Modernizacja Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) dla potrzeb Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A.wraz z pełną dokumentacją, zrealizowaniem szkoleń, dostawą sprzętu informatycznego, obsługą gwarancyjną, asystą autorską i opieką powdrożeniową

Publication date 2014-12-15
End date 2015-01-12 11:30:00
Instytucja Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A.
Miejscowość Polkowice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy baz danych,
  • Serwery,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Profesjonalne usługi komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 410218 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 725900007, 722630006, 805331000, 480000008, 486100007, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Modernizacja Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) dla potrzeb Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A. wraz z pełną dokumentacją (dla użytkownika i administratora), zrealizowaniem szkoleń, dostawą oprogramowania (obejmującego ESOK) i sprzętu informatycznego oraz obsługą gwarancyjną (przez okres 24 miesięcy na sprzęt i 36 miesięcy na wszystkie usługi), asystą autorską i opieką powdrożeniową. System ma mieć instalację centralną. ESOK będzie użytkowany w siedzibie firmy, jednak ma być skalowalny tzn. nie może posiadać ograniczeń w funkcjonowaniu poza centralą, jeżeli zajdzie taka konieczność. Zaznacza się, że podczas realizacji działań związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykorzystać, wskazane przez Zamawiającego zasoby informatyczne (sprzętowe, programowe oraz inne scharakteryzowane w SIWZ).

System ESOK musi posiadać możliwość współpracy z innymi modułami tworząc tzw. Zintegrowany System Informatyczny (ZSI). Zamawiający ma tu na myśli uwzględnienie rozwoju systemu poprzez dołączanie innych modułów do modułu ESOK w przyszłości. Z tego powodu Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że oferowany system ESOK będzie współpracować z innymi modułami posiadanymi w ofercie takimi jak: FK, Kadry-Płace, Środki Trwałe, Kasa, Windykacja. Wszystkie wspomniane moduły mają tworzyć Zintegrowany System Informatyczny (ZSI). Wykonawca udowodni to za pomocą odrębnego oświadczenia zamieszczonego w ofercie, w którym jednoznacznie stwierdzi, że ESOK będzie współpracował z innymi modułami co najmniej takimi jak: Finanse i Księgowość, Kadry, Płace, Środki Trwałe, Kasa, Windykacja.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A.
Ulica ul. Młyńska 4
Nr domu 4
Miejscowosc Polkowice
Kod poczt 59-100
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 76 847 41 63
Fax 76 746 27 60
Regon 39060498000000
E mail rkurowski@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Samorządowa Osoba Prawna
Rodzaj zam inny Samorządowa Osoba Prawna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 37
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
Wiedza A. Co najmniej dwa wdrożenia obejmujące dostawę modułu ESOK w parkach wodnych prowadzących działalność zbliżoną do działalności Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A.. B. Co najmniej 5 wdrożeń obejmujących dostawę modułu ESOK na Obiekty o ilości stanowisk komputerowych co najmniej 5 i o wolumenie Klientów co najmniej 1000 osób. Uwagi: Przedstawione przez Wykonawcę referencje dotyczące w/w kryteriów potwierdzające należyte wykonanie usług zostaną zweryfikowana przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż głównymi usługami, jakie powinien wykazać Wykonawca, są usługi wskazane w powyżej.
Potencjal Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
Zdolne Należy wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje tj. wykształcenie wyższe kierunkowe z dziedziny informatyki lub pokrewne ściśle związane z przedmiotem zamówienia : 1. Dwiema osobami, które będą pełniły rolę Kierownika Projektu z zakresu wdrożenia ESOK będącego przedmiotem zamówienia. 2. Co najmniej sześcioma osobami, które będą zajmowały się: - wdrożeniem lub udzielaniem wsparcia technicznego i merytorycznego dla oprogramowania systemowego, bazodanowego, specjalistycznego klasy ERP, - udzielaniem wsparcia technicznego i merytorycznego dla oprogramowania, instalacją serwerów sprzętowych, - przeprowadzeniem konsolidacji zasobów. - prowadzeniem szkoleń specjalistycznych z zakresu ESOK, - prowadzeniem działań w zakresie asysty autorskiej, tzn. zmiany funkcjonalności ESOK, w przypadku wystąpienia potrzeby. Zamawiający wymaga, aby zespół osób, zajmujący się wykonywaniem zadań w ramach realizacji usługi, legitymował się łącznie wszystkimi w/w wymaganiami. Do oferty należy dołączyć oświadczenie wykonawcy , że w/w osoby biorące udział w wykonaniu przedmiotu umowy posiadają stosowne uprawnienia, certyfikaty zgodne z wymaganymi przepisami prawa krajowymi, jak i Unii Europejskiej, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania uprawnień lub kwalifikacji.
