostawy mogą ulec zmianie ze względu na ilość stołujących się dzieci .Szczegółowy wykaz w załączniku nr 1.2 do SIWZ.Ryby (ryby, filety rybne, śledzie) Podane ilości produktów w poszczególnych częściach dostawy mogą ulec zmianie ze względu na ilość stołujących się dzieci Szczegółowy wykaz w załączniku nr 1.3 do SIWZ.Warzywa i owoce świeże (warzywa i owoce krajowe, owoce cytrusowe) Podane ilości produktów w poszczególnych częściach dostawy mogą ulec zmianie ze względu na ilość stołujących się dzieci Szczegółowy wykaz w załączniku nr 1.4 do SIWZ.Warzywa i owoce mrożone Podane ilości produktów w poszczególnych częściach dostawy mogą ulec zmianie ze względu na ilość stołujących się dzieci Szczegółowy wykaz w załączniku nr 1.5 do SIWZ.Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne (olej rzepakowy, olej uniwersalny)Podane ilości produktów w poszczególnych częściach dostawy mogą ulec zmianie ze względu na ilość stołujących się dzieci Szczegółowy wykaz w załączniku nr 1.6 do SIWZ.Produkty mleczarskie (masło, sery, mleko, śmietana, jogurty, sery twarde i pleśniowe)Podane ilości produktów w poszczególnych częściach dostawy mogą ulec zmianie ze względu na ilość stołujących się dzieci Szczegółowy wykaz w załączniku nr 1.7 do SIWZ.Produkty przemiału ziarna (ryż, mąka,otręby, kasze )Podane ilości produktów w poszczególnych częściach dostawy mogą ulec zmianie ze względu na ilość stołujących się dzieci Szczegółowy wykaz w załączniku nr 1.8 do SIWZ.Pieczywo i wyroby cukiernicze: (bułki, chleby pszenne i razowe, bułka tarta, pączki, drożdżówki) Podane ilości produktów w poszczególnych częściach dostawy mogą ulec zmianie ze względu na ilość stołujących się dzieci Szczegółowy wykaz w załączniku nr 1.9 do SIWZ.Wyroby garmażeryjne (naleśniki, pierogi, pyzy, kluski, kopytka, krokiety, leniwe) Podane ilości produktów w poszczególnych częściach dostawy mogą ulec zmianie ze względu na ilość stołujących się dzieci Szczegółowy wykaz w załączniku nr 1.10 do SIWZ.Produkty ogólnospożywcze (przyprawy, makarony, soki, sosy, koncentraty, syropy, słodycze, owoce w puszkach itp., woda mineralna niegazowana) Podane ilości produktów w poszczególnych częściach dostawy mogą ulec zmianie ze względu na ilość stołujących się dzieci Szczegółowy wykaz w załączniku nr 1.11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Białej
Ulica ul. Tysiąclecia 16
Nr domu 16
Miejscowosc Biała
Kod poczt 48-210
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 4387 047
Fax 77 4387 047
Internet bip.zspbiala.pl
Regon 16081153300000
E mail pspb1@o2.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 11
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie V.1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustaw Pzp. V.2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w ppkt. V.1.1) a-d winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. V.2. powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
Wiedza jak w punkcie III.3.1
Potencjal jak w punkcie III.3.1
Zdolne jak w punkcie III.3.1
Sytuacja jak w punkcie III.3.1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1do SIWZ oraz wybrane załączniki od ne 1.1 do nr 1.11 kosztorysu ofertowego ( części) ;pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 94
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 6
Spec www bip.zspbiala.pl
Spec war Zespół Szkolno- Przedszkolny ul. Tysiąclecia 16; 48-210 Biała
Data skl 23/12/2014
Godz skl 08:45
Miejsce ZESPÓŁ SZKOLNO -PRZEDSZKOLNY W BAŁEJ 48-210 Biała; ul. Tysiąclecia 16 sekretariat- na parterze
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)