Dostawy mrożonek, drobiu świeżego oraz jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Publication date | 2014-12-15 |
End date | 2014-12-23 10:00:00 |
Instytucja | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie |
Miejscowość | Krasnobród |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 258961 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158000006, 151120006, 31425003, 152200006, 153311709, 158960005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek, drobiu świeżego oraz jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie I. Wymagania dla Pakietu Nr 1 - Mrożonki a) Dostawy towaru realizowane będą dwa razy w tygodniu od godz. 7.00 do 11.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego. c) Dostawy ryb mrożonych i warzyw mrożonych samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności mrożonej; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin. f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 1 miesiąc od daty dostawy; g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości; h) Opis wymaganego towaru: - Ryby mrożone - filet mrożony bez glazury (shatterpack), barwa jasna, bez przebarwień, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia; - Warzywa mrożone- barwa odpowiednia, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia - mięso mrożone - barwa odpowiednia, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia. i) Cechy dyskwalifikujące: - Widoczne oznaki rozmrożenia towaru; - zapach świadczący o procesach psucia się. II. Wymagania dla Pakietu Nr 2 - Drób świeży a) Dostawy drobiu realizowane będą trzy razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego. c) Dostawy drobiu odbywać się będzie samochodem chłodnią spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin. f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności. g) Opis wymaganego towaru: - ćwiartka tylna; - korpusy bez skrzydełek; - Mięso powinno być prawidłowo wykrwawione i ocieknięte; - Skóra jędrna bez przebarwień i resztek upierzenia; - Zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku. h) Cechy dyskwalifikujące: - Zapach świadczący o procesach rozkładu towaru przez drobnoustroje; - Zapach zjełczałego tłuszczu; - Widoczne cechy rozmrożenia produktu. III. Wymagania dla Pakietu Nr 3 - Jaja: a) Dostawy jaj obywać się będą 1 raz w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego. w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne; d) Jaja powinny być świeże i dobrej jakości; e) Termin przydatności do spożycia 21 dni; f) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin. g) Opis wymaganego towaru: - jaja w klasie wagowej M - średnie:63>masa>53g.; - skorupka i kutikula: czysta, nieuszkodzona, normalny kształt; - żółtko: bez wyraźnego zarysu, lekko ruchome podczas obrotu jajem; - białko: przejrzyste, przezroczyste; - zarodek: rozwinięcie niewidoczne; - ciała obce: niedopuszczalne; - zapach obcy: niedopuszczalny. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie |
Ulica | ul. Sanatoryjna 34 |
Nr domu | 34 |
Miejscowosc | Krasnobród |
Kod poczt | 22-440 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 084 6607685 |
Fax | 084 6607686 |
Regon | 00029773800000 |
E mail | dpskrasnobrod@poczta.onet.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego |
Rodzaj zam inny | Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ. |
Wiedza | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ. |
Potencjal | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ. |
Sytuacja | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Oświadczenie Wykonawcy, że czynności związane z realizacją zamówienia wykonywane będą zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP) |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: a)korzystania z rabatów cenowych, ceny dnia przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego produktu; b)w przypadku wycofania danego produktu, Strony dopuszczają możliwość zastąpienia dotychczasowego produktu, nowym posiadającym takie same parametry jakie posiadał produkt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego produktu nie ulegnie zwiększeniu; c)zmiany cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. Zmiana osób, zmiana siedziby, adresu Wykonawcy nie wymaga zmiany umowy |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl |
Spec war | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34,22-440 Krasnobród, sekretariat. |
Data skl | 23/12/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34,22-440 Krasnobród, pokój nr 19 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |