DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH Z SYSTEMEM OPERACYJNYM I PAKIETEM BIUROWYM

Publication date 2014-12-17
End date 2014-12-30 11:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 260481 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 486200000, 483100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego, tj. ul. Sienkiewicza 78, 25-501 Kielce, Budynek BEST WESTERN Grand Hotel, ośmiu (8) kompletów komputerów przenośnych z systemem operacyjnym i pakietem biurowym wraz z zasilaczem sieciowym, linką zabezpieczającą z zamkiem szyfrowym oraz myszą, w miejscach wskazanych przez zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

3. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w w/w załączniku, należy traktować, w zależności od oznaczenia, jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 roku, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, posiadały odpowiednie oprogramowanie oraz wymagane prawem atesty
i certyfikaty, oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy.
7. Minimalny okres gwarancji dla komputerów przenośnych wynosi 24 miesiące.
8. W okresie gwarancji, w ramach zaoferowanej ceny, wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu np. w celu utrzymania gwarancji oraz wykonywania napraw w siedzibie zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem.
9. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na serwis dla zaoferowanego
w Formularzu cenowym sprzętu poz. 1 - najpóźniej do końca następnego dnia roboczego, w godzinach od 8:00 do 15:00, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego/faksem. Na czas naprawy trwający dłużej niż trzy dni robocze wykonawca zobowiązany będzie do postawienia sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych niż dostarczony w ramach realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy wykonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne tego samego elementu, a urządzenie nadal nie będzie działać poprawnie, zgodnie z dokumentacją techniczną. W przypadku uszkodzenia dysku twardego u zamawiającego pozostawać będą tylko nośniki danych np. pamięci, talerze dyskowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Ulica al. IX Wieków Kielc 3
Nr domu 3
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-516
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 3421901, 3421677, 3421576
Fax 41 3445265, 3445723
Internet www.sejmik.kielce.pl
Regon 29101900500000
E mail marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dla produktów zaoferowanych w poz. 1 Formularza cenowego dokumentacji/specyfikacji technicznej udostępnionej przez producenta każdego zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów), potwierdzającej spełnianie wymagań zamawiającego. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę. UWAGA: W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja sprzętu udostępniona przez producenta, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich danych pozwalających na weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie dodatkowego oświadczenia o spełnieniu danego wymagania podpisanego przez wykonawcę (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne, jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że zaoferowane rozwiązanie równoważne spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, gdzie wykonawca oblicza cenę oferty. Wykonawca zobowiązany jest wskazać wszystkie wymagane dane i informacje w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną identyfikację produktu i ocenę zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z postawionymi przez zamawiającego wymaganiami. W oznaczonych pozycjach wykonawca zobowiązany jest do określenia okresu gwarancji dla zaoferowanych urządzeń. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w sytuacji, gdy po jej zawarciu, produkt stanowiący przedmiot umowy został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez wykonawcę w jego miejsce produkt posiada nie gorsze parametry techniczne niż ten zaoferowany w ofercie, w zakresie wymaganym w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów zmiana jest korzystna dla zamawiającego. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest przekazanie zamawiającemu oświadczenia podpisanego przez producenta lub dystrybutora o wycofaniu produktu z rynku lub zaprzestaniu jego produkcji. Zmiana produktu nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, zmiany terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycję zmiany Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację. 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią, Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi nie budzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania - zmianie może ulec termin dostawy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Wydajność procesora
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.sejmik.kielce.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pok. 344 (III piętro).
Data skl 30/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pok. 15 ( Kancelaria Urzędu, parter).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)