Dostawa serwera bazodanowego z oprogramowaniem oraz systemu raportowania wraz z serwerem w podziale na 2 zadania

Publication date 2014-12-17
End date 2014-12-24 10:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 260565 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 488210009, 482197003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa
ZADANIE I: sprzętu i oprogramowania wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych i konfiguracyjnych środowiska eksploatacyjnego Bank Krwi w reżimie pracy wysokiej niezawodności.
ZADANIE II: systemu raportowania wraz z serwerem i uruchomienie systemu raportowania z aplikacji Bank Krwi ze szczególnym uwzględnieniem systemu obsługi SMS dawców.

Opis

Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych i konfiguracyjnych środowiska eksploatacyjnego Bank Krwi w reżimie pracy wysokiej niezawodności.Dostawa systemu raportowania wraz z serwerem i uruchomienie systemu raportowania z aplikacji Bank Krwi ze szczególnym uwzględnieniem systemu obsługi SMS dawców.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Ulica ul. I Armii Wojska Polskiego 8
Nr domu 8
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-078
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 5328932
Fax 081 5325318
Internet www.rckik.lublin.pl
Regon 43102941200000
E mail przetargi@rckik.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Wiedza Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w postaci wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawę: Zadanie I: serwera bazodanowego wraz z oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto*, Zadanie II: systemu raportowania wraz z serwerem o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto*. *W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie należy wskazać jedynie dostawy najważniejsze tj. dostawy potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.2) Ogłoszenia o zamówieniu Dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie są: - poświadczenie potwierdzające należyte wykonanie dostawy lub usług, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, powinien podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz głównych dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Wypełnione zestawienie parametrów granicznych (załącznik Nr 1.1 do SIWZ) w zakresie Zadania, na które składana jest oferta. 2. Specyfikacja techniczna zaoferowanych urządzeń w języku polskim. 3. Wykaz urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, 4. dotyczy wyłącznie Zadania II - zobowiązanie Wykonawcy, że we własnym zakresie i na własny koszt będzie dostosowywał niezwłocznie system raportowania do aktualnej struktury bazy danych aplikacji Bank Krwi eksploatowanej w RCKiK Lublin
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej podanym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 cyt. ustawy: a) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia brutto, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dla podatku od towarów i usług VAT - w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy, strony obowiązywać będzie nowa stawka podatku z datą wprowadzenia jej w życie przepisami, a zmiana kwoty brutto wartości umowy z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń i zmiany umowy. b)w części dotyczącej danych podmiotowych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu wykonującego przedmiotową dostawę) w związku z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie wykonawcy w formie sukcesji uniwersalnej. c) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 lit. b)-c) mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
Kryt cena C
Spec www www.rckik.lublin.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin - Dział Zamówień pokój nr 119.
Data skl 24/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Sekretariat, pokój 217.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)