Dostawę wyposażenia do Multimedialnego muzeum Obozu Jenieckiego Stalag 1B i historii Olsztynka

Publication date 2014-12-15
End date 2014-12-23 10:00:00
Instytucja Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Miejscowość Olsztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 410306 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 391000003, 480000008, 720000005, 510000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.2. Zamówienie podzielono na następujące części:
a) dostawa sprzętu całościowo spełniającego funkcje odtwarzania panoramy historycznej przewidzianej w Koncepcji ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia
b) opracowanie prezentacji multimedialnych będących głównym punktem dla placówki muzealnej upamiętniającej ofiary niemieckiego obozu jenieckiego z lat 1939 - 1945, zlokalizowanego w miejscowości Królikowo, gm. Olsztynek. Wykonawca zobowiązany jest także opracować i uruchomić stronę internetową muzeum.
2.3. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia ma na uwadze fakt, iż misją placówki muzealnej, o której mowa w ustępach powyższych, jest również upowszechnienie wiedzy nt. historii miasta Olsztynka i jego okolic.
2.4. Szczegółowa forma i sposób przekazu treści określone zostały w Koncepcji ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia wraz z załącznikami, stanowiącymi Załącznik nr 7 do SIWZ.
2.5. Ekspozycja składać się będzie z dziewięciu stanowisk interaktywnych typu Infokiosk (I), trzech projekcji (P), trzech stołów interaktywnych (S), dwóch ramek cyfrowych (C) i stanowiska typu rzeczywistość rozszerzona (AR).
2.6. W skład wyposażenia, o którym mowa w ust. 1 (część a) wchodzą:
1) Sprzęty:
9 x ekrany dotykowe true- multitouch min 19cali, min 1280x720px (ekrany dotykowe z jednostką centralną wraz z systemem operacyjnym),
2 x profesjonalne ramki cyfrowe min 10cali, min 640x480px,
3 x stoły interaktywne min 42cali, min 1920x1080px (ekrany dotykowe multitouch z jednostką centralną wraz z systemem operacyjnym),
6 x projektorów typu ShortThrow min 1920x1080px,
1 x komputer z podwójnym wyjściem video wraz z systemem operacyjnym,
2 x jednostka centralna wraz z systemem operacyjnym,
2 x podwójny rozdzielacz obrazu,
10 x głośników pasywnych,
1 x 6-cio kanałowy wzmacniacz z mikserem,
1 x 4-ro kanałowy wzmacniacz z mikserem,
urządzenia sieciowe:
serwer,
router,
switch,
3 x hotspot,
laptop dla obsługi wraz z systemem operacyjnym.
drukarka/xero- 1 szt.
słuchawki - 4 szt.
tablet min 10cali- 1szt.
Powyższe urządzenia Wykonawca zobowiązany jest dobrać w taki sposób, żeby zapewnić płynną prezentację. Jednocześnie wybrane urządzenia powinny pozwalać na uruchomienie instalacji poprzez pojawienie się napięcia w gniazdkach.
Szczegółowe wymagania dla sprzętu zostały określone w Koncepcji ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia.
2) Wydruki na ściany - infografiki.
Wydruki jako tło gablot ekspozycyjnych - zgodnie z wytycznymi zawartymi w Koncepcji ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia
3) Elementy zabudowy.
Dwa stoliki do kącika dyskusyjnego wraz z krzesełkami - 8 szt.
4) Gabloty.
Gablota wykonana w formie przeszkolonej podłogi - 1 szt.
Tradycyjne gabloty ekspozycyjne, w tym gabloty z makietą oraz rekonstrukcja wnętrza baraku obozowego wraz z rekwizytami i manekinem - 9 szt.
Należy wykonać podświetlenia LED m.in. tradycyjnych gablot ekspozycyjnych i Ściany pamięci. Oświetlenie punktowe ekspozycji i montaż szyn do systemu oświetleniowego zostanie wykonane przez Zamawiającego.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na dostawie i montażu wyposażenia zgodnie Koncepcją ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia. Szczegółowe wymagania do treści będących głównym elementem prezentacji zostały szczegółowo opisane w Koncepcji ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia.
Układ stanowisk ekspozycyjnych tradycyjnych i multimedialnych należy wykonać zgodnie z Koncepcją ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia zamieniając miejscami dwa stanowiska na Sali nr 2 tj. S2 z AR5.
Stanowiska : wierzenia ludowe kod I3 i zjawy ludowe kod AR1-3 zastąpione zostaną informacją na temat Muzeum Budownictwa Ludowego, źródło: Muzeum Budownictwa Ludowego Park Etnograficzny. Wykonawca przy opracowaniu prezentacji będzie współpracował z MBL PE.

2.7. Szczegółowy opis asortymentu jaki należy dostarczyć w ramach w/w części zamieszczono w załączniku Koncepcja ekspozycji - Projekt aranżacji i wyposażenia Załącznik nr 7 do SIWZ.
2.8. Wykonawcy udzielają Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przez siebie asortyment na okres zgodnie z ofertą od dnia podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Ulica ul. Ratusz 1
Nr domu 1
Miejscowosc Olsztynek
Kod poczt 11-015
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5192799, 5192705
Internet www.bip.olsztynek.pl
Regon 00052933800000
E mail ratusz@olsztynek.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/03/2015
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Wykonawca powinien udowodnić, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu elektronicznego na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto każda oraz wykonał co najmniej jedną usługę polegająca na przygotowaniu prezentacji multimedialnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000zł brutto. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1.1 i 1.2 niniejszej SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawca może polegać na potencjale/zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi zostać złożone w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie. 3) W przypadku, gdy pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty tych podmiotów zostaną podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez inne osoby niż reprezentujące podmioty na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pełnomocnictw dla osób podpisujących zobowiązanie/dokumenty lub potwierdzających dokumenty (pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewidziane możliwe zmiany umowy zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6 do SIWZ.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 3
Spec www www.bip.olsztynek.pl
Spec war Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztyn
Data skl 23/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztyn, sekretariat pok. 11
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, działanie 2.1 Wzrost potencjału turystycznego, poddziałanie 2.1.5 Dziedzictwo kulturowe
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)