Przebudowa wejścia głównego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego, montaż platform samojezdnych dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biblioteki oraz montaż pętli indukcyjnej w Sali dydaktycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym oraz Przebudowa szybu i wymiana dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego
Publication date | 2014-12-16 |
End date | 2015-01-07 12:00:00 |
Instytucja | Uniwersytet Opolski |
Miejscowość | Opole |
Województwo | opolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 412004 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 742000001, 742200007, 742220001, 453000000, 453100003, 453110000, 453150005, 453113004, 453300009, 453310006, 453311007, 454000001, 454500006, 454540004, 424000000, 424161006, 320000003, 323431000, 323424305 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa wejścia głównego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego, montaż platform samojezdnych dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biblioteki oraz montaż pętli indukcyjnej w Sali dydaktycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym oraz Przebudowa szybu i wymiana dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa wejścia głównego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego, montaż platform samojezdnych dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biblioteki oraz montaż pętli indukcyjnej w Sali dydaktycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym: 1.1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj obiektu Uniwersytetu Opolskiego w Opolu - Biblioteka Główna z wyszczególnieniem dwóch etapów: Etap I - opracowanie projektu zgodnie z p f-u Etap II - wykonanie prac budowlano-instalacyjnych zgodnie z pf-u. Zadanie nr 2 - Przebudowa szybu i wymiana dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego: 1.2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z Projektem przebudowy szybu i wymiany dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego. 1.3. Szczegółowy zakres robót określa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. 1.4. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, i wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pf-u. 1.5. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest: Dostawa i montaż dźwigu towarowego wraz z przeprowadzeniem podstawowych robót budowlanych związanych z przebudową szybu dźwigu towarowego, w celu dostosowania go do warunków montażu nowego urządzenia dźwigowego. 2. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1: 2.1. Opracowany projekt łącznie z kosztorysem przed realizacją na jego podstawie robót, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji. 2.2. Platformy dla niepełnosprawnych wyprodukowane w Polsce z pełnym serwisem i niczym nie ograniczonym dostępem do części zamiennych dla każdej firmy która będzie je naprawiać. 2.3. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny platform i drzwi przesuwnych do wejścia głównego przez 3 lata tak jak gwarancja na wszystko (roboty budowlane, urządzenia, instalacje). 2.4. Opracowany Projekt Techniczny Wykonawczy dla wszystkich branż na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego, uwag Zamawiającego, Wykonawca ma przekazać w 3 egzemplarzach (w wersji papierowej), elektronicznej w AUTOCAD i PDF na płytach wraz z przekazaniem praw autorskich Zamawiającemu dla całości przekazanej dokumentacji. 2.5. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami (nadzór autorski projektantów , kierownik budowy i kierownicy robót branżowych ). 2.6. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym. 2.7. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem, przyjmowanie i zwrotne przekazywanie (Wykonawca-Zamawiającemu) frontów robot. 2.8. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ). 2.9. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach. 2.10. Załatwienie wszelkich wymaganych pozwoleń. 3. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2: 3.1. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny dla zamontowanego dźwigu towarowego przez okres 3 letniej gwarancji oraz 3 letniej gwarancji na pozostałe roboty budowlane i instalacje. 3.2. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami (nadzór autorski projektantów, kierownik budowy i kierownicy robót branżowych). 3.3. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym. 3.4. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem realizowanie robót , zgłaszanie do odbioru wstępnego tzw. roboty zanikające. 3.5. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ). 3.6. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach. 3.7. Załatwienie wszelkich wymaganych uzgodnień , pozwoleń w Urzędzie Dozoru Technicznego i w Nadzorze Budowlanym. OpisZadanie nr 1 - Przebudowa wejścia głównego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego, montaż platform samojezdnych dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biblioteki oraz montaż pętli indukcyjnej w Sali dydaktycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym:1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj obiektu Uniwersytetu Opolskiego w Opolu - Biblioteka Główna z wyszczególnieniem dwóch etapów: Etap I - opracowanie projektu zgodnie z p f-u; Etap II - wykonanie prac budowlano-instalacyjnych zgodnie z pf-u 2. Szczegółowy zakres robót określa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami 3. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, i wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pf-u. 4. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1: 4.1. Opracowany projekt łącznie z kosztorysem przed realizacją na jego podstawie robót, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji. 4.2. Platformy dla niepełnosprawnych wyprodukowane w Polsce z pełnym serwisem i niczym nie ograniczonym dostępem do części zamiennych dla każdej firmy która będzie je naprawiać. 4.3. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny platform i drzwi przesuwnych do wejścia głównego przez 3 lata tak jak gwarancja na wszystko (roboty budowlane, urządzenia, instalacje). 4.4. Opracowany Projekt Techniczny Wykonawczy dla wszystkich branż na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego, uwag Zamawiającego, Wykonawca ma przekazać w 3 egzemplarzach (w wersji papierowej), elektronicznej w AUTOCAD i PDF na płytach wraz z przekazaniem praw autorskich Zamawiającemu dla całości przekazanej dokumentacji. 4.5. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami ( nadzór autorski projektantów , kierownik budowy i kierownicy robót branżowych ). 4.6. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym. 4.7. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem, przyjmowanie i zwrotne przekazywanie (Wykonawca-Zamawiającemu) frontów robot. 4.8. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ). 