| Publication date |
2014-12-15 |
| End date |
2014-12-29 09:00:00 |
| Instytucja |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie |
| Miejscowość |
Warszawa |
| Województwo |
mazowieckie |
| Branża |
- Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
- Bielizna toaletowa i kuchenna,
- Baterie,
- Papier toaletowy,
- Ręczniki papierowe do rąk
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
409854 / 2014 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
314400002, 337212002, 337610002, 337630006, 392243001, 392243104, 392243207, 395142000 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
|
| Ulica |
ul. Marszałkowska 24
|
| Nr domu |
24
|
| Miejscowosc |
Warszawa
|
| Kod poczt |
00-576
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 522 74 79, 22 522 73 34
|
| Fax |
22 522 74 72
|
| Internet |
www.spdsk.edu.pl
|
| Regon |
00028896900000
|
| E mail |
dzp.spdsk@litewska.edu.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
3
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Wiedza |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Potencjal |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Próbek w ilościach określonych w Załączniku nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Próbki będą badane pod kątem zgodności z opisem zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Próbki testowe muszą być opisane nr pakietu oraz pozycji której dotyczą (np. pakiet nr 2 poz. 1), ponadto próbki należy oznaczyć nazwą Producenta oraz nazwą Wykonawcy
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
a. wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia,
b. określonych w § 2 ust. 4 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy.
c. obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego.
d. niewykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 - w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy - dotyczy wartości poszczególnych pakietów.
e. zmiany przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych.
f. zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych.
g. zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie.
h. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta.
i. jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy.
2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
3. Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową.
Zmiana, o której mowa wyżej będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym.
4. Zmiana umowy może dotyczyć ponadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania wprowadzonych przez podmiot odpowiedzialny (producenta).
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Termin dostawy
|
| Kryt 2p |
5
|
| Spec www |
www.spdsk.edu.pl
|
| Spec war |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, Budynek Administracji, Dział Zamówień Publicznych pok. nr 4
|
| Data skl |
29/12/2014
|
| Godz skl |
09:00
|
| Miejsce |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, Budynek Administracji, Dział Zamówień Publicznych pok. nr 4
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|