DOSTAWA WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH NA POTRZEBY PROJEKTU PN. MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE LUZINO

Publication date 2014-12-15
End date 2014-12-23 10:00:00
Instytucja Gmina Luzino
Miejscowość Luzino
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble szkolne,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258999 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 392210007, 392212009, 397111000, 397131004, 391600001, 391610008, 370000008, 391621006, 331416233, 351113204, 302131006, 302321304, 302321500, 320000003, 386521001, 485200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: urządzeń na wyposażenie kuchni, do utrzymania czystości, wyposażenia wypoczynkowego i mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz sprzętu ICT dla szkół podstawowych na potrzeby projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Luzino. Zamówienie obejmuje wyposażenie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, z terenu Gminy Luzino, wymienionych niżej:
1) Szkoła podstawowa w Barłominie
2) Szkoła podstawowa w Kębłowie, Oddział w Zelewie
3) Szkoła podstawowa w Luzinie
4) Szkoła podstawowa w Sychowie
5) Szkoła podstawowa w Wyszecinie
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części:
Część nr 1 postępowania - Zakup wraz z dostawą urządzeń na wyposażenie kuchni oraz utrzymania czystości dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino.
Część nr 2 postępowania - Zakup wraz z dostawą wyposażenia wypoczynkowego i mebli dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino.
Część nr 3 postępowania - Zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino.
Część nr 4 postępowania - Zakup wraz z dostawą sprzętu ICT dla oddziałów przedszkolnych w szkołach szkół podstawowych w Gminie Luzino.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów, stanowiących przedmiot zamówienia, dla poszczególnych części postępowania, określono w załączonych wzorach Formularzy Cenowych i Specyfikacji Technicznej (dotyczy sprzętu elektronicznego), stanowiących załączniki do SIWZ, odpowiednio do części postępowania jak niżej:
Część nr 1 postępowania - Załącznik nr 1a,
Część nr 2 postępowania - Załącznik nr 1b,
Część nr 3 postępowania - Załącznik nr 1c,
Część nr 4 postępowania - Załącznik nr 1d
UWAGA!
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia, w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Luzino
Ulica ul. Ofiar Stutthofu 11
Nr domu 11
Miejscowosc Luzino
Kod poczt 84-242
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 6782068 w. 49
Fax 058 6782325
Internet www.luzino.pl
Regon 00053989700000
E mail inwestycje@luzino.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - dotyczy Części nr 4 postępowania - odpowiadają określonym przez Zamawiającego, w Załączniku nr 1d do SIWZ, minimalnym wymaganiom, Wykonawca do oferty składa dokumenty, jak niżej: 1) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu - z wykorzystaniem załącznika Specyfikacja Techniczna przedmiotu zamówienia, dołączonego do SIWZ, który należy wypełnić wpisując m. in. nazwę producenta, model i parametry oferowanego sprzętu lub oprogramowania. W przypadku, gdy parametry oferowanego sprzętu są tożsame z wymaganymi w Specyfikacji Technicznej sprzętu, Wykonawca winien wpisać w rubryce oferowane parametry techniczne formułę: tożsame z wymaganymi parametrami. 2) SYSmark® 2012 PerformanceTest (SYSmark 2012 Rating, Office Productivity) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk z przeprowadzonego testu, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego. 3) PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit (CPU Mark, PassMark Rating) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk z przeprowadzonego testu, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego. 4) PCMark Vantage Profesional Edition (Memories Score) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu z przeprowadzonych testów (print screen ekranu), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego. 5) PassMark PerformanceTest 8.0 64 (Memory Mark) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu z przeprowadzonych testów (print screen ekranu), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego. 6) PCMark Vantage Profesional Edition (HDD Score) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu z przeprowadzonych testów (print screen ekranu), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego. 7) PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit (Disk Mark) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu (print screen ekranu) z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego. 8) SYSmark® 2012 PerformanceTest (3D Modeling) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk z przeprowadzonego testu, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego. 9) PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit (2D Graphic Mark, 3D Graphic Mark) - dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu (print screen ekranu) z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy komputera przenośnego. 10) Aktualny Certyfikat ISO9001 lub dokument równoważny dla producenta sprzętu - dotyczy komputera przenośnego. 11) Deklaracja zgodności CE - dotyczy komputera przenośnego. 12) Aktualny Certyfikat EnergyStar 5.0 - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov- dołączyć do oferty wydruk certyfikatu lub wydruk ze strony www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - dotyczy komputera przenośnego. 13) Oświadczenie Wykonawcy o ilości dB jednostki centralnej, mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296, w pozycji operatora w trybie IDLE (dopuszczalna głośność maksymalnie 26 dB) - dotyczy komputera przenośnego. 14) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnienia kryteria środowiskowe, w tym jest zgodny z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych - dotyczy komputera przenośnego. 15) Oświadczenie Wykonawcy, że serwis oferowanego komputera przenośnego i tablicy I, będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 16) Aktualny Certyfikat ISO 9001 lub dokument równoważny, firmy serwisującej, wskazanej przez Wykonawcę, na świadczenie usług serwisowych -- dotyczy komputera przenośnego i tablicy I.
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy stosownie do oferowanej części zamówienia (odpowiednio Załącznik nr 1a i/lub 1b, i/lub, 1c i/lub 1d). 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie) osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ oraz dołączyć dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, w szczególności w zakresie: 1) Aktualizacji Harmonogramu realizacji umowy w miarę potrzeb, z zachowaniem terminu końcowego, 2) Końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) przejściowego braku na rynku produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcę, b) wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołów, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej. 3) Typu urządzeń stanowiących przedmiot umowy, w przypadku: a) wprowadzenia na rynek zmodyfikowanego lub udoskonalonego urządzenia o parametrach równych lub wyższych określonych w umowie - przy zachowaniu zaoferowanych cen, b) wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu i zaproponowanie innego - przy zachowaniu parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż urządzeń przyjętych do oferty, przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji. 4) Aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 5) Wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, przy zachowaniu cenny netto. - powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 3
Spec www http://bip.luzino.pl
Spec war Urząd Gminy Luzino ul. 10 Marca 11 84-242 Luzino
Data skl 23/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Luzino Kancelaria ul. Ofiar Stutthofu 11 84-242 Luzino
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)