Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i sieciowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Domaradz

Publication date 2014-12-17
End date 2014-12-24 10:00:00
Instytucja Gmina Domaradz
Miejscowość Domaradz
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 413024 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 480000008, 302374106, 302374601, 487610000, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja fabrycznie nowych zestawów
komputerowych wraz z oprogramowaniem: 30 szt. dla beneficjentów ostatecznych, 15 szt. dla jednostek podległych, 45 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 5 szt. sprzętu sieciowego, aktualizacja oprogramowania i zakup licencji umożliwiających użyczenie oprogramowania beneficjentom ostatecznym i jednostkom podległym.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Załącznik nr 5 do SIWZ Formularz oferty należy wypełnić (wskazać producentów, nazwy, numery katalogowe (part numbery) oferowanego sprzętu i oprogramowania i załączyć do oferty. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z SIWZ, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych
dokumentów.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia (SIWZ). Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w OPZ w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.
5. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy,
w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu,
zapewniającym jego całość i nienaruszalność

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Domaradz
Ulica Domaradz 345
Nr domu 345
Miejscowosc Domaradz
Kod poczt 36-230
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 013 4347041, 4347051
Fax 013 4347041
Internet www.domaradz.pl
Regon 37044022900000
E mail gmina@domaradz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych lub część wykonana obejmuje, co najmniej 2 dostawy o wartości minimum 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda, w zakresie dostawy i instalacji sprzętu komputerowego (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia). Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach, załączonych do oferty.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów wymaganych w Opisie Przedmiotu Zamówienia: 1) Komputer stacjonarny Wydruk wyniku testu PassMark CPU Mark Wydruk wyników testu PCMark Vantage Dokumenty potwierdzające, że oferowane modele komputerów są kompatybilne z dostarczonym systemem operacyjnym; Dokumenty potwierdzające sumę wymiarów obudowy i moc zasilacza oferowanych komputerów; Dokumenty potwierdzające poziom głośności oferowanych komputerów; Certyfikaty ISO 9001, 14001, EnergyStar lub równoważne oraz deklaracja CE; 2)Program antywirusowy Wyniki potwierdzające średnią skuteczność oferowanego oprogramowania we wszystkich testach File Detection Test of Malicious Software z roku 2012 i 2013 przeprowadzonych przez organizację AV-Comparatives przynajmniej na poziomie 99,5% wykrytych zagrożeń.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą dotyczyć: a) wynagrodzenia (ceny) przedmiotu zamówienia: gdy konieczność zmiany, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) terminu wykonania przedmiotu zamówienia: w przypadku potrzeb wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; w przypadku konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych na skutek działania Instytucji Wdrażającej; c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie, e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancyjny
Kryt 2p 10
Spec www bip.domaradz.pl
Spec war Urząd Gminy Domaradz 36-230 Domaradz 345 pok. nr 10
Data skl 24/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Domaradz 36-230 Domaradz 345 pok. nr 6
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion; osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)