4.9. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach. 4.10. Załatwienie wszelkich wymaganych pozwoleńZadanie nr 2 - Przebudowa szybu i wymiana dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego: 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z Projektem przebudowy szybu i wymiany dźwigu towarowego w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego. 2. Szczegółowy zakres robót określa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. 3. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest: Dostawa i montaż dźwigu towarowego wraz z przeprowadzeniem podstawowych robót budowlanych związanych z przebudową szybu dźwigu towarowego, w celu dostosowania go do warunków montażu nowego urządzenia dźwigowego. 4. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2: 4.1. Wykonawca zapewni w cenie ofertowej bezpłatny serwis techniczny dla zamontowanego dźwigu towarowego przez okres 3 letniej gwarancji oraz 3 letniej gwarancji na pozostałe roboty budowlane i instalacje. 4.2. Zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad robotami (nadzór autorski projektantów, kierownik budowy i kierownicy robót branżowych). 4.3. Dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego będzie użytkowany (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie); w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania); w tym zakresie Wykonawca na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym. 4.4. Sukcesywne, zgodnie z harmonogramem realizowanie robót , zgłaszanie do odbioru wstępnego tzw. roboty zanikające. 4.5. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ). 4.6. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach. 4.7. Załatwienie wszelkich wymaganych uzgodnień , pozwoleń w Urzędzie Dozoru Technicznego i w Nadzorze Budowlanym |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Opolski |
Ulica | Pl. Kopernika 11A |
Nr domu | 11A |
Miejscowosc | Opole |
Kod poczt | 45-040 |
Wojewodztwo | opolskie |
Tel | 077 5 415977 |
Fax | 077 5415930 |
Internet | www.uni.opole.pl |
Regon | 00000138200000 |
E mail | piestrak@uni.opole.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Wadium | Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla zadania nr 1 - 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); b) dla zadania nr 2 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 1: Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich: 1.1. pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie: minimum dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie robót budowlanych o podobnym zakresie jak w SIWZ i PFU Zamawiającego; 1.2. trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie: minimum dwa opracowania projektowe (zrealizowane) na projekty dla robót jak w zakresie określonym w SIWZ i PFU Zamawiającego. Nie jest wymagane, aby powyższe roboty i usługi (pkt. 1.1 i 1.2.) zawierały się wyłącznie w jednym zadaniu inwestycyjnym wskazanym przez wykonawcę, tym samym każdy z powyższych podpunktów może być wykazany osobnym zadaniem inwestycyjnym. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 2: Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie minimum dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie robót budowlanych o podobnym zakresie jak w SIWZ i PFU Zamawiającego |
Zdolne | 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 1: Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy tj.: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje następującymi osobami o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu: 1.1. posiadającymi uprawnienia do projektowania: a) w zakresie branży architektonicznej, b) w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, c) w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych. 1.2. posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze, tj.: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym minimum 1 przebudową obiektu o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia; b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i słaboprądowych (sieci strukturalne) bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i sieci strukturalnych; 1.3. montażystę platform dla niepełnosprawnych dla którego wymagane jest doświadczenie w ciągu 3 ostatnich lat zamontował, uruchomił i serwisował minimum 10 kpl. równorzędnych dla platform przewidzianych dla Zamawiającego. UWAGA: Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z wymienionych powyżej funkcji. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadania nr 2: Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy tj.: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje następującymi osobami o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu: 2.1. posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze, tj.: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym minimum 1 przebudową obiektu o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia; b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i słaboprądowych (sieci strukturalne) bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i sieci strukturalnych; c) pracownicy posiadają zaświadczenia kwalifikacyjne z Urzędu Dozoru Technicznego i zaświadczenia kwalifikacyjne elektryczne typu E do 1kV. UWAGA: Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z wymienionych powyżej funkcji. |
Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Inne dokumenty | 1. dowód wniesienia wadium, 2. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 ), 3. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 4. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty) |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie aneksu do umowy. Zmiany do umowy będą sporządzane w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1.1. w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę 1.2. ewentualna zmiana terminu zakończenia umowy pod warunkiem że: a) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; b) wystąpienia czynników zewnętrznych, typu: niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan, itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót; c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 2. Konieczności zmiany osób, przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy takich jak utrata uprawnień, długotrwała choroba, śmierć, inne wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego i nie wymaga zmiany Umowy. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin wykonania zamówienia |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.zamowienia.uni.opole.pl |
Spec war | Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego, Pl. Kopernika 1A, 45-040 Opole, pok. 2 |
Data skl | 07/01/2015 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego, Pl. Kopernika 1A, 45-040 Opole, pok. 2 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy |
Dok grup kap 1 | Tak |