Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu

Publication date 2014-12-15
End date 2014-12-23 10:00:00
Instytucja Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Drukowane książki,
  • Wydawnictwa,
  • Ulotki,
  • Broszury,
  • Informatory,
  • Różne druki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 409896 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 798000002, 221000001, 221100004, 221200007, 221400003, 221500006, 221600009, 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukarskich łącznie z przygotowaniem dostarczonych przez Zamawiającego materiałów graficznych do naświetlania, naświetlaniem oraz dostarczeniem przedmiotu zamówienia wraz z jego wniesieniem do siedziby Zamawiającego. Poprzez to rozumie się wytworzenie, przez Wykonawcę w produkcji poligraficznej druku, będącymi w jego posiadaniu maszynami drukarskimi, komponentami; tuszem i na jego papierze itp., treści przekazanych przez Zamawiającego w pakiecie zawierającym zestaw niezbędnych elementów koniecznych do wykonania druku, a także według innych wymogów Zamawiającego określonych w specyfikacji lub umowie.
Zamówienie składa się z dwóch części:
a) Część I zamówienia obejmuje: druk zaproszeń, afiszy/plakatów/ulotek, ulotek, papierów firmowych, kopert, wizytówek, wejściówek, biletu Prezent, kartek świątecznych, teczek firmowych, toreb firmowych, kalendarzy, biuletynów, folderów, informatorów, kurend, plakatów wg przekazanych przez Zamawiającego projektów w ramach bieżącej zgodnie z załącznikiem nr 2a do siwz,
b) Część II zamówienia obejmuje: druk katalogów, dla których zostanie nadany numer ISBN wg przekazanych przez Zamawiającego projektów w ramach bieżącej działalności Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 2b do siwz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry elementów usługi realizowanej przez Wykonawcę określono w szczegółowym kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2a i 2b do SIWZ. Zaoferowane druki muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ.

Opis

Część I zamówienia obejmuje: druk zaproszeń, afiszy/plakatów/ulotek, ulotek, papierów firmowych, kopert, wizytówek, wejściówek, biletu Prezent, kartek świątecznych, teczek firmowych, toreb firmowych, kalendarzy, biuletynów, folderów, informatorów, kurend, plakatów wg przekazanych przez Zamawiającego projektów w ramach bieżącej zgodnie z załącznikiem nr 2a do siwz,Część II zamówienia obejmuje: druk katalogów, dla których zostanie nadany numer ISBN wg przekazanych przez Zamawiającego projektów w ramach bieżącej działalności Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 2b do siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
Ulica ul. Długosza 3
Nr domu 3
Miejscowosc Nowy Sącz
Kod poczt 33-300
Wojewodztwo małopolskie
Tel 18 4482610
Fax 18 4482611
Internet www.mcksokol.pl
Regon 00028149900000
E mail j.dudzik@mcksokol.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie Części I i II nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy: a) zrealizował min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (poprzez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć usługi drukowania materiałów opisanych w Dziale 3 pkt 4a SIWZ) i wartości brutto (każde z zamówień) - co najmniej 105.000,00 zł brutto dla Części I zamówienia. b) zrealizował min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (poprzez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć usługi drukowania katalogów) i wartości brutto (każde z zamówień) - co najmniej 45.000,00 zł brutto dla Części II zamówienia. Zamawiający żąda załączenia dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami są: a. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert, b. oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a). Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów określonych w pkt 7.1 ppkt b.
Potencjal Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca do oferty winien dołączyć: 1) wypełniony formularz OFERTY dla właściwej części zamówienia. OFERTA musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcę/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) szczegółowy kosztorys ofertowy właściwy dla danej Części zamówienia, 3) dokumenty i oświadczenia wymienione w dziele 7 pkt 1 specyfikacji potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w dziale 6 pkt 1 specyfikacji, 4) próbki papieru i płótna wymienione w dziale 7 pkt 9 specyfikacji, 5) zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 7a lub 7b właściwy dla danej części zamówienia, 6) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów), 7) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa - jeżeli zostało udzielone, 8) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Szczegółowe informacje dotyczące umów zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7a i 7b do niniejszej specyfikacji. 2. Sytuacje, kiedy może nastąpić zmiana umowy oraz warunki takich zmian określa szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 7a i 7b do specyfikacji.
Kryt cena C
Spec www www.mcksokol.pl
Spec war Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ ul. Długosza 3 33-300 Nowy Sącz pokój 410
Data skl 23/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ ul. Długosza 3 33-300 Nowy Sącz pokój 211
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)