Sytuacja Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 jak wskazano w pkt. III ppkt. 2, usługi te są usługami głównymi,
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty a) Dowodami, o których mowa w pkt IV. ppkt. 1.1 lit. a), są: 1) poświadczenie; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. IV. ppkt. 1.1 lit. a), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 5. b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; d) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie 1.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot; e) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy Pzp, podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega, że treść umowy może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) Termin wykonania usługi, która jest przedmiotem umowy a wskazany w par. 5 umowy, może ulec zmianie, jeśli zostanie sporządzony i podpisany aneks. Dotyczy to sytuacji niezależnych od Wykonawcy i nieprzewidzianych na etapie zawarcia umowy, zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności ekonomicznej, technicznej lub prawnej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. Istnieje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany zakresu rzeczowego dokonanego przez zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. 2) Zmiany będące następstwem konieczności wykonania istotnej modyfikacji ZSI w celu dostosowania do zmiany aktualnie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów prawa wewnętrznego Zamawiającego mających istotny wpływ na funkcjonalności Systemu, w przypadku, gdy zmiany te nie były znane w momencie zawierania niniejszej Umowy; 3) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu rzeczowego nie będzie dochodził roszczeń odszkodowawczych. 4) Zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w par 6 ust. 1, w tym zwiększenie ich liczby, jest dopuszczalne w uzasadnionych przypadkach. Osoby zastępujące muszą spełniać co najmniej analogiczne warunki i kryteria jak osoby zastępowane, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron (siły wyższe, zdarzenia losowe). 6) Dopuszcza się możliwość poprawiania oczywistych omyłek w treści umowy. 2. Pod rygorem nieważności zmiana umowy musi nastąpić na piśmie w formie obustronnie podpisanego aneksu.
Kryt cena B
Kryt 1p 91
Kryt 2 Dodatkowa funkcjonalność ESOK
Kryt 2p 5
Kryt 3 Całkowita cena świadczenia obsługi powdrożeniowej- miesięczna kwota kosztorysowa brutto (zł)
Kryt 3p 2
Kryt 4 Okres obowiązywania warunków określonych w pkt. 7,9,10,11,12,13,14 niniejszej tabeli- (miesiące) od momentu zakończenia Asysty autorskiej
Kryt 4p 0.25
Kryt 5 Koszt pracy (brutto) 1 godziny programisty
Kryt 5p 0.25
Kryt 6 Koszt pracy (brutto) 1 godziny wdrożeniowca
Kryt 6p 0.25
Kryt 7 Koszt pracy (brutto) 1 godziny (zł) świadczenia usług metodami zdalnymi
Kryt 7p 0.25
Kryt 8 Czas reakcji na wystąpienie problemów lub awarii (godz.) - nie więcej niż 2 godziny zegarowe
Kryt 8p 0.25
Kryt 9 Czas usunięcia usterki, awarii (godz.) - nie więcej niż 12 godzin zegarowych
Kryt 9p 0.50
Kryt 10 Czas przywrócenia danych w przypadku awarii (godz.) - nie więcej niż 24 godziny zegarowe
Kryt 10p 0.25
Spec www http://www.aquapark.com.pl/
Spec war Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S. A., 59-100 Polkowice, ul. Młyńska 4 - sekretariat
Data skl 12/01/2015
Godz skl 11:30
Miejsce Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S. A., 59-100 Polkowice, ul. Młyńska 4 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)