Zakup wraz z dostawą papieru toaletowego, ręczników papierowych, artykułów gospodarczych oraz baterii dla SPDSK w Warszawie - RejZamPub/56/2014

Publication date 2014-12-15
End date 2014-12-29 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Baterie,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 409854 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 314400002, 337212002, 337610002, 337630006, 392243001, 392243104, 392243207, 395142000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą papieru toaletowego, ręczników papierowych, artykułów gospodarczych oraz baterii dla SPDSK w Warszawie - z podziałem na 3 pakiety.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i formularze asortymentowo-cenowe - Załączniki nr 1 i 7 do SIWZ

Opis

Artykuły gospodarczeRęczniki jednorazowe i papier toaletowyBaterie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Ulica ul. Marszałkowska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-576
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 522 74 79, 22 522 73 34
Fax 22 522 74 72
Internet www.spdsk.edu.pl
Regon 00028896900000
E mail dzp.spdsk@litewska.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Próbek w ilościach określonych w Załączniku nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Próbki będą badane pod kątem zgodności z opisem zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Próbki testowe muszą być opisane nr pakietu oraz pozycji której dotyczą (np. pakiet nr 2 poz. 1), ponadto próbki należy oznaczyć nazwą Producenta oraz nazwą Wykonawcy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a. wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, b. określonych w § 2 ust. 4 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy. c. obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. d. niewykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 - w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy - dotyczy wartości poszczególnych pakietów. e. zmiany przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych. f. zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych. g. zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie. h. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta. i. jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową. Zmiana, o której mowa wyżej będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. 4. Zmiana umowy może dotyczyć ponadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania wprowadzonych przez podmiot odpowiedzialny (producenta).
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.spdsk.edu.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, Budynek Administracji, Dział Zamówień Publicznych pok. nr 4
Data skl 29/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, Budynek Administracji, Dział Zamówień Publicznych pok. nr 4
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)