Dostawy mrożonek, drobiu świeżego oraz jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie

Publication date 2014-12-15
End date 2014-12-23 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Miejscowość Krasnobród
Województwo lubelskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258961 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151120006, 31425003, 152200006, 153311709, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek, drobiu świeżego oraz jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
I. Wymagania dla Pakietu Nr 1 - Mrożonki
a) Dostawy towaru realizowane będą dwa razy w tygodniu od godz. 7.00 do 11.00;
b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego.
c) Dostawy ryb mrożonych i warzyw mrożonych samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności mrożonej;
d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin.
f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 1 miesiąc od daty dostawy;
g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości;
h) Opis wymaganego towaru:
- Ryby mrożone - filet mrożony bez glazury (shatterpack), barwa jasna, bez przebarwień, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia;
- Warzywa mrożone- barwa odpowiednia, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia
- mięso mrożone - barwa odpowiednia, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia.
i) Cechy dyskwalifikujące:
- Widoczne oznaki rozmrożenia towaru;
- zapach świadczący o procesach psucia się.
II. Wymagania dla Pakietu Nr 2 - Drób świeży
a) Dostawy drobiu realizowane będą trzy razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00;
b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego.
c) Dostawy drobiu odbywać się będzie samochodem chłodnią spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności;
d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin.
f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności.
g) Opis wymaganego towaru:
- ćwiartka tylna;
- korpusy bez skrzydełek;
- Mięso powinno być prawidłowo wykrwawione i ocieknięte;
- Skóra jędrna bez przebarwień i resztek upierzenia;
- Zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku.
h) Cechy dyskwalifikujące:
- Zapach świadczący o procesach rozkładu towaru przez drobnoustroje;
- Zapach zjełczałego tłuszczu;
- Widoczne cechy rozmrożenia produktu.
III. Wymagania dla Pakietu Nr 3 - Jaja:
a) Dostawy jaj obywać się będą 1 raz w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00;
b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego. w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne;
d) Jaja powinny być świeże i dobrej jakości;
e) Termin przydatności do spożycia 21 dni;
f) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin.
g) Opis wymaganego towaru:
- jaja w klasie wagowej M - średnie:63>masa>53g.;
- skorupka i kutikula: czysta, nieuszkodzona, normalny kształt;
- żółtko: bez wyraźnego zarysu, lekko ruchome podczas obrotu jajem;
- białko: przejrzyste, przezroczyste;
- zarodek: rozwinięcie niewidoczne;
- ciała obce: niedopuszczalne;
- zapach obcy: niedopuszczalny.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Ulica ul. Sanatoryjna 34
Nr domu 34
Miejscowosc Krasnobród
Kod poczt 22-440
Wojewodztwo lubelskie
Tel 084 6607685
Fax 084 6607686
Regon 00029773800000
E mail dpskrasnobrod@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie Wykonawcy, że czynności związane z realizacją zamówienia wykonywane będą zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: a)korzystania z rabatów cenowych, ceny dnia przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego produktu; b)w przypadku wycofania danego produktu, Strony dopuszczają możliwość zastąpienia dotychczasowego produktu, nowym posiadającym takie same parametry jakie posiadał produkt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego produktu nie ulegnie zwiększeniu; c)zmiany cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. Zmiana osób, zmiana siedziby, adresu Wykonawcy nie wymaga zmiany umowy
Kryt cena A
Spec www www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34,22-440 Krasnobród, sekretariat.
Data skl 23/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34,22-440 Krasnobród, pokój nr 19
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)