Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Centrum Doskonałości Naukowej Infrastruktury Wytwarzania Aplikacji (CD NIWA)

Publication date 2014-12-15
End date 2014-12-23 09:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska - Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 409448 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Centrum Doskonałości Naukowej Infrastruktury Wytwarzania Aplikacji (CD NIWA).
2. Szczegółowe zestawienie ilościowo-asortymentowe artykułów będących przedmiotem zamówienia w poszczególnych częściach określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 11 do niniejszej SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.
Część I - torby reklamowe
Część II - długopisy, smycze, notatniki
Część III - pendrive
Część IV - materiały wizualizacyjne
Część V - słodycze reklamowe.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Koszty opakowania i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca.
5. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego, na adres: Politechnika Gdańska Centrum Informatyczne TASK, ul. Gabriela Narutowicza 11/12,80-233 Gdańsk, budynek B Wydziału ETI III piętro, p. 344. Dokładny termin dostaw powinien być uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego.
6.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 roku).
7. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia w danej części. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Brak wyceny któregokolwiek z artykułów spowoduje odrzucenie oferty w danej części jako nieobejmującej całości przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu Umowy, zgodnie z kryteriami i cechami wyrobów podanymi w ofercie stanowiącej podstawę wyboru Wykonawcy w poszczególnych częściach zamówienia.
9. W poszczególnych częściach zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji obejmującej zwiększenie zamówienia podstawowego o ilości wskazane w załączniku nr 11 do SIWZ (w tabeli - kolumna: Liczba szt. - zamówienie w opcji).
10. Ilości w prawie opcji są ilościami przewidywanymi. Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi. Zamawiający zastrzega, że może dokonać zakupu wszystkich lub tylko niektórych artykułów, w stosunku do których przewidział prawo opcji, w ilościach wskazanych jako maksymalne.
11. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego prawem opcji zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych artykułów. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane w terminie określonym w rozdziale IV ust. 1. 3) niniejszej SIWZ.
12. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
13. Dostawa w ramach prawa opcji zostanie zrealizowana przez Wykonawcę na podstawie odrębnego zamówienia wg wzoru załącznika nr 2 do Umowy, wystawionego przez Centrum Informatyczne TASK.
14. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ

Opis

Przedmiot zamówienia w części I obejmuje dostawę toreb papierowych z rączką zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - Zamówienie podstawowe: 500 szt., zamówienie w prawie opcji: 200 szt.Część II zamówienia obejmuje dostawę zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia:
1. Długopis automatyczny - Zamówienie podstawowe: 700 szt., prawo opcji: 300 szt.
2. Smycz reklamowa - Zamówienie podstawowe: 700 szt., prawo opcji:300 szt.
3. Notatnik firmowy z okładką - Zamówienie podstawowe: 1000 szt.Zamówienie obejmuje dostawę pendriveów 2.0 zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - zamówienie podstawowe 300 szt., prawo opcji 200 sztuk.Zamówienie obejmuje dostawę zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia:
1. ROLL-UP - zamówienie podstawowe 1 szt., zamówienie w opcji 1 szt.
2. ŚCIANKA REKLAMOWA POP UP ŁUKOWA - 1 szt.
3. SKŁADANY STOJAK NA FOLDERY - 1 szt.
4. POTYKACZ OSTRZEGAWCZY - 10 szt.Zamówienie obejmuje dostawę zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia:
1. Cukierków reklamowych - zamówienie podstawowe - 2000 szt., zamówienie w opcji 2000 szt.
2. Napojów energetycznych - zamówienie podstawowe - 300 szt., zamówienie w opcji 200 szt.
3. Opakowań na cukierki typu torebka - zamówienie podstawowe - 100 szt., zamówienie w opcji 200 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Gdańska - Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej
Ulica ul. Gabriela Narutowicza 11/12
Nr domu 11/12
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-233
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 3472411
Fax 058 3471006
Internet www.task.gda.pl
Regon 00000162000000
E mail office@task.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/11/2015
Wadium Wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 2) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a); 3)FORMULARZ RZECZOWO-CENOWY dla części, o którą Wykonawca się ubiega.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z rozdziałem IV.6 SIWZ Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a) zmiany obowiązujących stawek podatku VAT b) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia w szczególności klęski żywiołowej, huraganu, powodzi, katastrofy transportowej, pożaru, eksplozji, wojny, strajku i innych nadzwyczajnych wydarzeń, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą stron. W takiej sytuacji termin dostawy zostanie przesunięty o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.
Kryt cena C
Spec www www.dzp.pg.gda.pl
Spec war Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B, pok. 212, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk (dotyczy wersji papierowej).
Data skl 23/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B, pok. 212, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka -Dotacje na innowacje, tytuł projektu: Centrum Doskonałości Naukowej Infrastruktury Wytwarzania Aplikacji (CD NIWA). 2.Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 23.12.2014 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B, pok. 212, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk; 3. Zamawiający wyznacza termin realizacji umowy: 1) dla części I, II, IV i V: zamówienie podstawowe: maksymalnie 28 dni od daty zawarcia umowy. 2) dla części III: zamówienie podstawowe: maksymalnie 42 dni od daty podpisania umowy. 3) zamówienie opcjonalne: do 10.11.2015 r., z tym, że zamówienie opcjonalne zostanie zrealizowane maksymalnie 28 dni od daty przesłania zamówienia opcjonalnego. Zamawiający przewiduje skrócenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1) w częściach I, II, IV i V. Termin realizacji zamówienia w tych częściach stanowi kryterium oceny ofert. 4. Numer referencyjny nadany przez Zamawiającego: ZP/465/022/D/14.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)