Dostawa różnych artykułów spożywczych do czterech placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Oborniki Śląskie w roku kalendarzowym 2015
Publication date | 2014-12-15 |
End date | 2014-12-23 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Oborniki Śląskie |
Miejscowość | Oborniki Śląskie |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 258705 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych do następujących placówek oświatowych: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Obornikach Śląskich, z siedzibą w Obornikach Śląskich, ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 24 (tel. 71 310 21 56), 2) Publiczne Przedszkole w Obornikach Śląskich, z siedzibą w Obornikach Śląskich, ul. gen. Władysława Sikorskiego 2 (tel. 71 310 24 91), 3) Żłobek Miejski w Obornikach Śląskich, z siedzibą w Obornikach Śląskich, ul. Wrocławska 16 (tel. 71 310 17 62) 4) Publiczne Przedszkole w Pęgowie, z siedzibą w Pęgowie, ul. Główna 99 (tel. 71 310 71 94), za określoną w ofercie cenę jednostkową, wraz z dostawą do miejsc siedzib poszczególnych placówek, zgodnie z ilościami określonymi w załączniku nr 1. 2. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty żywnościowe będą w gatunku I i będą spełniały wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej. 3. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 1 do oferty (przygotowanym wg załącznika nr 1 do SIWZ). Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie przez Wykonawcę w formularzu ofertowym towaru posiadającego mniejszą gramaturę od określonej przez Zamawiającego w SIWZ, jeżeli okaże się, że proponowany przez Zamawiającego towar został zastąpiony i jest obecnie produkowany w zmniejszonej gramaturze. 5. W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy z wybranym Wykonawcą producent danego produktu spożywczego zawartego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zmieni jego gramaturę, Wykonawca zobowiązuje się naliczyć nową cenę, proporcjonalnie do ceny zaoferowanej w formularzu cenowym i gramatury produktu. 6. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi do przewozu środków spożywczych. 7. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do magazynów poszczególnych placówek edukacyjnych na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru do magazynów tych placówek. Osobą upoważnioną do kontroli jakości dostarczonego towaru jest pracownik upoważniony do dokonania tej czynności przez kierownika danej placówki. Po dokonaniu kontroli jakości dostarczonych produktów podpisany zostanie protokół przyjęcia towaru do placówki. W przypadku złej jakości dostarczonych produktów żywnościowych przedstawiciel placówki nie dokona ich odbioru, a Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznej wymiany wadliwego asortymentu. 8. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień przekazywanych przez poszczególne placówki telefonicznie. W zamówieniach tych będą określane dokładne ilości i rodzaj zamawianego asortymentu. Zamówienia mogą być składane codziennie w godzinach 8.00 - 14.00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 9. Zamówienia będą składane Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem. - Dostawa będzie miała miejsce w dniu następnym do godz. 12.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 10. Dostarczone produkty muszą posiadać czytelne etykiety umieszczone na produkcie w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się, z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. 11. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynów poszczególnych placówek nie może być krótszy niż 3/4 okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. Jeżeli producent nie podaje na opakowaniu terminu ważności wyrażonej w dniach, a jedynie końcowy termin przydatności do spożycia, wówczas towary te muszą posiadać co najmniej 3/4 terminu upływu ważności odpowiadającemu terminom ważności stosowanym w obrocie handlowym dla podobnych towarów. 12. Jeżeli w trakcie umowy po dokonaniu kontroli jakości dostarczonych produktów, stwierdzi się złą jakość dostarczonych produktów żywnościowych, nie dokona się ich odbioru, a Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznej, nie dłużej niż w ciągu 3 godzin, wymiany wadliwego towaru. 13. W pilnych sytuacjach w przypadku zakwestionowania asortymentu, jego ilości, jakości lub terminów ważności Wykonawca wymieni towar na zgodny z zamówieniem w tym samym dniu, w którym dokonano dostawy. W przeciwnym wypadku Zamawiający ma prawo zakupić towar zgodny ze specyfikacją w tym samym dniu, w którym nastąpiła dostawa zakwestionowanego asortymentu, na koszt Wykonawcy. Należność z tego tytułu zostanie potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z zapisami umowy. 14. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą następowały w okresach 10-cio dniowych, po zrealizowanym prawidłowo zamówieniu lub cyklu zamówień, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie za 1 kg/szt., na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw wyszczególnionych, wg nomenklatury określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, w protokołach przyjęcia dostaw podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli poszczególnych placówek. Protokoły przyjęcia dostaw będą załącznikami do składanych przez Wykonawcę faktur. 15. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Oborniki Śląskie |
Ulica | ul. Trzebnicka 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Oborniki Śląskie |
Kod poczt | 55-120 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 071 3103519, 3103536 |
Fax | 071 3102295 |
Internet | www.oborniki-slaskie.pl |
Regon | 93193508100000 |
E mail | inwestycje@oborniki-slaskie.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2015 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Wiedza | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - w tym realizacja w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 głównej dostawy odpowiadającej dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz danych zawartych w formularzu >Wykaz dostaw< |
Potencjal | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca musi wykazać dysponowanie, co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz danych zawartych w formularzu >Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych< |
Zdolne | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Sytuacja | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym: - posiadają opłacone ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia; - nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; - nie zalegają z opłacaniem podatków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz przedłożonej kserokopii opłaconej, aktualnej polisy OC. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 6 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności; b) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem; c) zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą, a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości. |
Kryt cena | A |
Spec www | http://bip.oborniki-slaskie.pl |
Spec war | Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, pokój nr 24 |
Data skl | 23/12/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, punkt obsługi interesanta |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |