Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Tarnowa

Publication date 2014-12-15
End date 2014-12-23 00:00:00
Instytucja Wydział Administracyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Skoroszyty,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Produkty z polistyrenu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 410368 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301976442, 301992301, 301995005, 228510000, 195210004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Tarnowa. Dostawy będą odbywały się do poszczególnych Wydziałów Urzędu Miasta Tarnowa, zlokalizowanych w budynkach przy: ul. Nowa 4, ul. Nowa 3, ul Goldhammera 3, ul. Mickiewicza 2, ul. Bernardyńska 24, ul. Gumniska 30 w dni powszednie w godzinach od 800-1500. Każdorazowo dostawy będą odbywały się na podstawie kierowanych do Dostawcy pisemnych zapotrzebowań, zawierających wskazanie asortymentu wraz z ilością. Zapotrzebowanie przesłane zostanie faksem lub e-mailem najpóźniej w terminie do 10. dnia każdego miesiąca.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku konieczności zrealizowania pilnej dostawy, zapotrzebowanie może zostać skierowane do Dostawcy także w innym terminie. Każda dostawa musi zostać zrealizowana nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji, polegającego na realizacji największego możliwego zakresu zamówienia w przypadku, gdy minimalne zapotrzebowanie okaże się większe od planowanego minimalnego zakresu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wydział Administracyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa
Ulica ul. Mickiewicza 2
Nr domu 2
Miejscowosc Tarnów
Kod poczt 33-100
Wojewodztwo małopolskie
Tel 14 6882400
Fax 14 6215308
Internet www.tarnow.pl
Regon 00064811000000
E mail k.malek@umt.tarnow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł terminie wskazanym w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 45 ust. 7 ustawy PZP. III.1.1) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie O Rzeszów NR 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: Wadium - Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Tarnowa. Wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. III.1.2) W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pokój 113, do dnia i godziny wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. III.1.3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. III.1.4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp. III.1.5) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie, nie zostanie dopuszczony do licytacji.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy, przedkłada on oświadczenia określone w pkt III.4.1 oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu (w oryginale) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust 2b ustawy Pzp). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania wniosku i oświadczeń nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2, do wniosku należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. 5. Pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. akt V Ca 85/07). Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następującychprzypadkach: a) w razie zmiany stawek podatku od towarów i usług - w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone lub powiększone, b) w razie zmiany danych adresowych Stron
Kryt cena A
Licytacja etapy 1
Czas trwania 1 godzina
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Le adres aukcja licytacje.uzp.gov.pl
Le adres opis http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Le wymagania IV.4.8.1) Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u Zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. IV.4.8.2) Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. IV.4.8.3) Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. IV.4.8.4) Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ew. błędów) można uzyskać po numerem telefonu (22) 852 60 80. IV.4.8.5) Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. IV.4.8.6) Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę.
Le postapien IV.4.9.1) Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji (od otwarcia licytacji do jej zamknięcia) Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. IV.4.9.2) Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. IV.4.9.3) Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. IV.4.9.4) W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. IV.4.9.5.) Cena wywoławcza: 144000,00 zł (brutto). IV.4.9.6) Minimalny krok postąpienia: 300.00 zł (brutto). System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. IV.4.9.7) System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. Wartość groszy należy wpisywać po kropce.
Le data skl 23/12/2014
Le godz skl 10:00
Le miejsce skl Urząd Miasta Tarnowa w Kancelaria Główna w Wydziale Administracyjnym, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok. 1A
Le term otw 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 12:00.
Le term war zam Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi 1 godzinę po otwarciu licytacji. UWAGA: Czas, o którym mowa w pkt IV.4.13) odnosi się do czasu serwera podawanego na stronie licytacje.uzp.gov.pl
Wym zab umowy Nie dotyczy
Istotne post Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia, zamieszczony na stronie http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Inf dodat IV.4.16.1) Osoba uprawniona przez Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami w sprawach formalnych: Danuta Warzyca, tel. 14 6882-449. Wszelkie oświadczenia, korespondencję, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub e-mailem (nr faksu Zamawiającego 14 6882-408, e-mail d.warzyca@umt.tarnow.pl, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ogłoszeniu. V.4.16.2) Opis sposobu sporządzenia wniosku i forma dokumentów. a) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia. b) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji oraz oświadczenia (opisane w pkt. III.4.1) i pkt III.4.2) - według wzorów określonych w załącznikach nr 2, 3, 5 i 6 do ogłoszenia) mają być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania wniosku i oświadczenia nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) tiret drugi, do oferty należy załączyć stosowne upoważnienie (pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba. c) Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy dołączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III. 4.1), pkt III.4.2), pkt III.4.4), z zastrzeżeniem pkt III.4.3) i pkt. III.6). d) Dokumenty wymienione w pkt. III.4.2) i pkt. III.4.3) mają być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. e) listę podmiotów albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa III.4.4) składa się w oryginale f) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski. IV.4.16.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna). a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) Konsorcjum składa jeden wniosek o dopuszczenie do udziału, przy czym wymagane dokumenty wskazane w pkt. III.4.2) składa każdy z uczestników konsorcjum. c) Oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.1) i pkt III.4.2) powinny być złożone z uwzględnieniem treści art. 23 ust. 3 Pzp i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania. d) listę podmiotów albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa III.4.4) składa każdy z członków konsorcjum, e) w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego konsorcjum wniesie wadium i załączy dowód wpłaty lub wniesienia wadium.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)